11.

1.6K 166 49
                                    

November 27-et írt ki reggel a telefonom kijelzője

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

November 27-et írt ki reggel a telefonom kijelzője. Sietősre vettem a formát, hisz ma lesz a Művészeti Hét megnyitója. Nos, pontosítva a megnevezést, "Művészeti Négy Nap", mivel hétfőtől csütörtökig tart, utána pár nap szünettel.

Jimin és Yoongi egy párként fognak érkezni a csütörtöki bálra. Kicsit nagyon büszke vagyok magamra, hisz tudom, hogy valamennyi közöm nekem is van ehhez. A két aprósággal madarat lehetne fogatni. Vajon mi is ilyen aranyosak vagyunk Taehyunggal?

Amikor közöltük a többiekkel, hogy járunk, nem igazán lepte meg őket. Jó, mit is vártunk, ha egyszer eddig is úgy viselkedtünk, mint egy pár.

Taehyung nagymamájánál aranyosabban nem is igen reagálhatott volna senki. Könnyes szemekkel ölelgetett meg minket az öreg hölgy, aztán elmesélte az első szerelmét, aki egy lány volt.

Kicsit elbambultam, így kapkodva húztam magamra egy kicsit szűkebb, fehér pólót, egy fekete bőrnadrágot és a bakancsomat. Fürdőszobai tevékenységeim és reggelim után egy kocka csokit dobtam a nyelvemre, majd levágtattam a lépcsőházban.

Jimin kishíján leborult a lépcsőn, annyira szedte a lábait utánam.

Taehyung a parkolóban állt, Yoongi autója mellett. Egy gyors csókot váltottunk, majd beültünk hátra. Jimin és a párja elöl köszöntötték egymást egy rövidke nyelvtánccal.

A megnyitón mindenkinek részt kell vennie, kivéve a normálosokat

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A megnyitón mindenkinek részt kell vennie, kivéve a normálosokat. Ahogy Tonytól hallottam, mindig megjelenik az egész iskola, szinte teljes létszámban.

Ahogy végignéztem a tömegen, a gyomrom is görcsbe rándult. Hatalmas embermennyiség várta, hogy felfedjem a festményeimet. Erre az igazgató beszéde után került sor. Ahogy lehullott a lepel a képekről, különböző reakciókat tükrözött a tömeg. Igyekeztem csak a pozitívakat észrevenni, ám így is a sírógörcs kerülgetett, ahogy a kezembe kaptam a mikrofont.

Végigpillantottam a képeken. Mindegyik forró színekből áll, piros, barna, sötétlila uralkodik, s ezek közé furakszik be némi neon fény, mintha a Hold és a csillagok alatt egy bár várna a szép arcú Taehyungra, aki a kiállítás ékeként, középen helyezkedik el.

Csillagfiú 	[TAEKOOK, Ended] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora