-16-

206 18 0
                                    

A doua zi:

JUNGKOOK

Ma trezesc,si merg la baie.Dupa ce Tae a plecat aseara m-am gandit ca ar trebuii sa nu plec.Am vazut in privirea lui cum ma ruga sa raman si sa nu il parasesc.Nu vreau sa il ranesc din nou.
Telefonul incepe sa sune si tresar, e mama.

-Da?spun eu fara niciun chef de discutie
-Unde e bucuria ca mergi la Oxford?
-Nu e..nu vreau sa mai plec.
-Cum sa nu pleci Jungkook?De ce?Te simti rau?
-Da.Ma simt super rau.O sa renunt la tot ce am aici pentru o viata noua acolo unde nu o sa cunosc pe nimeni si in care nu o sa fiu cu cel pe care il iubesc..
-Oh Jungkook iar incepem.
-Nu vreau sa plec fara el.

Incep sa plang iar mama isi da seama.

-Iti promit ca ii voi cumpara un bilet dupa ce ajungi acolo,va veni la tine pentru o saptamana.
-Serios?spun eu inecandu-ma in lacrimi.
-Da Jungkook,doar te rog,du-te,indeplineste-ti visul.
-Multumesc,multumesc foarte mult.Asta inseamna foarte mult.
-Si voi veni si eu,doar o data imi vad copilul in Oxford.
-Da bine bine.

Incepe sa il accepte pe Taehyung si asta ma face sa ma simt foarte bine.
Il iubesc pe Tae super mult,cum voi reusi sa stau departe de el...nu stiu.

Tae va veni la mine ca sa mai stam impreuna pana vine si ne ia Suga.Ma duc la bucatarie si ii pregatesc lui Tae Japchae.

Dupa o ora termin de gatit si il sun pe Taehyung.

-Ce faci Tae Tae?ii spun dupa ce raspunde.
-Uite vin la tine,tu ce faci?
-Tocmai ce am terminat de pregatit Japchae.
-Mi-ai facut Japchae!tipa Tae in telefon.
-Da dar nu trebuia sa tipi te auzeam.
-Stiu.

Il aud cum rade ca un copilas mic.Iar am senzatia ca nu ar trebuii sa plec.Imi va lipsi atat de mult..

Nu trece foarte mult timp si Tae ajunge.Isi arunca ghiozdanul pe canapea si fuge inspre bucatarie.

-Jungkook?il aud cum striga,unde e japchae-ul meu?
-In frigider desteptule,ii spun amuzat.

Raman in fata bucatariei si ma uit la el.E atat de simpatic.

-Te-am gasit,spune acesta luand farfuria cu mancare din frigider.

Nu il cunosc de foarte mult timp pe Tae dar m-am atatasat de el.Nu pot renunta la el.

-Ce stai acolo?Vino.

Ma asez langa el si imi aplec capul pe umarul lui.

-O sa imi lipsesti Jungkook,imi spune Tae lansand deoparte mancarea.
-Si tu mie.
-Sper sa te simti bine acolo si sa iti faci prieteni si o sa te sun in fiecare zi si cand ai ore plictisitoare imi poti scrie.
-Fi sigur ca o sa-ti scriu,o sa te si sun si o sa-ti arat imprejurarile.Nu stiu daca imi voi face multi prieteni asa ca o sa vorbim des.
-Iti vei face,esti super de treaba si dragut si inteligent,cine nu ar vrea sa se imprieteneasca cu tine?
-Niste englezi care sigur nu ar vrea un coreean printre ei.
-Nu vorbi asa.Daca o sa se ia de tine,o sa fie morti.Nimeni nu se ia de Kookie al meu si nu cred ca sunt asa batuti in cap in cat sa se ia de tine din cauza ca apartii din alta tara decat ei.
-Ai dreptate.

Ii iau mana intr-a mea inca cu capul pe umarul lui.Acesta ma saruta pe frunte,imi dau seama cat ma iubeste Tae si cat il iubesc eu.

Tae si cu mine ne-am petrecut toata dupa-amiaza povestind,glumind,uitandu-ne la filme,am iesit chiar si in parcul de peste drum si am hranit ratele.Timpul a trecut super repede,as fi vrut sa treaca mai lent.

Este 21:27,ne imbracam si il astepta pe Suga hyung.

-Ce vei face prima data cand ajungi acolo?ma intreaba Tae stand intins pe pat.
-Imi caut camera si voi sta acolo toata ziua studiind presupun.
-Plictisitoor,se revolta Tae.
-Tu ce imi propui sa fac?
-Sa mergi sa te distrezi,mergi la o petrecere.Sigur vor fi multe.
-Pas.Prefer linistea.
-Dar acum?Nu preferi linistea?
-Acum merg cu tine.Daca sunt cu tine,va fi distractiv.
-Sigur te vei distra de minune si fara mine.
-Ba nu.

II.You are my everythingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum