12 . BÖLÜM

26 11 10
                                    


12. BÖLÜM +CİMBOM



" Yonca , yonca , yoncaaaaaaa "
Elif yine ismimi bozuk plak gibi defalarca tekrarlayıp sonunda da odamdan çıktı .
Yatagımın içinde ağzını gerek ederken saate baktığımda eşek gibi açılan gözlerim ile yataktan jet hızıyla fırladım  .
Gömlegimi giyerken gözlerim ilede pantolonumu aradım ,

" Nereye koydum ki acaba ? Yıkandımı ki kaç gündür okulada gitmedim ki kirlenmesi imkansız "

Askılıkları karıştırarak kendi kendime konuşuyordum .

" Elifff !  Kesin yine bizim muzip elif birşey yaptı pantolonuma "

Elife inat Onura daha vermemiş olduğum pantolonu çekmeceden çıkarıp üzerime geçirip saçlarımada  hızla tarayıp  evden fırladım .
Apartmandan inerken telefonuma göz gezdirdigimde onurdan yirmi dokuz cevapsız çağrı vardı .
Allah onur beni öldürecek .
Telefonu cebime atıp dışarı çıktığımda Onur kaldırıma oturmuş beni bekliyordu .

" Nerdesin kızım sen "

"Uyuya kalmışıyım onurcugum "

"Öyle onurcuğum işleriyle olmaz  bir saattir seni bekliyorum lan "

" Tamam kanka uzatma "

" Uzatırım"

" Ne istiyorsun "

" Nerden anladın be "

" Ben malımı bilmez miyim "

"  Tarih sınavına kıyak geçersin artık "

" Bende çalışmadım "

" Bu sınavdan yüksek not almam şart yoksa sınıfta kalırım "

" Bugün tarihler barandan "

" Ne saçmalıyorsun kız "

" Baran verecekmiş kopyayı "

" Baranıda anlamıyorum damladan başka kızmı yok. Bak bana bugün Havva yarın Ümmühan , hilal , sude , sonra sultan adı üstünde hepsi   sarışın ".

" Onurcugum sen sarışınlarınlara aşıksın ,Baran tek bir kıza , gerçi sizin saçma aşklarınıza aklım yetmiyor ama "

" Aşk demişken sana aşık olan piçin ağzına siçacagım daha "

" Başka şeyler yapma da ne yaparsan yap "

" Başka şeyler derken yoncacıgım "
" Sarışın zannedipte erkek öptüğünü unutamadık "

" Sarhoştum ozaman ve aklıma getirme geldikçe midemdeki mineraller çalkalanıyor "

" Nasıl öpüştünüz ama"  😁

" Nasıl öpüştünüz ama"  😁

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







                          ⚽️⚽️⚽️


Saçma tarih sınavında Baran hariç üçümüzde sınav kağıtlarına boş boş bakıyoruz .Hasan bakışırken uyukluyor gibi bir halde onur ise sorulara küfrediyor ben ise baranla kağıtlarımızı değiştirmek için ruh hastası tarihçiyi gözetliyordum , tarihcinin de gözü bizden başka kimseyi dürbünlemiyordu  sanki .
Tarihçi gözlerini bize dikmiş bakarken kapı çaldı , bundan istifade ederek boş kağıdımı baranla değiştirdik .
" Maşallah benim arkadaşıma soruları çerez gibi yapmış ". 

Dört Yapraklı Yonca 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin