İçerisi çok sadeydi. Ev iki katlıydı. Iki tane kanepe bir tane koltuk ve bir televizyon vardı. Tahminimce üst katta da yatak odası vardı. Beni kurtaran çocuk tekli koltuğa oturdu. Bana da kanepeyi işaret etti. Oturdum ve söze başladım;
"Sen de kimsin ve beni neden kurtardın"
Sakin bir eda ile cevapladı;"Benim adım Enes ve adının Berk olduğunu biliyorum. Seni kurtardım çünkü sana bu dünyanın ihtiyacı var" . Şaşkın bir ifadeyle; "Bana ihtiyacı mı var. Niye ki? Hem ben kontrolcü bile değilim." Yine aynı sakin tavırla anlatmaya başladı;
"Iyilik gibi kötülükte varoluştan beri var. Kötülüğe karşı özel kişiler seçilir. Bunlardan da biri sensin. Bu kişilerin özel olma sebebi tek bir ruhla 7 elementi de kontrol etmek. Normalde bu gücü bir insan asla kaldıramaz ama sen özelsin.Tıpkı Drixa gibi."Drixa'da kim?" Sana saldıran ruh hırsızlarının lideri." Demek o adamlarının adları buymuş, ruh hırsızları."Drixa'nın amacı element gücünü sağlayan ruhları çalıp birleştirmek. Sonrada onları kendine aktarmak. Normalde bir insanın bünyesi bu aktarmayı kaldırmaz ama o da senin gibi özel biri." Peki Enes ben Drixa'yı nasıl durduracağım. "Seni eğiteceğiz." Eğiteceğiz derken sen tek değil misin?" Hayır benim gibi 5 arkadaşım daha var. Onlar şu anda etrafta devriye geziyorlar.
" Sizin grubunuzun adı var bu arada? "Var. Element Ustaları. Hepimiz kendi alanımızda ustalaşıyoruz, yani bazı şeyleri seninle birlikte öğreneceğiz. Bu arada sana saldıran adamlar da bir farklılık hissettin mi?" Evet sende hissettiğim gibi. Nasıl bir farklılık anlatsana bana. Şöyle ki o adamlar da karanlık bir şeyler hissettim İçlerinde Karanlık vardı.Ama sende hissettiğim Aydınlıkdı. Tam tahmin ettiğim gibi sen aydınlık kontrolcüsüsün. Insanların ruhlarını görebiliyorsun. Aynı zamanda şifa yeteneği ve zihin okuma gücün var. Sen Drixa'nın zıttısın.
O da ruhları görebiliyor ama senden farklı olarak insanların içine kötü ruhlar yerleştiriyor. Onları kendine hizmet ettiriyor. Tam bir şey daha soracaktım ki o sırada kapı çaldı. Enes kapıyı açtı ve içeri iki kız girdi. Kısa boylu olan Enese dönerek demek Berk'i sen buldun . Gruptaki herkes Adımı biliyor mu Enes? Olumlu anlamda başını salladı. Merhaba ben Aslı dedi uzun boylu olan kız elini uzatarak. Onu beklettiğimin farkına vardım ve havada duran elini sıktım. Yanındaki kız bende Gizem. Onunda elini sıktım. Tam koltuklara yönelmiş oturuyorduk ki kapı çaldı. Büyük ihtimalle grubun diğer üyeler gelmişti. Enes Kapıyı açtığında tahminimin doğru olduğunu anladım.
Gelenler 2 erkekti. Birinin ruhu kahverengi diğerininki ise kırmızıydı ve ikisi de parlıyordu. Bu arada söylemeyi unuttum Aslı Su kontrolcüsü, Gizem'in ise ruhu yoktu yani büyük ihtimalle Savaşçıydı. Toprak kontrolcusu olan Mert ateş kontrolcüsünün adı Serkan dı. Kapı yine çaldı, bi oturmamıştık. Kapıyı bu sefer Serkan açtı. Gelen bir kızdı. Ama onda farklı olan ruhu karanlıktı. Sanki onu tanıyordum ama çıkaramıyordum. O da şaşkın bir ifade ile bana bakıyordu.
Vote larınızı esirgemezseniz sevinirim😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elementlerin Savaşı : Ustalar Ve Akademi
FantasíaHerşey Berk'in ruh hırsızlarıyla karşılaşmasıyla başladı