🚫💀❌!Black#and#White!❌💀🚫

2.6K 172 2
                                    

+Өдөр+

- Хммм нойр хүрч байна шүү. Яагаад ингээд нойр хүрээд байгаан болоо? Одоо цаг хэд болж байна гэсээр утсаа аван цаг хартал 14:27 минут болж байв.

Би: Юу вэ? Сэрүүлэг яагаад дуграагүй юм болоо? Юу? Миний сэрүүлэг дугарчихсан байна шдээ. Би чинь одоо үхцэн юм шиг унтдаг болоо юу даа? Хачин юмаа....гэсээр утсаа ширтэн сууж байтал өнөөдөр ажилд орохоор явах байснаа саналаа.

- Ашш дээ яах вэ? Би чинь яаачихаад байгаан болдоо гэсээр шүгээний хамгийн захад байсан хувцсыг шүүрч аван өмслөө. Үсээ ингээд задгай тавьчихвал зүгээр байхаа гэж бодсоор нүүрээ хөнгөхөн будчихаад гарч явлаа. Яарч байсан ч гэсэн өсгийтэй гуталтай болохоор хурдан алхаж чадсангүй. Хнн арай хүн авчихсан байхав дээ. Бурхан минь гуйж байна намайг ажилтай болгож өгөөрэй гэж дотроо залбирсаар явлаа..........замын хажуугаас такси барин очих газраа зааж өглөө. Өөө нээрээ азын зүүлтээ зүүхээ мартчихсан байна штээ. Хнн ойлгомжтой тэнцэхгүй юм байна лдаа. Гэхдээ эерэгээр бодох ёстой юм болов уу? Нээрээ хотын төвд ийм том Зочид буудалд болж байгаа юм чинь том фото моделийн л газар байхаа. Хэрвээ тэнцэхгүй бол энэ гоё газарт нь зөндөө олон зургаа авч байгаад явнаа. Гэхдээ буудалд авхуулсан зургаа Инстаграмдаа хийчихвэл хүмүүс юу гэж бодох бол? Буруугаар ойлгох юм болов уу? За хэнд хамаатай юм.

Жолооч: Нуугдахгүй юмуу?
Би: Юу?
Жолооч: Түгжрээтэй байна гэх гээд л
Би: Аан
Жолооч: Чи чөтгөр гэж мэдэх үү?
Би: Кино бас номон дээр гардаг чөтгөр үү?
Жолооч: Тэд нарыг байдаг гэдэгт итгэдэг үү?
Би: Үгүй ээ тэр чинь шаал худлаа шдээ. Гэхдээ би тийм чөтгөр, шулам, цус сорогчтой өгүүллэгийг унших дуртай лдаа.
Жолооч: Хэрвээ тэдэнтэй амьдарвал яах уу?
Би: Гоёоо ёохх бодсон чинь их гоё санагдчихлаа. Тэд нар ч сонирхолтой байх байхдаа. Гэхдээ тийм хүмүүс байхгүй гэж бодохоор муухай л юм.
Жолооч: Тэдэнтэй таарах юм бол шууд зугтаарай учир нь тэд чамайг тамлахаас өөр зүйл хийж чадахгүй.
Би: Та юун сонин юм ярьдаг юм бэ? Хүн итгэмээргүй зүйл яриад байх юм хххэ.
Жолооч: Ирчихлээ
Би: Аан за хэд гарч байна.
Жолооч: Хэрэггүй ээ таны шалгаруулалтад амжилт хүсье
Би: За баярлалаа баяртай гэж хэлэн би буулаа.

+Зочид Буудалд+

- Ваааав том юмаа. Энд зөндөө олон баячууд үйлчлүүлдэг байхдаа. Ёохх ингэж бусдаас өөр шал ондоогоор амьдарч үзэх юмсан. Нээрээ би яагаад анзаараагүй юм болоо? Саяны таксины жолооч ах намайг яаж шалгаруулалтад орох гэж байгааг мэдсэн юм болоо? Их сонин хүн байна шүү. Заза энд шалгаруулалт болж байгааг мэдсэн л юм байлгүй дээ.

《THE♧END》⚠🔮ЦУСД-S2~🔯~Чөтгөрийн~Сүйт~Бүсгүй🔮⚠Where stories live. Discover now