Hoofdstuk 1

1.6K 25 9
                                    


Tineke ,

Ik kom thuis weer tege mijn goesting ik ben benieuwd hoe James is vandaag. Ik draai het slot over en ga naar binnen. Hij zit in de zetel en komt naar me toe. Hij wilt me kussen mat ik draai weg. Ey ! Riep hij en trok me terug. Ik keek naar beneden. Jij gaat nu eten maken en iets lekker graag want ik heb honger maar nu wil ik een kus. Zei hij ik stond verbaast hij is ni dronken. Door dat ik zo verbaast stond kon hij mz kussen. Net op tijd draaide ik mijn hoofd. Hij werd kwaad en duwde me tege de muur. Ik kon ni meer weg. Hij sloeg me en dan kuste hij mij. Ik kuste niet terug. Na dat hij dat heeft gedaan liet hij me los. Ik liep naar de deur maar was te traag hij stond voor me. Ik liep zo snel dat ik kon naar boven. Ik ging naar de badkamer en deed hem opslot ik keek in de spiegel en zag dat mijn oog rood en blauw was. Ik werkte het bij met make up en klom dan uit de raam er was een dak daar. Ik sprong er zacht op en sprong dan van dat dak gelukkig dat ik recht kwam. Ik keek door de raam en ja hoor hij zag me ik liep naar de auto en reed zo snel dat ik kon weg. Weg van hier het is hier een hel. Ik reed naar koen hij was er nog voor mij. Ik belde aan hij deed open. Tineke wat doe jij hier. Vroeg hij. Stoor ik ? Zei ik. Nee jij stoort nooit kom binnen. Zei hij. Na nog wat te praten ging ik door ik ging terug wat heb ik toch gedaan ik heb mezelf diep in de beste gewerkt ik kan nu wel de volle laag krijgen. Ik ging naar binnen en zoals verwacht kreeg ik de volle laag. Ik was nog net binnen en er werd al gescheld naar me ik negeerde het en ging verder . Hey waar gaat ge naartoe !! Riep hij. Ik negeerde dat ook en liep verder. Hij trok aan mijn armen nu deed die super veel pijn. Hij begin me te slaan en te schoppen ik zag al bond en blauw. Het bleef daar ni bij nee het werd alleen maar erger. Ik kreeg een koude emmer over mij en werd dan gesneden en bedreigt met een mes. Als gij nog een keer naar die koen gaat gaat ge er ni goe van zijn ze. Ge zijt van mij alleen van mij !!! Riep hij terwijl hij mijn kleding uit trok. Ik kon niks meer doen. Mijn arm deed pijn alles deed pijn ik riep nog stop niet doen en zo maar niks werkte hij ging gewoon door na een tijdje stopte hij ik liep weg zn ging naar de douche ik douchte me ik vond me vies hij misbruikt me veel bijna elke dag zeker als hij dronken is ik kan nooit weg hij dreigt altijd. Ik voel mz machteloos. Na de douche ben ik in bed gaan liggen. Midden in de nacht werd ik wakker ik was bang hij lag naast mij en had mij stevig vast ik kon geen kant op ik legde me terug neer zodat hij niet zou wakker worden. Ik ging niet meer slapen dat was zeker.
Ik stond recht uit het bed de wekker was afgelopen ik kleed me snel aan werk mijn blauwe plekken bij en vertrek dan naar het kantoor zonder iets te zeggen. Ik heb van 2 uur snachts niet meer geslapen ik was zo bang. Ik kom aan en koen was er ook ik ging samen met hem naar de refter niemand was er buiten ik zn koen hij was iets aan het zeggen maar ik verstond er niks van want mijn ogen valse steeds toe na een tijdje sliep ik

Koen ,

Ik was iets aan het zeggen tege tineke maar ze luisterde niet want ze was in slaap gevallen ik moest zeggen ze zag er echt moe uit. De eest kwam binnen en ik zei dat ze stil moesten zijn de chef kwa binnen. Shhhttt tineke slaapt zei ik. Aah oké. Is da goe dat jullie papierwerk doen en als tineke wakker is mogen jullie zoals de rest op patrouille. Iedereen vertrok en ik pakte tineke op. Ik liep met haar in mijn armen naar onze bureau ze had me in haar slaap vast gepakt dus kon ik haar niet in haar stoel zetten dus moest ik haar op mijn schoot laten zitten niet dat ik dat erg vond ik vind het zelf heel leuk ik ben al lang op haar verlieft Marja ze heeft een vriend. Ik begon rustig aan de papieren. Na 3 uur papieren te bewerken begon tineke te bewegen ik schoof de stoel naar achter zodat ze zich niet zou pijn doen aan de bureau. Ze opende haar ogen. Goedemiddag schone slaapster. Zei ik. Ze schrok. Euuh goedemiddag koen. Ben ik inslaap gevallen ? Vroeg ze. Ja je zag er moe uit en dan ben je in slaap gevallen en heb ik jouw laten slapen en dan is iedereen vertrokken. Zei ik. En hoe kom ik op u schoot ? Vroeg ze verward. Ik had u op gepakt en wouw u dan in u stoel zetten maar je pakte mij vast dus kon ik u ni meer in de stoel zetten en heb u gewoon vast gehouden. Zei ik. Ooh Danku koen. Zei ze en ik kreeg een kus op mijn wang de vlinders schoten weer los. Geen probleem zei ik. Maar euh gaan we nu op patrouille zei ik. Ja is goed. Zei ze. Ik had het gevoel dat ze niet weg wou van mijn schoot omdat ze nog steeds op mij zat. Ik vond het helemaal niet erg ik genoot er wel van. Maar we zijn uiteindelijk wel vertrokken op patrouille.

De buurtpolitie: echte liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu