16. BÖLÜM

16 8 7
                                    


16. BÖLÜM + CİMBOM

Pazartesi gününü ders boyunca uyumak ve babamın azarı , Elif ' in nasihatı ve evin temizliği ile geçirdim . Salı okulda çok güzel geçti tarih hocası sınavları açıkladı dördümüz de yüz alınca müdür bizi odasına çağırıp " Siz nasıl yüz alırsınız " dediginde dördümüzde aynı anda " Çok çalıştık hocam " dedik . Müdür yine bize inanmayıp Tarihçiyi çağırıp kopya şüphesi olup olmadığını sorunca tarihçi " Normalde gözleri arkadaşlarının kâğıtlarında olurdu , Bu sınavda hepsi kağıtlarına yumulmuşlardı " deyince müdür kırkyılda bir olan başarımızı teprik edip sınıflarımıza yolladı .
Son derste beden olunca bugün okulda hiç sıkılmadık okul çıkışı Hasan Hülya ile kavgalı olduğu için Hülyanın evine gitti Baran Damlayı takibe çıktı Onur'da beni mahalle parkının girişinde bırakıp sarışının biri ile sinamaya girmek için ayrırdı .
Şarkı mırıldanarak parkın yanından geçerken kuvvetli bir ıslık sesi duydum , duyduğum ıslık doruk'a aitti , oturduğu ağaç kütüğünden kalkıp koşarak yanıma geldi " Naber yonca " " Ben senin kafanı patlatmamışmıydım , nasıl hala benimle konuşa biliyorsun ? "
" Aşktandır "
" Sıçarım lan senin aşkına "
" Nasıl da güzel küfrediyorsun "
Sakin olmaya çalışarak " Doruk git başımdan " dedim .
Beyni taş devrinden kalma doruk anlarmı git laflarını , bana gülerek ve kendini işaret ederek " kıyma bu yakışıklı çocuğa " dedi .
" Siktir git Doruk "
" Seni seviyorum "
" Lan ağzını çuval gibi büzerim senin defol "
" Seni seviyorum diyorum "
" Bende siktir git diyorum "
" Yoncammmm"
" Lan bana arkadaşlarımdan başka kimse Yoncam diyemez "
Yerden aldığım taşı doruk'a sallar gibi yaparak " beynini patlatırım lan senin "
Doruk elleri ile bana dur dur işareti yapıp topuklarına vura vura kaçtı .
Doruk piçinden kurtulunca eve gidip güzel bir duş aldıktan sonra yorganımın altına girip güzel bir uyku çektim .





⚽️⚽️⚽️

Doruk yoncanın yanından ayrılınca Ebrunun evine gidip konuştukları herşeyi anlatıp beraber viski içerler .
Ebru çekmecedeki zarfı çıkarıp Doruk'a uzatır zarf açıldığında Doruk 'un yoncayı öptüğü resim vardır . Ebru resmin birisi yoncaya vermesi için Doruk'a verir diğer resimleri zarfa koyup tekrar çekmeceye koyar .
Ebrunun kendi işi bitince Doruk istemesede evden gönderip Doruk ile yoncanın fotoğraflarını paylaşmak için istegram dan yonca adına hesap açtı , doruk ise Ebrunun gözüne girmek için onun her istediğini yapıyor .
Doruk parka girip yoncaya gelmesi için mesaj attı , uykudan sonra muslera ile dertleşen yonca Doruk ' un mesajı üzerine parka gitti .
Aslında yoncanın gitmek istemiyordu işin ucundaki sıçanı merak ettiği için arkadaşlarından gizli doruk ' un yanına gitti .
" Neden çağırdın beni "
" Yonca "
" Önemli dedin geldik söyle ne söyleyeceksen "
" Bu fotoğrafları biri benim çantama koymuş "
" Bune lan ... Kim çekmiş nasıl koymuş ?"
" Bende bilmiyorum senden fikir almaya geldim "
Yonca resmi görünce sinir kırızı geçirirken doruk ise bilmemezlikten gelip bir şeyler uyduruyordu .
Ebruda bu esnada boş durmayıp numarasını gizleyip Hasan , Baran ve onura çok sevdiğiniz güvendiginiz o yonca yokmu şuan sizden gizli dorukla mahalledeki parkta buluşuyor diye mesaj attı .
Onur sarışını ile sinemada olduğu halde koşarak filmin ortasında çıktı Baran Damlaya karagülü bırakırken aldığı mesaj ile az kalsın Damlasına yakalanırken karagülü kapıya fırlatıp hızla koştu Hasan ise hülya ile tartışırken Hülyayı es geçip parka doğru koştu . Üçüde aynı anda parka geldiklerinde birbirlerini şaşkın gözlerle bakarken yoncanın çığlığı ile aradıklarını buldular .
Yonca sinirden Doruk' u yumruklarken doruk ise yoncaya sımsıkı sarılmıştı onu kendince teselli etmeye çalışıyordu .
Hasan doruk ' un boynundan tutarak geri çekip yüzüne seni iğrenç şey dercesine baktı ve bu esnada doruk ' un burnunu hedef alıp güzel bir kafa attı . Onur yoncayı sırtına alıp olay mahallinden uzaklaştırırken yerde yatan doruk ağlamaklı bir sesle " Yoncaaaaaa " diye bağırdı .
Baran ise bu iğreçlige daha fazla dayanamayıp yerde yatan doruk ' a birkaç tekme savurdu , bu esnada' da Hasanın gözüne yerdeki fotoğraf takıldı ve yoncaya doğru koştu .

Hasan : Sen bizden habersiz bu piçle nasıl buluşursun

Baran : Bu fotoğraf ne yonca

Onur : Şuan bize bir açıklama borçlusun

Hasan : Yonca

Yonca : Malmısınız lan

Onur : Malmı ?

Yonca : Tamam arkadaşlar size haber vermediğim için özürdilerim .
Ama yapmak zorundaydım , benimle uğraşan biri var .

Baran : Nasıl

Yonca : Şu saçma fotoğrafı biri doruk ' un çantasına koymuş

Onur : kim yapmış olabilir

Yonca : Bilmiyorum

Hasan : Doruk piçinin doğru söylediğini bilmiyoruz ki

Baran : Evet

Onur : Doruk niye sarılıyordu sana

Yonca : Hay ben böyle işin

Baran : Sıç canım

Hasan : Aynen kanka

Onur : Özürdilerim kız , ama bizden habersiz işte yapma bideha

Yonca : Siz beni kıskandınızmı yapraklarım , gelin lan buraya .
" Ay hayvan yonca " " inin kannnn, götüm çöktü " .
Altta kalanın canı çıksınnnnnnn .




                        🍀🍀🍀

☠️ Doruk yoncaya gerçekten aşık olacak mı ?

☠️ Doruk neden Ebrunun köpeği gibi davranıyor

☠️ Ebrunun yonca adına istegram açmasında siz olsanız ne yapardınız

☠️ Sen olsan arkadaşlarından habersiz doruk gibi biriyle buluşmaya gidermiydin

☠️ Ve yada senide kardeş gibi seven üç arkadaşın olmasını ister miydin , seni kıskanacaklar , sevecekler ve daima mutlu edecek bir arkadaşların olmasını ister miydin .

☠️ Eğer öyle olsun istiyorsan kimseyi gereksiz yere kırma

Oy ve yorum yapmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın. ❤️💛

Instagram :sumeyra_ugur

Dört Yapraklı Yonca 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin