JUNGKOOK
Ma trezesc si il vad langa mine pe Taehyung.Zambesc la gandul ca ne-am impacat.Nu pot sa stau departe de el.Ii indepartez usor firele de par de pe frunte.E asa dragalas cand doarme.
Nu ma pot abtine asa ca ii fac o poza.Si pe asta o sa mi-o inramez intr-o zi.Sa il am langa mine.
Daca ar fi treaz cred ca m-ar comsidera un ciudat ca ma holbez asa la el.
As vrea sa se trezeasca mai repede.Ii mai fac cateva poze si ma dau incet jos din pat pentru a nu-l trezi.Ma duc in bucatarie pentru a face o cafea mie si lui Taehyung,cand deodata il aud tipandu-mi numele.Ma duc in fuga inapoi in camera si ma asez langa el.
-Sunt aici pisoias,ii spun mangaindu-i parul.
Observ ca acesta nu raspunde deci inseamna ca inca doarme.
-Jungkook?Nu....nu,e extrem de transpirat si tipa puternic.
Presupun ca e un cosmar.Ma pun peste el si incerc sa il trezesc.Dupa ce reusesc,acesta se uita speriat si confuz la mine.
-Ce s-a intamplat?spune acesta cu o voce mai groasa decat de obicei.
-Ai avut un cosmar Tae Tae,ii spun stergadu-i transpirația de pe frunte.
-Serios?intreaba el confuz.
-Mhm,esti bine?il intreb speriat.
-Da,esti cu mine,deci da,se intoarce cu fata la mine.Ma asez langa el si inchidem ochii amandoi.Mai dorm cateva minute si ma ridic din nou pentru a face micul dejun si cafeaua.