Doruk'un bana karşı hislerinin böyle olacağını hiç tahmin etmemiştim. Birde bunu herkezin içinde söyleyeceğini.
Sahneden inip yanıma geldi. Tam önümde durdu ve utangaçlıkla elini saçından geçirdi. Sonunda pes edip
"Şeyy.."
"Doruk,şu sırlar herşey çok karışık zaten ve tüm olaylar üst üste geliyor. Anlayacağın.."lafımı tamamlamama izin vermeden
"Anladım güzel kız,hadi o zaman sizi eve bırakayım" dedi. Neşeli olmaya çalışsada sesinden üzüldüğü belli oluyordu.
Defne'yi çağırdım ve hep beraber arabaya bindik. Evim buraya daha yakın olduğu için ilk beni bıraktı.
Çantamdan anahtarımı bulup kapıyı açtım . Kimsenin uyanmaması için dua ederken sessizce odama çıktım.
Çantamı bir kenara fırlatıp pijamalarımı giydim. Gerçekten çok uykum vardı ama beynimi kemiren düşünceler yüzünden uyuyamıyorum.
Şöyle birşey varki,ben Doruk'u arkadaş olarak seviyorum başka türlüsü düşünülemez.
***
Saçım başım dağınık ve sersem bir biçimde yataktan kalktım. Ve sendeleyip geri oturdum. Düşmemeye özen göstererek banyoya gittim. Yüzümü yıkayıp kuruladım ve makyajımı yaptım. Saçımı toplayıp banyodan çıktım. Koltuğun üstüne bıraktığım formamı giydim. Çantamıda alıp kahvaltıya indim.
"Neler yapmış benim annem " dedim ve arkasından sarılıp yanağına sulu bir öpücük bıraktım.
Tabağımdakileri bitirip kahvemden de son yudumumu aldığımda annemi ve babamı öpüp çıktım.
Defne okulun önünde beni bekliyordu. Beraber sınıfa çıktık. İçeri girdiğimizde bizim kadar şaşkın bir sınıf Aras'a bakıyordu.
"Kalk ordan" dedim tıslayarak.
"Sonuçta senin yerin değil istediğim gibi otururum."
"Hiçte bile,bura senin sınıfın bile değil"
"Ya sen öyle zannet " dedi ve sırıttı.
Hemen gidip sınıf defterine baktım.Listenin en başında " Aras Ünal" yazıyordu. Bugün gerçekten kimseyle uğraşamıyacağım için Arasa bir şey demeden yerime oturdum.
"Sana çarptığım için özür dilerim daha önce söylemeye fırsatım olmamıştı" Çok yorgun olduğum için sadece gülümsedim.
Defne zaten doruk bugün gelmediği için hemen boranın yanına oturdu. Aras onlara öyle baktığımı görünce sessizce ,
"Bora Defneyi seviyor " dedi.
OHA ! Defne bunu duysa kalp krizinden gider !
"Seviyorsa bunu Defne'ninde bilmesi gerekir" dedim.
Bizde bunun üzerine ders boyunca plan yaptık.
---
Sonunda okul bitti ve bizim plan tam takır ilerliyor.
"İlk ben söylüyorum sonrada sen " dedim.
Başıyla onayladı ve sınıftan çıktı.
"Defne beni burda beklermisin ? Aşağıda bir şeyimi unutmuşum hemen alıp geliyorum" dedim ve birşey söylemesine izin vermeden sınıftan çıktım. Bu sırada sınıfa bora girdi. Artık ne deyip gönderdiyse :D
Hemen kapıyı kapattım. Aras arkamdan gelip,
"Birbirinize açılmadan burdan çıkamazsınız" dedi . Kapıyı dinlemeye çalışsakta hiç bir şey duyulmuyordu.
"Artık kapıyı açabilirsiniz" dedi bora. Kapıyı açtığımız da ikiside sırıtıyordu .
Defne'ye sarıldığım da "Biz çıkıyoruz ve ben onun beni sevdiğine inanamıyorum" dedi ve sessizce kıkırdadık.Bu sırada hep beraber aşağıya indik.
Aras
Sonunda iki aşığı kavuşturduk. Bora adına çok sevindim. Artık çıkıyorlar ve açıklama yapmadan onu koruyabilicek,onu herkesten ve herşeyden kıskanıcak .Tabi ben daha Mina'ya onu sevdiğimi söyleyemediğim için bunların hiçbirini yapamam. Benim bu düşünceli halim boraya garip gelmiş olmalı ki kızlar tam önümüzde aşağıya inerken pot kırdı ,
"Doruk kıza senden önce açıldığı için sinir olacağına vakit geçmeden git sende açıl"
dedi.Kesin duydular. Bora tam bi 'MALSIN!'
"Oğlum sus duycaklar lan !"
Yaptığı hatanın farkına varmış olmalı ki benim duymayacağım şekilde küfür mırıldandı.
Mina
"Defne öyle dediğine emin misin ?"dedim okulun kapısına doğru ilerlerken.
"Evet eminim,hatta Aras sus duyucaklar dedi"
"Bence yanlış duymuşsundur,neyse görüşürüz" dedim ve eve doğru yürümeye başladım
Zile bir kaç kez bastım ve açan olmadı bende çantamdan anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım.
Odama çıkıp üstümü değiştirdim. Verilen ödevleri yaptım . Doğum günüme 10 gün kaldı,acaba defnenin ki ne zaman ?
Ödevimi yapıp,yapıcak birşey bulamadığım için yatağıma girdim ve Defneye mesaj attım.
Kime: DEFNE
Sence beni seviyor mu ?
Aradan bir kaç saniye geçti , geçmedi.
Kimden: DEFNE
Hareketlerinden bile belli .Hem öyle bişey olmasa niye öyle söylesin ki bora ? Doruk sana seni sevdiğini söylediğinde de yüzü asıktı hatırlarsan ? Seviyo yani :D
Aslında defne haklı . Bilmiyorum belki bende onu seviyorumdur ?