Peste o saptamana:
-Jungkook ti-ai pus tot?ma intreaba Tae ingrijorat.
-Da mi-am pus tot.Nu te mai ingrijora asa,voi fi bine.
-Stiu asta,esti mare si poti sa-ti porti singur de grija dar chiar nu pot sa cred ca Jungkookie al meu va pleca la Oxford.Sa-ti faci prieteni si sa fii cuminte.
-Te porti ca mama.Cand ajunge femeia aia?Telefonul imi suna.E mama.
-Am ajuns.Grabiti-va daca vrei sa nu pierzi avionul.
-Venim acum.Tae ma ajuta cu bagajele si iesim.O gasim pe mama plangand.
-Plangi?spun eu zambind
-Nu,normal ca nu.De ce sa plang?Adica copilul meu pleaca departe de mine si nu o sa il mai vad..
-Nu mai plange,spun si o iau in brate.Il vad si pe Tae plangand.
-Nu mai plangeti..voi veni in vacante.O sa va sun in fiecare zi promit.
Ii iau pe amandoi in brate si incerc sa-i consolez.
-O sa pierd avionul.
-Ai dreptate,spune mama deschizandu-mi portiera.Intru in masina pe scaunul de langa sofer si mama porneste masina.
Pe drum inspre aeroport mama si Tae incep sa vorbeasca despre ei si ma bucur ca se inteleg.
Peste putin timp ajungem la aeroport,fluturii in stomac incep sa apara,acum imi vine mie sa plang dar ma voi abtine pentru mama si Tae.Aud unde va ateriza avionul.
-Sa ai grija de tine Jungkook..sa iti faci prieteni de treaba care sa nu te bage in belele,sa mananci la ore exacte si sa te distrezi cum ti-am spus,nu sta numai cu nasul in carti,spune Taehyung luandu-ma de mana.
-Bine.
-Stiam ca va veni ziua asta dar nu credeam ca va veni asa de repede.Nu pot sa cred ca te vad acum plecand.Sa ai grija de tine,spune mama.
-Bine mama.O iau pe mama in brate si il sarut pe Taehyung.
-Va iubesc super mult.Imi veti lipsi,imi veti lipsi super mult.Nu pot sa cred ca ma despart de voi..mama ai grija de tine,te voi suna cat de des pot iar tu Taehyung,o sa vorbim des,iti promit asta.Sa te distrezi impreuna cu Suga hyung,Jimin,Namjoon si Hoseok.Si sa ma sunati cand mai mergeti pe undeva,sa fiu si eu cu voi.Va iubesc!
-Si noi te iubim,spun mama si Tae la unison plangand.Ii strang tare in brate pe amandoi.
Le dau drumul dupa o imbratisare lunga,si imi iau bagajele.Le fac cu mana si ma indrept spre avion.Urc si lacrimile isi fac aparitia.Am uitat ca m-am abtinut pana acum sa nu plang.Deja mi-e dor de ei.
Ii trimit un selfie lui Tae
si imi las capul pe scaunul moale.Adorm visandu-l pe Taehyung.
Cand avionul aterizeaza,e noapte,schimbarea de fus orar o sa ma ameteasca putin dar imi voi reveni.
Il sun pe Taehyung pe apel video iar acesta imi raspunde imediat.Apel video in curs:
-Ce frumos e,pacat ca e noapte si nu se vede prea bine.Dar tu esti mai frumos.
-Eu am ajuns aici mai devreme Tae..ce fac,unde stau?
-Poti sa te mai plimbi si sa mai vorbesti cu mine.Cat e ora acolo?
-4:47 a.m
-Mai trebuie sa te plimbi vreo 2 ore.
-Sigur Tae,o sa ma plimb de nebun inca 2 ore.
-Esti cu mine.
-Ai dreptate.Imi iau bagajele si vorbesc cu Tae despre cum a fost in avion,cum a fost prima data cu avionul si cum ma simt acum aici.Acum ca vorbesc cu el ma simt mult mai bine.Simt ca e langa mine.
Fara sa imi dau seama,cele doua ore trec foarte repede.Tae inchide pentru a se culca si el iar eu ma indrept spre camin.Cand ajung acolo o doamna draguta imi da cheia de la apartament si niste sfaturi cum sa ma comport in facultate.
Voi sta in camera 355.Ma plimb pe hol si caut numarul 355 imprimat pe usa din lemn.Deodata gasesc camera si scot un mic chitatit de fericire.Cand descui usa,spre surprinderea mea,sunt doua paturi micute.Langa patul meu sta un coreean ceea ce ma face sa ma simt foarte bine.-Hei,spun eu bucuros.
-Hei,spune brunetul ridicand privirea din cartea lui si zambind.
-Sunt Jungkook,spun si imi las bagajele si ma trantesc pe pat.
-Eu sunt Seok Jin dar toata lumea imi spune Jin,bucuros de cunostinta.Pari extenuat.
-M-am plimbat doua ore pentru ca am ajuns prea devreme.
-Oh..puteai sa vii aici.E deschis oricand pentru elevii din toata lumea.
-Serios?Rad si incep sa-i povestesc despre mine iar apoi el imi povesteste multe lucruri interesante despre viata lui.Cred ca eu si Jin vom fi buni prieteni.
Gandul ca nu il voi mai vedea pe Taehyung ma intristeaza si face ca siroaie de lacrimi sa imi cada pe obraji.Ies din camera pentru a ma plimba putin si a ma linistii.La intrarea in camin vad o silueta destul de cunoscuta si ma apropii mai mult pentru a vedea cine este.Aceasta se intoarce si facem contact vizual.
Imediat inima incepe sa imi bata cu putere.Un zambet larg apare pe fata amandurora.Sar in bratele lui si il sarut puternic.
"Kook Kook" spune acesta si ma tine in brate.
"Tae Tae,ai venit" ii spun si il strang tare.
"Nu am putut sa stau departe de tine chiar daca nu ai fost plecat de mult timp.Chiar si o secunda fara tine mi se pare mult si inima mi se sfasie cand nu te vad.Te iubesc Jungkookie"
"Si eu te iubesc Tae Tae"Sfarsit!
Sper ca v-a placut.Lucrez la ultima carte acum si sper sa fie ok.Imi pare rau ca nu am avut idei bune si toata cartea e un big fail.Multumesc mult pentru lecturi si aprecieri.