Il iau in brate si plec inspre casa.M-am gandit ca mai tarziu sa ies impreuna cu verzuiul de la cafenea sa imi mai petrec timpul deoarece Jungkook ar trebuii sa se odihneazca dupa seara trecuta.
Ii dau mesaj lui Yoongi si ne hotaram sa ne vedem la cafeneaua unde lucreaza peste o ora.Dupa ce ajung acasa,ii dau mesaj lui Jungkook.
Heyya boy 12:45
Ma indrept spre baie pentru a face un dus.
E incredibil cum picturile de apa ce se scurg pe pielea mea ma relaxeaza asa tare.Imi iau gelul de dus si mi-l intind pe tot corpul.Apa imi scurge toata spuma.
Ma gandesc din nou la ce mi-a spus Jungkook,as vrea sa il primeasca atat de tarr dar in acelasi timp as vrea ca el sa nu plece.Imi aud telefonul vibrand.
-Oh hey Kim Kim 13:13
Privesc ecranul telefonului zambind.
-Ce faci? 13:13
seen: 13:13
-Ma pregateam sa imi fac ceva de mancare. 13:14
seen: 13:14Ies din dus si imi invasor prosopul in partea de jos a corpului.
-Ce? 13:14
seen: 13:14
-Ramyun 13:15
seen: 13:15
-Mai bine ai face Japchae. 13:15
seen: 13:15
-Kim Kim,promit,cand mai vii la mine iti fac Japchae.Dar acum mi-e pofta de Ramyun :)). 13:15
seen: 13:15
-Bine bine :) 13:15
Te las ca sa poti sa gatesti.Sper sa nu dai foc la casa :}}}. 13:15
seen: 13:15
-Ok Kim Kim. 13:15
seen: 13:15Ii dau mesaj lui Suga ca sunt gata si ma pornesc inspre cafenea.
Dupa ce ajung acolo il gasesc pe Suga cu trei pahsre de cafea.
-Sunt doar eu,spun si acesta se uita la al treilea pahar,scuze trebuia sa-ti spun dar eram destul de grabit.
-E ok,i-l voi da lui Hyun-Ae,are nevoie,imi spune aratand inspre fata de la caserie.Il vad pe Suga cum se indreapta spre Hyun-Ae.Zambeste si ii intinde cafeaua.Oare o place?
-O placi?il intreb observand cat de rosu e in obraji.
-Poate putin,imi spune acesta si incep sa rad zgomotos facand pe toata lumea sa se uite inspre mine.
-Doar putin?il intreb
-Bine..bine..poate mai mult.Dar stiu ca ea nu ma place,imi spune in fiecare zi de uj tip de care e indragostita si sunt asa gelos.
-Poate despre tine e vorba,ii spun uitandu-ma inspre fata.
-Nu.Eu nu sunt asa cum il descrie ea pe tip.
-Imi pare rau.
-E ok.Jungkook ce face?ma intreaza acesta pentru a schimba subiectul.
-Gateste Ramyun.
-Interesant dar prefer Kimchi
-Stiu,nu?Imi simt telefonul vibrand in buzunar semn ca am primit un mesaj.
Kookie:
13:45
-Mi-a luat ceva timp,dar uite ce minunatie am facut eu aici. 13:45
seen: 13:45
-Pofta buna.Uite cu cine m-am intalnit eu 13:45
seen: 13:45
seen: 13:46
-Suga hyung.Saluta-l din partea mea. 13:46
seen: 13:46
-Bine bine.Pofta buna din nou,nu uita ca trebuie sa-mi faci Japchae. 13:47
seen: 13:47
-Cum sa uit Kim Kim? 13:47
seen:13:47