-1-

686 45 1
                                    

TAEHYUNG

imi e dor de el..pot sa ii mai dau o sansa,nu cred ca imi va mai face asta inca o data;am nevoie de cineva care sa ma iubeasca,simt ceva puternic pentru el ca sa renunt la el.

JUNGKOOK

oare ce face acum?oare cu cine e?daca da..oare ea il iubeste asa cum o fac eu?oare e bine?se mai gandeste la mine?am atatea intrebari..ma gandesc la el in fiecare minut;am nevoie de el.

TAEHYUNG

oare sa il sun?sa il intreb daca e bine?sa ii dau mesaj?daca ma voi impaca se va schimba?vreau la el atat de tare;

Imi iau geaca si cheile.Nu pot sa cred ca fac asta.Incep sa fug.Fug inspre casa lui Jungkook.Nu stiu daca e cu cineva acum,dar chiar nu imi pasa.Vreau doar sa il vad.Am nevoie sa ii vad frumoasa fata.

Ajung in fata casei lui.Mi-e frica.Bat la usa si astept sa se deschida.Cand usa este total deschisa,il vad pe Jungkook lasand privirea in pamant.

-Ce te aduce aici?spune el ridicand putin privirea inspre mine.
-Vo..voiam sa te vad,ma balbai emotionat.Nu stiu ce sa fac,stam fata in fata.E atat de dragut.
-Oh la naiba,spun si il sarut.

Nu vreau pe altcineva.Il vreau pe el.Jungkook este surprins de gestul meu neasteptat dar imi raspunde la sarut si intru in casa lipindu-l de perete.

-Nu pot sta suparat pe tine nici un minut..oricat am vrut sa fiu furios..zambetul tau imi inunda mintea..
-Ma gandeam ca ai putea fi cu altcineva si ma infuriam.Taehyung iti promit ca nu te voi mai rani niciodata.
-Nu promite ceva ce nu vei putea face.Doar promite-mi ca de acum imi vei spune totul.Nu vei mai ascunde nimic de mine.
-Iti promit.
-Pot ramane la tine in seara asta?
-Normal.

Il mai sarut odata,si observam amandoi ca usa de la intrare e inca deschisa.O imping cu piciorul si continui sa il sarut pe Jungkook.El ma ia de mana si mergem intr-o camera destul de intunecata.

-Daca tot ai venit la mine?Ce vrei sa facem?spune Kookie uitandu-se la mine cu un zambet diabolic.
-Eu as dormi,mi-e cam somn de la drumul asta lung.
-Hai sa dormim,si ma tranteste pe pat.

Iubesc ca se comporta atat de natural in preajma mea.Il iubesc super mult.Nu vreau sa il pierd.

Nu vreau sa il pierd

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
II.You are my everythingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum