Poljubac vuka 8. deo

1.6K 124 2
                                    

Hindukuš je čuvao mnoge tajne, čuvao je i njihovu puštajući najjaču mećavu ikada zabaleženu na svojim vrhovima. Olujni vetrovi dizali su sneg kao ne prozirnu zavesu ne dozvoljavajući pogled duži od pet koraka. Jaki nanosi zaustavili su svako kretenje, i kamen je pucao pod mrazom. U kući na visoravni koja je odolevala snažnim udarima nevremena odvijala se priča dvoje ljubavnika zaustavljena u vremenu daleko od radoznalih očiju. U sobi uz treperavu svetlost lampe ležali su zagrljeni opijeni svojom ljubavlju. Svesni težine i posledica koje moraju podneti da bi bili zajedno potvrđivali su jakom potrebom da se nikada ne razdvoje. Verovali su da su jedno drugom suđeni.

IV deo

-Sirma...ideš negde? – Dipak je sedeo zavaljen u fotelju sa čašom viskija u ruci.

-Da, odlazim na tri dana. Otkuda toliko interesovanje za mene? – ironično se nasmeši gledajući prezrivo u muža.

-Eto, palo mi je na pamet da izigravam zainteresovanog muža. – uzvrati sevnuši tamnim očima.

Ustao je polako i prišao joj. Udahnu njen miris i naže se prema njenom licu...zagleda joj se u oči uživajući jer je izazivao nervozu svaki put kada bi joj prišao. Znao je da ga smatra najvećim ološem a bila je vezana za njega iz svojih razloga. Imali su dogovor kojeg su se držali. Spusti usne na njen vrat...ona se trže i ustuknu osetivši miris alkohola. Dipak se zlobno nasmeši i prošaputa.

-Imam želju da se malo zabavimo, nadam se da je i za mene ostalo malo posle Amerkanca. Želeo bih da osetim tvoju vrelinu jer vi Afganistanke ste najbolje da zadovoljite muškarca. Volim tvoj miris, uzbuđuje me sve na tebi.

Elaja oseti prvi put strah...dugo vremena nije obraćao pažnju na nju, imao je ljubavnike i ljubavnice zabavljajući se kad god mu se prohte. On je nije zanimao i sklanjala se kad god bi joj bio u vidokrugu, prezirala je njegov život smatrajući ga bolesnim. Ustuknu korak spremna da se brani ako načini još jedan pokret. Podiže obrvu i mirnim tonom odgovori.

-Mislim da ti alkohol škodi, pobrkao si me sa nekim...znaš da imamo dogovor. Ne želim se raspravljati i gubiti vreme na tebe, moram se spakovati. – pokuša da ga otrezni i napravi korak da pođe.

U delići sekunde je uhvati za vrat i gurnu zakucavši je za zid. Prošaputa.

-Ne pokušavaj ništa jer će te obezbeđenje rastrgnuti ako samo pucnem prstima. Iritiraš me čestim odlascima a najviše mrzim priče koje čujem. Ne volim da me ljudi smatraju šonjom, na moje oči se kurvaš sa Amerikancem. Rekao bih da je nezasitan jer posle njega nisi sposobna hodati danima. Imaš onaj odvratni životinjski izraz lice zadovoljene ženke. Sirma...imam pravo, hoću svoj deo.

Ukočila se dok joj mozak grozničavo radio, dohvati je za košulju i strže sa njenih ramena, priklješti je telom uzimajući joj grubo usne. Opustila se znajući da će ga odbijanjem još više razbesneti, podiže ruke i obgrli ga oko vrata, polako poče uzvraćati poljupce čekajući priliku da se izvuče. Oseti kako poče ubrzano disati, steže joj rukom za grudi, pomerila se povlačeći ga za sobom prema stolici. Njega zahvati strast i prepusti se njenim poljupcima, viski ga je drmao i želeo je što pre zadovoljiti nagon. Oseti kako ga steže svojim mišićavim butinama iznad struka kao kleštima, zari prste sa obe strane njegovog vrata i za par sekundi zacrni mu se pred očima. Povuče ga na fotelju i ostavi da leži. Znala je da se sutra i onako ničega neće sećati, posle pijanstva bio je slomljen naredna dva dana. Ustrča uz stepenice i sa gađanjem skide pocepanu košulju. Pusti tuš da spere njegove poljupce i dodire... besno pomisli pre bi se sa zmijom otrovnicom ljubila nego sa njim. Bio joj je odvratan, morala je izdržati još malo, ona je znala za njegove tajne a on je znao za njenu. Nije bila spremna još uvek da je otkrije, trebalo joj je vremena. Posledice ne promišljenosti bi mnogo toga ugrozile nije bilo vreme za rizik. Pozva auto i nakon pola sata je bila na putu za aerodrom.

Poljubac vukaWhere stories live. Discover now