+Хүйтэн ертөнцийг дулаацуулах түүний биед хүрэхэд дэндүү хайран эмзэгхэн цэцэг тэр орчлонд цор ганц түүнийг олоход бас хүрхэд дэндүү хэцүү мэт санагдана. Түүнд хүрэхийн тулд бүх саад бартааг давах ёстой болно.+
- Яг ямар гэнэтийн бэлэг гэдгийг нь үнэхээр тааварлашгүй юмаа. Арай дахиад л тамлан зовоох гэж байгаан болов уу? Доош буулгүй зүгээр эндээ нуугдсан нь дээр гэж бодож байгаа ч гэсэн би буух ёстой байхаа гэсээр хувцасаа өмсөн доош буухад тас харанхуй байлаа. Харанхуйгаас айдаг байсан би сүүлдээ бүр айхаач больж. Шатны бариулнаас барьсаар доош буун зогсож байтал гэнэт өөдөөс минь лаа ассаар ирлээ.
Бүгд: Төрсөн өдрийн мэнд хүргэе. *төрсөн өдрийн дуу дуулах*
- Өнөөдөр чинь миний төрсөн өдөр билүү? Сонин юмдаа. Би энд ирсэнээсээ хойш он сарыг ч мэдэхээ байж. Зүрх минь өөрийн эрхгүй хүчтэй цохилж эхлэнэ.
Синчол: Хүслээ бодоорой.
- Би юу хүсэхэж сайн мэдэхгүй байна. Би юу хүсвэл хурдан биелэх бол? Энэ бүхэнийг хурдан дуусах таалар бодохуу?
Жошуа: Чөтгөрийг бодож наад лаагаа үлээгээч!
Би: За хххэ *үлээх*
Жошуа: Ямар удаан юм бэ? Ийм их хүсэл бодвол хүсэл чинь төөрөлдөөд биелэхгүй шдээ.
Синчол: Өнөөдөр бол чиний төрсөн өдөр бид тийм ч муу чөтгөрүүд биш шүү! Бид чиний талаар нэг ч зүйл үлдээлгүйгээр мэднэ.
Усог: Май бэлэг чинь гэсээр тэр надад ууттай зүйл өглөө.
Би: Юу юм?
Усог: Даашинз угын наад даашинз чинь надад таалагдаж байгаа юм чинь чамд таалагдах таалагдахгүй нь хамаагүй.
Би: Баярлалаа таалагдаж байнаа ххэ. 😄
Усог: Баярлалаа гээд л болоо юу? Уруул дээр минь үнсэхгүй юмуу?
Би: Өөр яах юм?
Сэжүн: Наадах чинь чамаар тоглож байгаа юмаа. Энэ миний зүгээс чамд өгч байгаа бэлэг гэсээр тэмдэглэлийн дэвтэр болон үзэг өглөө энэ үнэхээр гайхалтай гоё дэвтэр байна.
Жошуа: Би чамд хутганы цуглууллага өгөх гэж байгаад больсонд баярлах хэрэгтэй шүү. Эмэгтэй хүнд энэ нь илүү тохиромжтой байх гэж бодлоо.
Би: Юу юм?
Жошуа: Дотуур хувцасны цуглууллага. 😁
Би: З-за баярлалаа 😯
YOU ARE READING
《THE♧END》⚠🔮ЦУСД-S2~🔯~Чөтгөрийн~Сүйт~Бүсгүй🔮⚠
FanficГол Дүр: Choi Seung Cheol /S.Coups/; Hong Jisoo /Joshua/; Lim SeJun /Sejun /; Lee Dongmin /Cha Eunwoo/; Jung Wooseok /Wooseok/~~~~~5=♤♡◇♧ Төрөл: Чөтгөр; Цус сорогч; +18 бас дахин +18~~~~~5=♤♡◇♧ ✝Яргалал, тамлал, зовлон, бүрийг тэр даван туулж чадах...