- Этгээд царай нь түүнийг улам аймшигтай ширүүн болгоно. Хүүхэд шиг байсан эгдүү хүргэм царай яагаад ийм хэрцгий царайгаар солигдоно вэ? Ном унших үедээ гаргадаг байсан инээмсэглэл юунд ийм галзуурсан мэт болно вэ? Зах хязгаар нь үл мэдэгдэх энэ ертөнц улам сонирхолтой болох юм шиг байна.
Би: Инү чи намайг айлгаж байна.
Инү: Надад хэлээч новш гэж чи яагаад заавал миний үзэн яддаг хүнтэй нэг өдөр төрсөн юм? Би тэр хүнийг үзэн ядаж саяхан л үзэн ядахаа больсон гэтэл чамаас болж би буцаад үзэн ядаад эхэлчихлээ. Чамайг ч гэсэн би бага багаар үзэн ядаж байна. Чамайг ганцхан минийх биш гэж бодохоор л уур хүрээд яг галзуурчих гээд байна. 😠
Би: Инү би айгаад байна болиочдээ.
Инү: Яагаад чи надад сайн ханддаг л биздээ. Би ч гэсэн чамд цаг үргэлж сайн хандаж чамайг хайрласаар ирсэн. Надаар тоглох сайхан байдаг уу? Өдөр нь надтай харин шөнө нь бусадтай!!!Би: Болиочдээ чи уучихсан байна. Чи явж амарсан нь дээр яв Инү!
Инү: Надаас айж байна гэсэн билүү? Яагаад надаас айж байгаа юм би чамайг хэзээ ч бэртээх зүйл хийхгүй гэдгийг мэдэж байгаа чи хэн хүнээс илүү мэдэж байгаа.
Би: Инү битгий лдээ. Би мэднэ намайг хэзээ ч бэртээхгүй гэдгийг гэхдээ одоо чи дэндүү ууртай байна шүү дээ.
Инү: Чамд миний энгэрт аз жаргалтайгаар тэврүүлэх боломж байсан ч чи тэр боломжийг хэзээ ч хүлээж аваагүй. Сэтгэл чинь намайг гэж байгаа ч гэсэн зүрх чинь өөр хүнийг гээд байна гэсээр тэр миний дээр гаран миний хоёр гарыг нэг гараараа чанга гэх чинь барьлаа.
Инү: Би өөрийгөө барьж дийлэхгүй нь учир нь чи дэндүү тачаангуй юм гэсээр түүний зөөлөн нимгэн уруул намайг үнсэн авлаа. Бид улам халуухнаар үнсэлцэнэ би түүнийг ч гэсэн хүсэж байна. Яагаад би ийм сайхан залуутай унтаж болохгүй гэж энэ надад олдож буй аз ч юм билүү? Үхэхээсээ өмнө ч болтугай өөрийгөө жаргааж авъя гэсээр би түүний хүзээгээр тэврэн үнсэлтээ ширүүсгэнэ. Инүгийн гар намайг ойлгож байгаа мэт шуудхан л нууцхан газарлуу минь яарна. Бадриун мөртлөө зөөлхөн хуруунууд нь биенд минь хүрэх бүрт сэрлийн эд эс минь хөдлөж түүнийг хүсэж буй сэтгэлээ барьж ядах хэцүү болно. Зөөлхөн зөөлхөн үнсэлт бэлэглэх түүний үнсэлт улам доошилсоор нандин газарт минь ирлээ. Жуумалзан инээх түүний инээдийг харах бүрт би яагаад ч юм ичингүйрэнэ. Хэзээ ч ингэхгүй гэж боддог байсан бодол минь хормын дотор л өөрчлөгдөх юм. Аххх түүний хуруу зөөлнөөр минийх руу орж гарах бүрт сэрлийн шингэн надаас урсан гарна. Шимэлт, хазалт, хүсэл, тачаал, оршил, нүднээс урсах нулимас энэ бүгд зүгээр л эхлэл харин төгсгөлийг хэн ч тааварлашгүй ганцхан ирээдүйг захирах Инү л мэдэх байх.
YOU ARE READING
《THE♧END》⚠🔮ЦУСД-S2~🔯~Чөтгөрийн~Сүйт~Бүсгүй🔮⚠
FanficГол Дүр: Choi Seung Cheol /S.Coups/; Hong Jisoo /Joshua/; Lim SeJun /Sejun /; Lee Dongmin /Cha Eunwoo/; Jung Wooseok /Wooseok/~~~~~5=♤♡◇♧ Төрөл: Чөтгөр; Цус сорогч; +18 бас дахин +18~~~~~5=♤♡◇♧ ✝Яргалал, тамлал, зовлон, бүрийг тэр даван туулж чадах...