Sunt intins pe canapea si ma uit la tavan.Va fi distrus cand va afla.Imi inchid ochii si sa adorm.
TAEHYUNG
Dupa ce mai stau putin cu Suga ne pornim amandoi spre casele noastre.Ma gandesc sa il sun pe Jungkook dar nu vreau sa imi trezesc iepurasul asa ca imi pun telefonul in buzar si imi continui drumul.
Chiar as vrea sa ii cunoastem pe prietenii lui Yoongi,dupa tot ce mi-a povestit el despre ei si despre ce au facut mi se par super.Acum conteaza si ce va crede Jungkookie.
Nu am chef sa merg acasa asa ca ma mai plimb prin parcuri.E asa frumos sa te uiti la copii cum se joacă si sa-ti amintesti de momentele frumoase din copilarie.Copilaria mea nu a fost asa frumoasa..ai mei ma certau tot timpul pentru boacanele mele.Nu a fost usor sa fiu fratele cel mare sau fiul exemplar.Ma asez pe o banca si imi scot telefonul.Ma uit prin conversatiile mele cu Jungkook,zambesc la fiecare replica de a lui.Totul e atat de frumos,chiar ma gandesc serios sa ii pun lui Kookie intrebarea cea mare intr-o zi,sper sa fim impreuna foarte mult timp.Ma ridic si plec inspre casa lui Jungkook,vreau sa il mai iau in brate o data apoi pot pleca.Imi bag mana in buzunar si imi scot castile,le conectez in telefon.
Imi aud telefonul vibrand in buzunar.Vad ca am primit un mesaj de la Suga hyung.
-Maine puteti iesi?Mergem toti intr-un club. 16:10
-Cred ca da.Merg acum la Kookie si vorbesc cu el. 16:10
-Bine. 16:11Ajung in fata casei lui Jungkook.Deschid usa si intru.Il vad pe Jungkook dormind ca un iepuras pe canapea cu telefonul in mana.Ma apropii usor de el si il privesc atent.E atat de dragut.Il vad cum isi deschide usor ochii.Ii zambesc si il sarut.
-Ce..ce cauti aici?spune el.
-Am vrut sa te vad,daca vrei plec.
-Nu am vrut sa spun asta.
-Esti bine?Pari agitat.
-Nu,sunt bine..JUNGKOOK
Sunt agitat,palmele imi transpira iar inima imi bate foarte tare.Lacrimile isi fac usor usor aparitia dar le sterg repede.
-Nu Jungkook..nu esti bine.Spune-mi te rog ce s-a intamplat.Stii ca sunt langa tine si voi fi langa tine tot timpul.Poti sa imi spui orice.
-Tae eu,incep eu sa spun cu o voce tremuranda,eu..
-Jungkook..doar nu te-ai impacat cu tipa aia.
-Nu..nu ti-as face asta niciodata.
-Atunci ce se petrece Jungkook,ti-am zis fara minciuni.
-Trebuie sa plec..sa plec la Oxford,trei ani.
-Poftim?Tae se uita la mine confuz.Lacrimile incep sa mi se prelinga pe obraji si il iau in brate,sunt niste lacrimi de fericire amestecate cu lacrimi de tristete.
-Am fost acceptat la Oxford,trebuie sa ma duc chiar daca ma doare ca trebuie sa ne despartim.
-Ma bucur enorm pentru tine..dar imi va fi greu sa nu te strang in brate decat in putinele vacante pe care le vei avea.Imi va fi asa dor de tine.Si sa te stiu atst de departe de mine..cu multe alte persoane in preajma ta..
-Tu esti singura persoana din viata mea si asa vei ramane.Promit ca nu ma voi atinge de nimeni.
-Si cand pleci?
-Peste o saptamana..TAEHYUNG
Mi-a cazut fata..mai am o saptamana in care sa mai stau cu Jungkook.Il iubesc si sunt fericit ca isi poate indeplini visul.Nu vreau sa par egoist dar chiar vreau sa nu plece.Vreau sa ramana cu mine.Dar nu se poate.
Il iau in brate si il strang puternic,imi va fi dor de parfumul lui,de imbratisarile lui calde.-Haide maine in club cu Suga hyung si prietenii lui,spun schimband putin subiectul.
-Suna bine.Cand ne vedem cu ceilalti?
-Ne va lua Suga hyung la 22:00.
-Bine.