16.

917 120 14
                                    

>Véletlenül header nélkül posztoltam, dont mind me do are have stupid<

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

>Véletlenül header nélkül posztoltam, dont mind me do are have stupid<

Nem kellett sokat várnom,  hogy kiengedjenek. Ahogy anya ideért, mehettem is haza.

Taehyungnak nem szóltam. Nem tudom miért, de nem akartam. Már-már szinte idegennek éreztem gondolatban a szerelmemet, akiért tűzbe mennék.

Ő annyira biztos volt benne, hogy a rokona nem bántaná Yoongit. Ez nem bűn, mégis elbizonytalanít. Főleg, mert biztos vagyok benne, hogy Minhonak köze van az én megveretésemhez is, nem csak a Sugáéhoz.

Yoongi persze kiakadt, amikor megtudta, hogy neki volt igaza és Jimin tévedett. Nagyon sajnálom a kapcsolatukat. Szépek voltak együtt és tudom, mennyire szerették egymást. Hiába kérdeztem Yoongit, elmondása alapján ő nem hajlandó újrakezdeni Jiminnel. Tudom, hogy a büszkesége készteti, hogy hazudja ezt és látom, hogyan törli le a könnyeit amikor azt hiszi, nem figyelek. Bár tudnám, hogy mit akar Minho elérni.

Alig tudtam rávenni a rokonaimat, hogy hagyjanak egyedül estére. Szerintük meggondolatlanság, de nem akartam velük éjszakázni. Egyedül szeretnék lenni, hisz olyan kusza most minden a fejemben.

A kanapén ülve pihentem, fejemet a háttámlára vetve. A hanyagul mázolt plafonra vetítettem fejben a gondolataimat, hátha meglátnám bennük a logikát.

Rettenetesen megrémültem, amikor Jimin nagy lendülettel bevágódott a bejárati ajtón, s hangosan becsapta maga után. Az apró fiú zilált, homlokán kövér izzadságcsepp gördült le, miközben térdére támaszkodva szusszant egyet. 

- Jungkook! - szólított meg, miután kifújta magát és légzése visszaváltott normálra. - Tudom, hogy ki intézte el, hogy megverjenek!

- Tessék?! - ugrottam fel meglepetten, de azonnal visszaültem. - Mégis honnan tudod?

Jimin lassan mellém sétált és leült. Közelebb jött, mintha valaki le tudná hallgatni a beszélgetésünket.

- Choi Minho. Ő volt. - mondta halálos komolysággal a hangjában. - Feltűnt, hogy furán viselkedik, így követtem. Hallottam, hogy megveretett. Valami amerikai srácnak mondta éppen. Nem hiszem, hogy észrevette, ahogy lehallgatom a beszélgetésüket.

Csak meredtem magam elé.

De Ray azt mondta, nem Minho volt. Akkor mégis mi ez? Kinek higyjek akkor?
Jimin biztos nem hazudna nekem. Nem olyan típus, ráadásul nem tesz semmi rosszat. Ray biztos menteni akarja Choit. Elnapolni a lebukást.

Igen, biztosan.

Jimin tovább beszélt, én pedig úgy ittam a szavait, mintha nektárt öntene belém.

Éjfél tájékán távozáshoz készült. Ahogy kinyitottam neki a bejárati ajtót, egy elkeseredett, szőke egyén hullott a karjaimba.

Az illata megcsapta az orrom, elmémet hirtelen emelte a felhők fölé. Szívemet táncra hívták az angyalok, ahogy az ő ketyegőjének a ritmusát felvette. Taehyung, a Csillagfiú, úgy simult a karjaimba, mintha vaj módjára kenődne rám, testének melegsége átjárt engem is.

Jimin kislisszolt, ahogy mi a kanapéhoz csoszogtunk.

- Hogy nézel ki? - fogta az arcomat a kezei közé. - Ki merte ezt tenni veled?

Ahogy elengedte az arcom, izmai befeszültek, erei pedig kiakadtak. Vörös méreg öntötte el, lágy vonásait démoni ideggé élezve. Ijesztő őt így látni.

- Jimin lehallgatta valakinek a beszélgetését, így tudom, hogy ki a tettes. - motyogtam halkan. - Choi Minho.

Taehyung felpattant a kanapéról.

- Biztos, hogy nem! Minho sosem tenne ilyet, hisz tudja, hogy azzal engem bántana! Ne kezd te is azt, amit Yoongi! - csattant fel.

- Te pedig miért ugrasz nekem rögtön? Nem azt mondtam, hogy bármit is teszek ellene, csak azt, hogy Jimin azt mondta, ő a tettes! - ugrottam fel én is.

- Persze, mert Jiminnek muszáj hinni!

- Előtte ő is védte Minhot, akkor most miért hazudna?

Elkezdtünk kiabálni. Nem, én nem akarok vele veszekedni, akkor miért teszem? Miért ordítok vele, amikor csókolnom kellene őt?

- Jimin nem olyan jó, mint hiszed! Egy szolgalelkű hülyegyerek, sosem tudhatid, miért mondja azt, amit!

- Itt most nem Jimin személyiségén van a hangsúly, hanem Minho tettén! Ő verette meg Yoongit, ezt egyenest attól a sráctól tudom, aki engem megvert!

- És azt nem mondta, hogy téged ki veretett meg? - egyre csak emelte a hangját.

- Egy fenyegető levelet kapott csak, azt el fogja küldeni a napokban.

Próbálok lenyugodni. Szeretnék hozzábújni, megölelni őt. Taehyung, miért veszekszünk?
Elindultam Tae felé, de mintha támadásnak vette volna, elcsapta az irànyába nyúló kezemet.

A bejárati ajtó felé trappolt, mielőtt becsapta volna maga után, annyit súgott nekem vissza:

- Csalódtam benned.

Az ajtó hangosan ütődött a tokjának, a szívemen nagy sebet ejtve.

Az ujjaimra meredve csuklottam össze a padlón. Sírni akarok, de a könnycsatornáim elhagytak most.

Én szeretlek Taehyung. Miért haragszol rám Minho miatt?

----------------------------
Botsánat, amiért régen volt rész. Igyekszem befejezni ezt a könyvet. Nagyon nehezen tudok bonyodalmat írni, valahogy nem szeretem csinálni. Éppen ezért, ha ennek vége, olyan romcom rövidkönyvet fogok írni, hogy csepegni fog belőle a nyál. Éljen.

Feltehetőleg már csak 5resz+Epilogus várható. Hogy happy end lesz, vagy tragédia, majd eldől, hehe.

Szeretném, ha sokat kommentelnétek, minden apró gondolatotok boldoggá tesz 💕

Lehet, hogy néhol y helyett z van és fordítva. Ez gyakran a visszaolvasásnál sem tűnik fel, ezért bocsánat. Vissza kell szoknom az angol billentyűzetről a magyarra!

Thx for da attensön.

Csillagfiú 	[TAEKOOK, Ended] Where stories live. Discover now