JUNGKOOK
Imi pare putin rau ca nu am mers si eu cu Tae si Suga dar presupun ca Tae m-a lasat acasa din motive bine intemeiate.Acum sper doar ca nu vor avea o relatie pe la spatele meu.
Privesc pozele cu mine si Taehyung,e atat de dragut si ma face sa zambesc mereu.
Pe ecran apare un numar britanic.Raspund si o voce masculina ma surprinde.-Jungkook Jeon?intreaba barbatul.
-Da.Buna ziua,spun eu.
-Ati fost acceptat la Oxford University.Va uram un bine ati venit!Veti incepe studiile peste o saptamana.Raman uimit.Am fost acceptat.Oxford a fost prima mea obtiune pentru facultate.Am dat un test pe care nu credeam niciodata ca il voi trece.Nu i-am spus asta lui Taehyung pentru ca nu credeam ca voi intra si ma gandeam ca nu e necesar.Acum nu stiu cum sa-i spun.Ne vom vedea doar de cateva ori in vacate,dar in rest ,va fi foarte greu.
O sun pe mama,chiar daca mi-a spus sa o fac.Nici eu nu prea vreau asta,dar trebuie sa afle si ea veste cea mare.
La primul bip raspunde.-Alo?
-Mama..imi pare rau..
-Stiam eu ca o sa-ti revii,spune ea intrerupandu-ma.
-Imi pare rau ca iti distrug visele dar voiam sa-ti spun ca am fost admis la Oxford,in caz ca te intereseaza.
-Poftim?spune ea surprinsa.
-Si eu sunt la fel de surprins ca tine.
-Jungkook,vorbesti serios?
-Da.
-Baiatul meu,sunt atat de mandra de tine.Stiam eu ca vei reusi,dar cu baiatul ala,ai rezolvat-o?
-Baiatul acela are un nume.Si inca sunt cu el.
-Asta nu ma prea incanta dar lasand putin de o parte orientarea ta sexuala,vreau sa iti spun ca sunt foarte mandra de tine si voi incerca sa il accept pe acel Taehyung.
-Serios?Vorbesti serios??
-Da,voi incerca.
-Multumesc.Inchid apelul si zambesc.E o zi din ce in ce mai buna,daca mi-as si gasi cuvintele pentru a-i spune lui Tae ar fi perfect.Si mai am doar o saptamana..
TAEHYUNG
Observ ca Yoongi e un lenes desăvârșit dar e foarte amuzant.E de treaba si ascultator.Debea astept sa il cunoasca si Jungkook.
-Poate saptamana viitoare o sa ne intalnim cu totii,ii spun eu lui Yoongi plimbandu-ne.
-Da as vrea sa va fac cunostinta cu cativa prieteni de ai mei.Sunt zgomotosi si putin sariti dar sunt de incredere si te ajuta cand ai nevoie.
-Imi place cum suna.O sa vorbesc cu Jungkook,sigur ii va placea ideea.
-Super.Debea astept sa va prezint lor.O sa fie incantati sa va cunoasca.Imi scot telefonul si ii scriu lui Kookie.
JUNGKOOK
Stau pe canapea si inca ma gandesc cum sa-i spun si lui Taehyung ca plec peste fix o saptamana in Marea Britanie si nu o sa ne vedem mai deloc.Gandul ca va trebuii sa ii spun asta ma .
Sunetul telefonului care ma anunta ca am primit un mesaj ma intrerupe din ganduri.
Mesajul e de la Tae,acum e momentul.Trebuie sa o fac.-Heei,Suga a spus ca saptamana viitoare vrea sa ne faca cunostinta cu niste amici de ai lui.Ce parere ai? 15:44
-Nu stiu daca pot saptamana viitoare. 15:44
-De ce nu? 15:44
-Tae..eu ma pun sa dorm putin,mi-e super rau. 15:44
-Ti-am spus ca mai bine faceai Japchae. 15:44
-Vorbim mai tarziu. 15:45
Sunt asa las.Nu pot sa-i spun..
(cat de perfecti pot fiii😍😍)