7.

1.8K 191 25
                                    

Reggel egy remegő, öreg kéz simogatta meg a búbomat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Reggel egy remegő, öreg kéz simogatta meg a búbomat. Megemelgettem a pilláimat, hogy kitisztítsam a látásomat.

Taehyung forró testének feszülve szenderültem álomba tegnap éjjel, s így is keltem. Kicsit elhúzódtam tőle, mire nyammogni kezdett, s szembe fordult velem. Halkan nyögdécselve bújt a mellkasomhoz, ahogy a hátamra fordultam.

Szememet dörgölve fordultam a nagymamája felé. Az idős hölgy hatalmas mosollyal vizslatott. Gyűrött arca vidámságtól csillog, meleg barna szemei jóságot árasztanak.

Emiatt nem is robbantam ki zavaromban Tae mellől. Helyette kisimítottam a szememből a hajat.

- Jó reggelt, Jungkook! - susogta nekem. - Ha haza szeretnél menni felkészülni a sulira, ideje felkelnetek! Maradsz reggelire azért, ugye?

- Nem szeretnék zavarni. - motyogtam.

- Te itt sosem zavarsz, amíg Taehyung szívesen lát! - kacagott halkan. - Keltsd fel ezt a hétalvót, nem lesz egyszerű!

A hölgy széthúzta a függönyt, majd elhagyta a szobát.

Taehyung megint nyammogni kezdett.

Az ablakon beáramló napfény a fiú arcára vetült, arany színbe mártva vonásait. Orcái még rózsásak, szemöldökeit kissé összehúzva pihen szorosan hozzám bújva. A Nap sugarai melegítik a szemhéját, gondolom az zavarhatja.

- Taehyung! - simítottam a hajára. - Ébresztő!

Nem reagált, csak a hátára fordult, ezáltal lecsúszva rólam. Kissé fölé tornyosultam, s apró puszikkal kezdtem behinteni az arcát. Kacagva nyomott távolabb, barna szemei ragyogva pislogtak fel rám. Kissé felült, majd egy nagy, cuppanós puszit nyomott a számra.

- Még sosem keltem így. - motyogott, miután visszacsapódott.

- Hogy?

- Ilyen jól.

Pár percig még néztük egymást, néhány árva puszi is elcsattant. Hamarosan kivergődtünk az ágyból. Az ajtaja előtt állva vontam magamhoz, hogy megöleljem.

- Tae. - mosolyogtam rá. - Mit szólnál hozzá, ha randiznánk?

Kissé megilletődött, amúgyis rózsás orcái még vörösebbé váltak.

- Mikor? - kérdezte, miközben kissé elhúzódott.

- Moooondjuuuk... Most péntek?

- Nem.

Hirtelen válasza megrémisztett, el is bizonytalanodtam. Zavart arcomon elmosolyodott.

- JK. - vigyorgott rám fel. - Pénteken énekversenyem lesz iskola után. Mi lenne, ha eljönnél? Utána mekizhetnénk.

- Megbeszéltük!

Nyomtam egy puszit a homlokára, majd elhagytuk a szobát. Enyhén szólva madarat tudnék fogni.

Csillagfiú 	[TAEKOOK, Ended] Where stories live. Discover now