Geçti istemem gelmeni,yokluğunda buldum seni,bırak vehmimde gölgeni,gelme...artık neye yarar?
Sanırığım buraya kadarmış Ally.Bu son mektubum.Sana veda etmeden önce kısa birkaç şey söylemem lazım.İzninle fındığım;
Sana seni sevdiğimi nasıl anlatırım bilmiyorum.Bu..ne bileyim işte..Şuan,en sevdiğim kitabın son satırlarını okuyormuşçasına heyecan,ümit ve hüzün içerisindeyim.Tabii birazda korku.Ama korkumun nedeni bu sabah tam 53 tane korku hikayesi okumamdan kaynaklanıyor.Sözünü yine dinlemeyip sanarım dozunu fazla kaçırdım.Her dakikada bir kapıya bakıyorum.Ahh!
Ally.Tamam artık sana fındığım demeyeceğim.Bu senin açından küçük düşürücü ve eğer bu mektuplar eline geçerse beni hayalimdeki ölüm senaryolarından daha beter bir şekilde deşeceğine eminim.
Yine zırvalamaya başladım.Kahretsin bu mektup romantik olmalıydı ama elimde başka parfümlü kağıt yok!Buna yazmalıyım.Afedersin.
Kumral saçlarını özledim Ally.Kokusunu,donuşumu.Şuan dokunduğumu hissediyorumda yine içim ürperdi.Yine gözlerim dolmaya başladı.Bana bunu yapan sensin Ally.Kendinle övünmelisin.
Ally.Elimde Birdy konser bileti var.Geçen sene beni bırakmadan önce almıştım.Orda aslında sana gerçek hislerimi söyleyecektim ama sen beni bıraktın ne yazık ki.Ama belki hisseder ve üzülürsün diye konserede gitmedim.Biletler hala elimde.Sanırım hatıralar.Ama onları yakmam lazım.Baktıkça kendimi kötü hissediyorum.Onları almak için dondurmacıda iki hafta çalışmıştım.Lanet olsun..Bir hiç uğrunaymış..
Ally yine cesaretimi toplayamdım.Söylemeyeceğim.Beni gerçekten güçsüzleştiriyorsun.Ama yinede benim en değerlimsin.
Saat 03.47
Az önce biraz kestirmiştim.
Elektirik yok.
Sigara yok.
Sen yoksun...
Saat 03.50
Elektirik geldi.
Sigara buldum.
Sen olmasanda olur.
-Liam Jones
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sizde ki Ben
PoetryEskileri hatırlıyorumda..ben hep bendim..Fakat seni tanıdıktan sonra ben..hep farklı bir ben olmaya başladım. Senden etkilendiğimi söyleyebilirim fakat bu seni sevdiğim anlamına gelmez güzelim!Ya da hoşlandığım. Beni sevdiğin hissine kapılışımı hatı...