Deel 22

277 6 0
                                    

Tineke .

dagen weken maanden jaaren gingen voorbij en we hadden nog steeds niks gehoord van onze Melody . Lavender had het er ook nog altijd moeilijk mee . Zij is ondertussen al 13 jaar . Ze is een prachtig meisje . Ze lacht en glimlacht naar iedereen maar diep vanbinnen spookt er verdriet en pijn in haar rond . Melody moet ondertussen al bijna 7 jaar worden we weten nog steeds niks van haar maar daar komt nu verandering in.

het was avond er werd gebeld aan de deur . Ik doe wel open zei lavender. en liep naar de deur ze kwam terug met een klein meisje rond de 6/7jaar ze was vies mager en gewond . Mama help haar astublieft . Smeekte lavender ik pakte het meisje op en ging met haar naar de badkamer en zek . Doe je kleren maar uit ik zal een bad laten lopen en glimlachte . Het meisje was bang maar deed toch wat ik zei . Na 10 minuten zat ze in bad met wat bad eendjes ze was ermee aan het spelen nu pas viel me haar helder groene ogen op en een zilver armbandje . ik keek op het armbandje en schrok een beetje ik voelde de tranen zo opkomen maar slikte ze in en vroeg : hoe heet je meisje . Melody zei ze erg stil. en wat is er gebeurt? vroeg ik met tranen in mijn ogen. Ik ben half opgevoed in een slecht gezin ze sloegen me ze sneden me ze deden me pijn . Zei ze met tranen in haar ogen . E wie deed dat ? vroeg ik . Aziz en zijn vriend die bij hem woont . ik dacht dat aziz mijn papa was maar hij zei dat hij dat ni was hij zei dat hij mij had gevonden en mijn ouders mij achtergelaten hebben en ik kreeg daardoor de schuld .Ik begon te wenen . Wat is er vroeg ze schattig . Melody mijn kind aziz is een ontvoerder ik ben jouw mama en jouw papa en zus zitten beneden je werd 7 jaar geleden ontvoerd door hem . Zei ik met snikken. dat kan niet zei ze . Wacht heel even. Zei ik en ging naar de kamer en pakte een foto van haar als baby met haar armbandje dat ze ook aanhad . Ik kwam terug en liet die zien aan haar . Ze begon te huilen dus ik heb wel een mama en papa. zei ze huilend ik knikte en zei je hebt ook een grote zus . zei keek me aan en glimlachte mag ik hen ontmoeten astublieft . Maar natuurlijk het is jouw zus en papa. Kom dan geef ik je een te kleine pyjama van lavender . Ze glimlachte en kwam uit bad en droogde haar af . Ik had de pyjama al klaar gelegt en was nu de wonden die aziz had gemaakt aan het verzorgen . daarna deed ze de pyjama aan en ging dan met haar naar beneden . Schat ,lavender . Koen keek me verbaast aan . Ik knikte hij begon te huilen en liep naar Melody . Mag ik jouw knuffelen ? vroeg koen aan haar . Ze keek me aan en zei wat is dat ? het brak mijn hart ze had nog nooit een knuffel gehad . Koen ging er gewoon voor en knuffelde haar ze knuffelde terug en begon ook te huilen koen liet los en dan kwam lavender . Melody mijn zusje ! riep ze blij en knuffelde haar ook lang . Dit was de eerste keer in 7 jaar dat ik lavender terug super blij had gezien in de voorbije 7 jaar glimlachte ze maar zacht en niet veel . Ik begon te huilen en zakte op de grond. Voor ik het wist voelde ik 2 kleine armpjes rond mij ik keek op het was Melody .Ze zei : ik hou van je mama . En glimlachte naar mij . Ik ook van jou Melody en knuffelde haar terug plots voelde ik lavenders en koens armen ook we maakten er een grote gezins knuffel van . Na ons moment had ik gebeld naar het commisariaat voor het nieuws en daarna zijn we allemaal in de zetel gaan zitten en hebben we tv gekeken . daarna zijn we allemaal naar ons bed gegaan omdat we morge voor de eerste keer samen zijn gaan we naar de zoo .

Lavender.

Vandaag waren we voor het eerst een hele dag samen en om dat te vieren gaan we naar de zoo . Ik kleedde me aan en liep naar de kamer van melody
Melody wakker worden zei ik zacht . Eumm zei ze . Ik ben het maar zei ik toen ik zag dat ze wat panikeerde.
Dag zus zei ze een gaf me een knuffel . ga jij je aan kleden we gaan vandaag iets leuk doen . Zei ik ze knikte en liep naar haar kleerkast waar oude kleding van mij lag . Ze pakte mijn favoriete broek en t-shirt er uit en deed die aan . Ik knikte en liep naar mama haar kamer ze was er ni meer ook papa ni ze waren dus al beneden. Melody kom je naar beneden? vroeg ik Vanuit de gang . Ze riep :jaa maar mijn haar zit vast ! ik kom al zei ik grinikent terug mama had het blijkbaar ook gehoord en kwam ook. Haar haar zat in een rekkertje vast en in de kast . mama hielp haar en vlocht haar haar in . Ik had dat van mij ook ingevlochten. Ik kwam terug in de kamer van melody en zag dat haar haar ook tot over haar poep komt wat bij mij op die leeftijd ook was nu is mijn haar al tot aan mijn knieen ik vind het super mooi en het is verzorgt dus hoef ik het niet te knippen . Na nog wat spullen te pakken zijn we vertrokken . Halverwegen vroeg melody iets : naar waar gaan we vrozg ze . Ik keek naar mama ze knikte als bevesteging . We gaan naar de ZOO !! zei ik blij .

De buurtpolitie: echte liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu