Ne oprim intr-un parc.E atat de frumos amenajat si foarte curat.Eu si Jungkook ne asezam pe o banca sub un cires.Florile roz cad asemenea unor fluturasi.Atmosfera e placuta si romantica.
-Credeai vreodata ca vei face asta?ma intreaba el uitandu-se bland la mine.
-Ce?
-Sa fii cu unul ca mine intr-un loc din asta.
-Sincer..nu,nu am crezut ca o voi face.Dar acum ca se intampla,ma bucur extrem mult.Dar tu?
-Nu.Dar ma bucur ca se intampla,spune si zambeste.Imi pare rau pentru tot ce ti-am facut.Faptul ca mi-ai acordat inca o sansa ma face sa simt ca tu ma iubesti mult.
-Pai eu chiar te iubesc foarte mult.JUNGKOOK
Acum,stand cu el pe banca asta,in parcul asta,ma face sa ma simt fericit,iubit si plin de speranta.Niciodata nu am mai fost asa fericit.El..ma face sa ma simt cum nu am mai facut-o niciodata.Ma apropii de el si imi las capul pe umarul lui.El este tot ce am nevoie acum.
-Hai sa ne plimbam,propun eu pentru a rupe tăcerea.
-Ok.Il tin de mana si ne plimbam prin parcul imens.Am fluturi in stomac,nu stiu ce sa spun ca sa nu mai fie asa liniste.Cred ca amandoi suntem emoționați si nu stim cum sa reactionam sau ce sa spunem.
-Daca vrei poti dormi si in seara asta la mine,spune Tae.
-Cred ca mai bine merg acasa.Daca dorm prea mult cu tine nu voi mai putea dormi singur,spun si raspund.Taehyung clatina din cap afirmativ si zambeste.Zambetul lui e atat de cald si ma face sa zambesc si eu.
Ii iau fata in maini,si il sarut,stiu ca o multime de oameni se holbeaza in momentul asta la noi,dar nu imi pasa.Tae ma strange puternic in brate.
-Hai sa te duc acasa,bine?spune Tae dezlipindu-se din sarut si zambind.
-Bine.