Deel 24

307 5 1
                                    

2 jaar later .

Lavender,

Vandaag is het melody's 9de verjaardag en ze os nu al iets langer dan 2 jar bij ons echt geweldig dacht ik . maar ik had nooit kunnen denke dat alles nu fout zou gaan .

Gelukkige verjaardag !! riepen mama papa en ik .Door de kamer van melody ze schrok en begon te lachen na alles zei papa dat hij iets ging halen bij de bakker . Na 1 uur was hij er nog steeds ni ik maakte me ongerust e' blijkbaar mama ook . We woude bellen maar hoorde politie sirenes en dan de deur bel . Als je dat hoort voorspelt het meestal niks goeds. Mama keek bang naar mij en ging naar de deur zoals verwacht stonden floor en obi er ze hadden beide gehuild . Tineke wij moeten met spijt zegge dat koen een ongeluk heeft gehad hij ligt zwaargewond on een coma in het ziekenhuis . Zegt obi . Meisjes doe jullie jas en schoene aan we gaan nu naar papa. ik bzgon te huilen . We deden onze jas en schoenen aan en dan brachten obi en floor ons naaf het ziekenhuis. We mochte naar zijn kamer . Papa word wakker dit is niet leuk . Zei Melody huilend . Pap komaan je bent sterker dan dit . Zei ik . Koen wordt wakker ik kan ni zonder jou dz meisjes kunnen niet zonder jouw . Zei mama huilend . Papa werd wakker. Koen ! zei mama . ik hou van jullie vergeet dat niet . Zei hij . Hij gaf mama een kus en da' viel hij weg een rechte lijn vormde op de hartmonitor en een la'ge piep hoorde je .Neeeee papaaaaa! riep ik. Ik zag dat de dokters hem reanimeerde maar niks werkte . We moesten naar buite na 20 minute kwamen zd naaf ons . Wij moeten met spijt zeggen dat jullie papa en uw man overlede is aan zijn verwondingen . Zei de dokter . Ik bzgon nog harder te huilen maar mama ook ik moet haar nu steunen ik keek draaierig naar het einde van de gang ik draaide terug naar mama . Maar toen ik dat deed zag ik iemand staan op het lege einde van de gang . Ht was papa hij gooide een kusje en zwaaide . Al het geluid rondom mij verdween en zijn stem luidde . Zorg goed voor mama en Melody vergeet ni ik jou van jullie en ik zal over jullie waken . Snel daarna zei ik ik hou ook van jou papa . hij draaide zich om en verdween . mama keek me raar aan papa zal over ons waken . Hij hezft het gezegt zei ik . Z keek me aan en knuffelde me . Dit word een zware periode in ons leven .

tineke ,

Geschokt werd ik wakker . Ik zat nog steeds in de kelder . Ik had heg allemaal gedroomt ik begon te huilen . Opeens stond koen voor mij . Koen !? ja tineke ik kom u redden en we gaan naar het ziekenhuis . Zei hij . Ik hou van u koen .Floepte er uit . Hij hielp me recht en kuste me dan op de volle mond . Dan heb ik het toch ni allemaal gedroomd dacht ik . Dan begint nu pas mijn mooi verhaal met mijn koen . Ik zal alles doen om het zo te houden . Ik hou ook van jou! zei hij
Hij redde me en dan leefde we nog lang en gelukkig .

EINDE

De buurtpolitie: echte liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu