- Би одоо яах вэ? Энэ хоёр яагаад намайг ийм хэцүү байдалд оруулж байгаан болоо? Би яг хэнийг нь сонгох юм бол? Хэцүү байна зүгээр л нэгийг нь хайрлах боломж өгөөч! Цаг үргэлж гарч ирэх сонголтнууд ядаргаатай санагдаж байна. Намайг зүгээр тайван орхиж болдоггүй юм байхдаа.
Усог: Хурдан хэлээдэх Сухёнаа!!!! Чи Инү ах бид хоёрын хэнийг сонгох юм? 😬
Инү: Тиймээ би ч гэсэн сонсохыг хүсэж байна хайрт минь чи яагаад Усогд хайргүй харин надад хайртай гэдгээ хэлж болохгүй гэж.....
Усог: Хнн хайрт минь ч гэх шиг хараал ид ямар үлгэрээ яриад байгаа новш вэ!!!!!
Инү: Усогаа дайн эхлүүлэх хэрэггүй л байх шүү!!!
- Энд яг юу болоод байгааг ойлгох ухаан ч алга би яг одоо яах ёстой юм бол? Инүд бүхнээ зориулмаар байгаа ч гэсэн бас түүнийг аюулд оруулмааргүй байна. Ээжээ та яг одоо надад хэрэгтэй байна та миний оронд байсан бол яах байсан бэ? Таны тусламж хэрэгтэй байна.
Усог: Сухёнаа яг одоо хурдан хэлээдэхдээ чи Инү бид хоёрын хэнийг нь сонгох юм?
Инү: Хариулахгүй байхыг бодоход ойлгомжтой юм бишүү?
Би: Болиод өг лдөө би хүсэхгүй байна. Та хоёр яагаад намайг ингэж зовоогоод байгаан бэ? гэж хэлэн тэр хоёрыг орхин гадагш гарахаар гүйлээ. Байшингаас гаран гүйж байгаад төмөр том хашааны өмнө ирж зогслоо. Би эргэлзээгүйгээр хаалгыг онгойлгон гарч цааш гүйлээ. Би ингээд бүр мөсөн чөлөөтэй болдог бол ямар сайхан бэ? Өмнөх үерүүгээ буцахыг хүсэж байна. Аз жаргалтай байсан ямар ч сонголт гэж байхгүй тэр л үерүүгээ буцмаар байна. Ахтайгаа цуг нүүр дүүрэн инээмсэглэсээр дэлгүүр хэсэж, хоолонд орж, тоглоом тоглодог байсан жирийн нэг амьдралаар амьдарч байсан Сухёнруу буцмаар байна. Тэвчиж амьдрах хэцүү байна би яагаад ийм хэцүү ядаргаатай солиотой амьтдыг тэвчиж боол нь мэт амьдрах ёстой юм болоо? Одоо болсон Сухёнаа чи яг л галзуу амьтан шиг болчихлоо.
Би: Тэд намайг бага багаар хэмлэн идэж байна.
"Энд уулзана гэж санасангүй шүү!" гэж хэн нэгэн миний хойно хэлэх шиг боллоо би шуудхан л эргэж хартал Жошуа зогсож байв. Хараал ид гэж би яагаад заавал энд түүнтэй таарчихав даа.
Жошуа: Мэдэрч байна уу?
Би: Юуг?
Жошуа: Чамайг тамлахыг хүссэн миний хутгануудыг мэдэрч байна уу?
YOU ARE READING
《THE♧END》⚠🔮ЦУСД-S2~🔯~Чөтгөрийн~Сүйт~Бүсгүй🔮⚠
FanficГол Дүр: Choi Seung Cheol /S.Coups/; Hong Jisoo /Joshua/; Lim SeJun /Sejun /; Lee Dongmin /Cha Eunwoo/; Jung Wooseok /Wooseok/~~~~~5=♤♡◇♧ Төрөл: Чөтгөр; Цус сорогч; +18 бас дахин +18~~~~~5=♤♡◇♧ ✝Яргалал, тамлал, зовлон, бүрийг тэр даван туулж чадах...