12.

1.3K 155 15
                                    

Taehyung felhevült, kipirult testét szorítottam magamhoz, ahogy az apró szoba fülledt levegőjében pihegtünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Taehyung felhevült, kipirult testét szorítottam magamhoz, ahogy az apró szoba fülledt levegőjében pihegtünk. Még a sötétben is jól kivehetőek a harapásnyomok és karmolások, melyek a szerelmem vállát és hátát lepik. Deréktól lefelé meleg takaró védi a kíváncsi szemektől, viszont felfelé teljesen elém tárul ártatlan látványa. Széles válla lassan emelkedik és süllyed, csakúgy, mint mellkasa, mely félig az enyémnek simul. Oldalt fekve mintha kissé elfojna az egész fiú lefelé, amin felkuncognék, ha csípőmön nem zongoráznának az ujjai.

Bogárfekete hajam tincsekbe áll, s némileg a homlokomra tapad a testnedvektől, melyek elválasztották a csupasz bőrünket egymástól az éjjel. Más ugyanis nem volt közöttünk, védekezésen kívül.

Amikor az ajtón belépve azonnal rámtapadt az én kedvesem, nem gondoltam, hogy végül ő fog dominálni. Ahogy lekerült rólam a póló, s vékony derekamra mart, mintha megvadult volna, úgy gyűrt maga alá. Kissé sajog az esemény helye, de hevessége ellenére is óvatos és törődő volt velem. Életem eddigi legszebb estéjén vagyok túl.

A szívem még mindig kalapál a felfokozott érzelmi állapot hatására, s a lökésekkel érkező élvezeti hullámvasút közbenjárt.

Most pihenünk. Síri csend telepedett közénk, továbbra is rendezetlen légzésünk az egyetlen, ami hangos most.

Taehyung lassan feltápászkodott, fél karján támaszkodva dörzsölte meg a szemét.

- Menjünk fürödni, utána aludjunk. - motyogta halkan.

Nagyon elfáradt, de nem is lep meg. Megnehezítettem a dolgát: az élvezetek hatására reflex-szerűen feszült volna egymásnak a két combom, így még szét is kellett feszíteni a lábaimat.

Óvatosan, mégis sietve tusoltunk le. Lassú és kimért mozdulatokat téve közlekedtünk, nehogy elessünk. Egyikünk sincs messze attól, hogy teljesen bealudjon, állóhelyzetben. Éppen ezért voltunk ráérősek és sietősek egyszerre.

Gyorsan átfutottuk, milyen nyomot is hagytunk egymáson.

Taehyung vállán halvány, mégis lassan lilásodó fognyomok éktelenkednek. Miután felfedeztem, hogy élvezte, ahogy a bőre lassan kisiklik a fogaim közül, sokszor megismételtem a folyamatot. Ugyan minden erőmmel azon voltam, hogy óvatos legyek, így is sokáig látszani fog.

A hátát felszántottam ugyan, de nem lesz maradandó egy sem. Csak egy kicsit kipirult a bőr az ujjaim alatt, nem történt vele komoly.

Ő a nyakamat és a számat lepte be zöldes nyomot hagyó csókjaival. Emlékszem, úgy tapadt az ajkamra, mint egy pióca, s közben mégis olyan lágy volt, mint a méh a beporzandó virággal.

Egyetlen fognyomát faláltam, azt is a fülcimpámon. Talán az egyik legizgatóbb húzásának nevezhetem azt a mozdulatsort, mely során érzékien a fülembe súgta, milyen csodálatos vagyok, és mennyire szeret, aztán peleharapott kissé a fülembe, picit meghúzva azt.

Félig egymást ölelve haladtunk vissza a szobába, hogy elménket álmok földjére utaztathassuk. Szorosan összefeszúlve aludtunk el végül.

------------------------------------------------Sajnos régen volt új rész

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

------------------------------------------------
Sajnos régen volt új rész. Sajnos most is soká lesz az új, nagyon-nagyon komoly családi problémák miatt. Remélem megértitek. Emellett a helyzet mellett nehezen tudok elvegyülni és tervezni a történetben, így az időm jórészét olvasással és zenehallgatással töltöm.
------------------------------------------------
Végül így került megoldásra a tervezett együttlét. A konyv hangulatához nem illett volna egy részletes leírás, igy úgy gondoltam, összefűszöm inkább így. Ennek a résznek nem a szex, sokkal inkább a kapcsolat mélysége az értelme.
------------------------------------------------

Csillagfiú 	[TAEKOOK, Ended] Where stories live. Discover now