Enes Serkan'ın arkasından seslenerek;
"Kapıda niye bekliyorsun Ayça gelsene içeri."Bak kimi buldum?" Bbberk bu sen misin." Koşarak bana sarıldı. Ben Ayça kız kardeşin."Benim kız kardeşim yok ki."Bunları söylerken gözümde birkaç anı canlandı. Evet hatırlıyordum. Küçüklüğümde oyun oynadığım bir kız hatırlıyordum. O Ayçaydı. Ben ona daha sıkı sarıldım."Gel hadi seni bizim eve götüreyim" Olur dedi ince bir sesle.Evden çıkıp yol aldık. Bizim grup şuanda önemli değildi. Önemli olan kardeşimdi."Annem ve Babamın seni görünce verecekleri tepkiyi çok merak ediyorum. Ayça'nın cevabını duyamadan başımda bir sızı hissettim. Yere yığıldım. Gözlerim kararırken Ayça'yı gördüm. Elinde bir sopa tutuyordu.
Yüzüme suyun çarpmasıyla uyandım. Ellerim iplerle bağlıydı. Galiba bu ipler güçlerime engel oluyordu. Çünkü ruh hırsızlarının karanlık ruhlarını hissedemiyordum. Etrafıma baktığımda bizim grubun ve Ayça'nın gözleri kapalı, elleri benim elimdeki iplerle bağlı halde kafeslerde olduğunu gördüm. Benim kafama Ayça vurmamış mıydı neden o da bizim gibi bağlıydı "Ayça bunu neden yaptın, bana neden vurdun?" Sana vuran ben değildim, ruh hırsızlarıydı. Seni koruyamadım. Hayır önemli değil,asıl ben seni koruyamadım.
" Enes'e dönerek siz nasıl yakaladınız? Siz gittikten sonra 30 kişilik bir grup geldi çoğunu alt ettik ama bizi bayıltıp esir aldılar ve uyandığımızda burdaydık. Ayak sesleri gelmeye başlayınca sustuk. Ruh hırsızlarından farklı giyinmiş biri geldi. Galiba Drixa'nın yardımcılarından biriydi."Sende kimsin ve bizi neden buraya getirdin?" Ben Burak, Drixa'nın sağ koluyum.Sizi ruhunuz için kaçırdım."Kısaca Drixa'nın bencil amaçları uğruna öleceksin. Bunu birazdan göreceğiz. Evet başlayalım önce Ayça'nın ruhunu alalım. Hayır lütfen yapmsyın dedi ağlayarak Ayça. Ondan uzak durun yoksa... Yoksa ne ne yaparsın daha bir kontrolcü bile değilsin. Ayça'ya silahı doğrulttu.
Berk lütfen birşeyler yap. O hiçbir şey yapamaz gücüne veda et dedikten sonra silahı çalıştırdı. Hayır diye bağırdım. O sırada damrlarımdan enerji aktığını hissettim. Elimdeki ipler yanmıştı. Elimi Burak'a doğru kaldırdım. Enerjinin elimden akmasına izin verdim. Çıkan enerji çok parlaktı ve 4 element karışık bir şekilde gidiyordu. Etrafına dalgalar yayıyordu. Burak'a çarpmasıyla enerji etrafa yayıldı ve çevremizdeki ruh hırsızları etrafa savruldu. Burak'a baktığımda yerde yatıyordu. Kafesin kapısını ateşle eritip içeri girdim. Bizimkileri ve Ayça'yı çözüp dışarı çıktık. Hapsedildiğimiz yer bir evdi. Anayola çok yakındık. Anayola yürüdük. Şansımıza taksi geliyordu ve boştu. Taksiyi durdurup arabaya bindik. Enes yolu tarif etti ve oradan hızlıca uzaklaştık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elementlerin Savaşı : Ustalar Ve Akademi
FantasyHerşey Berk'in ruh hırsızlarıyla karşılaşmasıyla başladı