Koen ,
De voorbije 2 dagen waren erg druk en dan vooral voor tineke ze had bijna zelfmoord gepleegd omdat niemand haar snapte. ik maak me toch veel zorgen om haar. We reden onderweg naar het kantoor ik Vroeg iets aan tineke maar ze was duidelijk niet aan het opletten. Schat ?! Euhh ja. Zei ze geschrokken. Wat is er nu ik maak me echt zorgen om u. Zei ik bezorgt. I.. ik. Ze kreeg tranen in haar ogen. Ik zette de auto aan de kant en stapte uit. Ik stapte naar haar kant en deed de deur open. Schat wil je nu wel zeggen wat er is ? Vroeg ik zacht. Ik i.. zei ze. Ik hurkte voor haar neer. Ik weet het ni. Zei ze en barste uit in tranen. Ik ging wat dichter naar haar en deed haar gordel uit en knuffelde haar heel hard. Schat ik ben echt bezorgt om u. Zei ik. Koen ik weet niet wat er is de laatste tijd maar ik ben moe en futloos enzo ik voel me nimeer zo goed. Zei ze in paniek. Ze duwde me van haar af en liep naar de struiken. Ze moest overgeven. Ik legde mijn hand op maar schouder. Gaat het ? Ze schudde haar hoofd. We zullen naar de dokter gaan oké ? Ze knikte ja. We reden naar de dokter. We stapte uit. Ik liep naar tineke die lijkbleek zag. Koen ?! Hoorde ik zacht achter me ik keek naar achter en daar lag tineke bewusteloos op de grond. Ik pakte haar op en bracht haar zo snel mogelijk naar binnen. De dokter liet ons direct naar binnen. Hij onderzocht haar en zei me dat ze al dagen te kort aan ijzer heeft. Hij zei dat ze veel groenten en fruit moest eten dus. Nam ik haar terug mee ik zette haar in de auto en deed haar gordel om. Ik reed naar huis en bracht ze naar boven ik legde haar in bed en dekte haar onder. Ik ging naar beneden en belde naar de chef en legde alles uit. Hij zei dat we morgen ook thuis mochten blijven. Na zo'n 2 uur tv te kijken kwam tineke naar beneden. Koen wat is er gebeurt ? Zei ze verwart. Schat je bent onderweg naar de dokter flauwgevallen. De dokter heeft je onderzocht en zei dat je al dagen te kort aan ijzer hebt daarom dat je de laatste tijd moe bent enzo. Dus je moet veel groenten en fruit eten. Aa oké zei ze en kwam naast me in de zetel zitten. Ik ga even naar de keuken iets maken oké. Zei ik. Ze knikte. Ik stapte naar de keuken. Pakte wat fruit en sneed het. Ik deed alles in een kommetje en ging terug naar de living. Wat is dat ? Vroeg tineke. Dit is een fruitsla. Die jij gaat opeten. Zei ik. Ze nam het aan en at het op. Na 10 minuten was het op. Amai sa was lekker ! Zei ze. Ik keek naar haar. Ze had al wat meer kleur. En zag er vrolijk uit. Wat gaan we doen ? Vroeg ze blij. Kweet ni misschien een film kijke. Ja is goed welke film wil je zien ? Vroeg ze. Een Disney film ? Vroeg ik. Echt ?! Ja ik kijk da nog graag ze. Zei ik. Aa da komt da uit want ik kijk da ook graag. Zei ze. We kozen. Een Disney prinsessen film uit. We kozen de kleine zeemeermin. Tineke was altijd al zot van zeemeerminnen we keken de film en bestelde pizza. Na 30 minuten waren de pizza's er dus aten we ze op. Na onze pizza's zijn we gaan slapen.
2 dagen later,
Tineke. ,
De chef had gezegd dat we moesten inpakken we gaan voor een week naar de zee met heel het team. We pakte onze koffers en reden naar het kantoor. We waren iets te vroeg maar iedereen was er al dus maakte dat ni veel uit. We gingen met een busje speciaal voor ons. We stapte in en ik ging naast koen zitten. Na zo' n goei uur te rijden kwamen we aan in Knokke de chef had daar een appartementje waar we konden blijven. Het had maar 3 slaapkamers dus da was niet echt handig maar ja. De chef en Patrick slapen bij elkaar. Obi Robin en Eric bij elkaar. En dan nog. Brigitte Femke en Floor in de laatste kamer dus moeste
Ik en koen in de living slapen. We pakte alles uit en gingen
Wat inkopen doen en wandelde dan wat. Na ons avond eten waren we allemaal moe en gingen we slapen.
JE LEEST
De buurtpolitie: echte liefde
ActionTineke is al een paar jaar samen met haar vriend James maar wat niemand weet is dat ze mishandelt word als hij dronken is en dat gebeurt heel vaak. Ze is eigelijk verlieft op koen maar niemand weet dat. Wat als er iemand achter komt dat ze mishande...