Ne gülüşünü ne sesini,ben seni istiyorum,tamamı ile seni..
Önceki yazdığımı bi' okuyayım dedim de,sanırım fazla hassas olmuş.Normalde böyle olmadığımı sende bilirsin ve sondaki dediğimi sakın umursama."Seni seviyorum" kısmını yani.İçimden gelerek yazmadığım bi' şeydi.
Boşverelim.
Sana kötü bir haberim var fındığım.Laptopum tam şarj olmuyor.Elimde şarjla etrafta geziyorum.Neden yüzünü buruşturup "Mal" dedin.Önemli birşeymi bekliyordun yoksa :) Benim için önemli sen bilirsin.
Bugün pazar ve pazar günlerinden nefter ederim.Nedenini söylememe gerek varmı gerçekten?Hatırladığını sanıyodum.Sorun değil.Babam bugün evde.O evdeyken kendimi bir hücreye kapatılmış gibi hissediyorum.Onu ne yaparsam yapayım sevemiyorum.Geçen sene ona bu kadar kin beslemezdim.Aslında şuanda beslemiyorum.Sonuçta babam.Ne bileyim,sevemiyorum işte.Bazen ne yaparsan yap sevemezsin.Bunu en iyi bilenlerden biride sensin..
Sanırım babamın bana dört ay önce söylediği o sözden beri onu sevmem daha da zorlaştı;
“Geberip gitsenden kurtulsak senden artık!”
Bu söylediği gerçekten fazlasıyla kalbimi kırmıştı.Sadece kıyafetlerimi katlamadığım için bunu bana söylemişti.
Bunu sana anlatmıştım hatırlıyor musun?Derdini anlatacak kimse bulamamıştın ve beni yanına çağırmıştın.Bende -çok düşkün olduğumu sandığım- gururumu bir kenera bırakıp terar eskisi gibi olabilme umuduyla yanına gelmiştim.Sende bana herşeyi anlatmıştın.Ailenin baskılarını,kavgalarını..Herşeyi.Tam iki saat seni dinlemiştim.O günü tamamen birlikte geçirmiştik.Bende artık eskisi gibi olmaya başladığımızı düşünüp babamın o söylediklerini sana anlatmıştım ve sen hiç birşey söylememiştin. O anlatan ağzımı sikeyim. Çünkü ertesi gün hiçbirşey olmamış gibi o eski arkadaşlarının yanına dönmüştün.Benim yüzüme bile bakmıyordun. Suskunluğundan anlamalıydım zaten..
Senin yanıda fazla saf olabiliyorum.Böyle yapışın beni çok kırmıştı ve hala kırgınımda.Kendimi fazlasıyla değersiz hissetmiştim.Hani çok kilişe bir söz vardır ya “Zaman herşeyin ilacıdır” diye.Yalan.Zaman sadece acıya,kırgınlığa,hissizliğe...alışmamızı sağlıyor.Verdiği acı hep aynı.Hatta belkide fazlalaşıyor.
Bugünlük söyleyeceklerim bu kadar.Zaten bakıyorumda fazla konuşmuşum.Seni herşeye rağmen seviyorum fındık burunlum.
Sevgilerimle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sizde ki Ben
PoetryEskileri hatırlıyorumda..ben hep bendim..Fakat seni tanıdıktan sonra ben..hep farklı bir ben olmaya başladım. Senden etkilendiğimi söyleyebilirim fakat bu seni sevdiğim anlamına gelmez güzelim!Ya da hoşlandığım. Beni sevdiğin hissine kapılışımı hatı...