11. BÖLÜM

43 13 41
                                    

11. BÖLÜM  + CİMBOM

YONCANIN DİLİNDEN ...

Bugün günlerden perşembe sümüklü burnunu silip tekrar yatağa yattığımda Elif odama girip ateşime baktı.

" Ateşin yok , ilaçlarını da iç "

" Burnum akıyor sadece yarın okula giderim .
çocuklarlar bugünün raporu verecekler zaten müdüre ."

" Odandan sakın çıkma Rümeysaya bulaştırırsan kriz geçiririm galiba ."

" Tamam Elif yaa "

Kankalarım okuldayken bende böyle yatakta sürünüyordum .
İlaçlarımı içip sıcak duşla kendime geldikten sonra ıslak saçlarımı makine ile kurutup , dağınık halde çöplüğe benzeyen odamı topladım .
Halısaha maçındaki kavgadan sonra yine karakolluk olduğumuz için bam baya baya kızmıştı .
O günkü macaramızın sonunda ceza niyeti olarak hasta olmuştum , son üç gündür yatakta sürünüyordum evden dışarı çıkmadım hatta Elif yüzünden odamdan bile çıkamıyorum .
Dün Baran Damlaya karagül bıraktıktan sonra yanıma uğrayıp tam zamanında hasta olduğum için beni vitamin yapıyordu ve ben bana aşık olan piçi daha güzel dövmek için vitamin topladığımı söyledim ve gerçektende öyle yaptığımı görmesi için onurun geçerken bıraktığı portakaldan birini ağzıma attım .
Sonra Baran la biraz dertleştikten sonra Damlayı unutturmak için komedi filmi izledik ve arkadaşlığımızın birbirimizi ne kadar çok sevdiğimizi yaptığımız komik anılardan bahsettik .
Baranın aklına Damlayı getirmemek için hasta halimle komik şakalar ve espriler yaptım .
Baranın Damlayı çok sevdiğini biliyorum , aslında Damla da Baranı seviyordu ama maskeli aşığının Baran olduğunu öğrense ne yapar onu bilemiyorum .
Damlanın yerinde ben olsam .
Maskenin altında ki prensi bulunca sevinir dim galiba ama onun Baran olduğunu öğrendiğimde ağzına sıçardım .
Damla benim gibi bir kız olmadığı için ne yapacağını bilemiyorum , yinede Baran güçlü olmaya çalışıyordu .
Annesi babası ilk okul öğretmeni olduğu için zorla da olsa ders çalışıyordu , belki de bu yüzden Baranın dersi bizden daha iyiydi .
Baran bu aralar kendimi derse ve spora kaptırmıştı .
Ruh hali iyi olmasa da yarınki tarih sınavına inek gibi çalışıyordu . Bense .... üç gündür hastayım , burnum akıyor , odam da çok sıkılıyorum , bana aşık olan piçi dövmek istiyorum .

HAAYIIRR ! ONU İLİKLERİNE KADAR ÇİNTMEK İSTİYİRUM

Yatağıma yatıp muslerayı karşıma aldım .
Sence kim benim gibi  kıza aşık olabilir ?
Veyada Elif'i arayan kız kim acaba ?
Sende merak ediyorsun değilmi , nasıl öğrenebilirim sece muslara ?
Ne sevgili taktiğimi yapayım .
Hay senin aklına sağlık muslera , çocukla bir kaç gün geçirsem kim olduğunu öğrene bilirim .
Bi öğreneyim bunun altındaki sıçanları muslera gör bak ne yapıyorum .
Musleram sana cimbom sözüm olsun bu oyunun altındaki sıçanı bi bulayım sarı kırmızıya boyayıp halı sahaya bayrak niyeti ile asmassam bende cimbom yonca değilim .
Ağzını , gözünü , burnunu hatta götünü daha boyayacağım .
Yatağımda muslera ya sıçana yapacağım şeyleri ayarlarken telefonumun titremesi ile gözlerimi musleramın üzerinden ayırdım .


       4 YAPRAKLI YONCA WASSAP
         GRUNUNDAN MESAJ VAR

                     🍀🍀🍀🍀

Hasan : Baran Damla sana bakıyor

Onur : Sakın Damlaya bakma

Baran : Dayanamayacagım bakıyorum lan

Onur : Şuan tarih dersinde geleceğin tarih aşkı olan Baran ve Damlanın gözleri konuşuyor .

Yonca : Ne bakması yaa

Hasan : Dersteyiz

Onur : on , onbeş dakikadır damla Baranı kesiyor

Yonca : Baran ne yapıyor

Baran : Damlayı kesiyom kankaaaa

Hasan : Bakışırlar

Yonca : foto atsana

Onur : Atamayız kanka tarihçi bizi dikizliyor

Hasan :Geliyor galiba , saklayın telefonlarııııı

Onur : 💩💩💩💩💩

Tarihçi demişken yarınki tarih sınavında ne bok yiyecegimi şimdiden düşünmem lazımdı .
Not bile tutmadığım tarih defterimi biraz karıştırdıktan sonra bizimkiler tekrar whatsapp  grubuna girince tefteri masanın üzerine salladım .




     4 YAPRAKLI YONCA WHATSAPP
          GRUBUNDAN MESAJ VAR

                       🍀🍀🍀🍀


Onur : Telefonları nere sakladınız lan

Hasan : Karnıma soktum

Onur : tabiiii adamda kas olunca

Baran : Kıymetlimin altındaydı

Baran : Sen nereye koydun onurcugum

Onur : Ben sizin gibi orama burama saklıyacak kadar salakmıyım

Hasan : uzatma kannnn

Onur : kannnn değil lannn

Hasan : uzatma

Onur : Yan sıradaki Ebruya verdim

Yonca : iyi halt ettin canım

Yonca : Başka verecek biri bulamadınmı lan

Onur : Ne yapayım Yoncam , zaten kız dünden meraklı olunca bende verdim

Yonca : Şuan musleraya bakarak seni ayağımla alkışlıyorum

Baran : kanka muslerayla fazla konuşma

Yonca : Neden

Onur : salak olacanda ondan

Hasan : 😁

Baran : 😂

Onur : 😗🤣

Yonca : ne gülüyorsunuz bere

Hasan : Tarihçi yine bizi kesiyor okuldan sonra geliriz yanına 🤗



                       ⚽️⚽️⚽️

Meyve tabağı ile odama girdigimde Hasan yatağımda yatıyor , Baran muslera ile selfi çekiyor , onur ise telefonumu karıştırıyordu .

" Canlarım size meyve getirdim "

Getirmez olaydım ağzındaki kocaman elma ile konuşmaya çalışınca ağzımdaki güzel elmacık yere düştü .
Meyve tabaklarını masanın üzerine koyup yerdeki elmamı aldım .
Onur telefonumu karıştırırken portakalı ağzına alıp ,
" kız yonca Osman kim ? " deyince Baran telefonu eline alıp numaraya baktı Hasan da yataktan kalkıp başımızda dikildi .
" Lan ne yapmaya çalışıyorsunuz ? "

Onur tekrar " osman kim  "diye sorunca eşek gibi açtığım gözlerimi kırpıştırıp " Ne saçmalıyorsunuz , üst kattaki ajanım" dedim.
Hepsi oh çekerek meyveleri ağızlarına doldurdular . Meyvelerimizi yedikten sonra bana aşık olan piçi ve yandaşları olan sıçanları indirmek için şahane planlar yapıp kahvelerimizi içip bilgisayar oyunu oynadık .



Oy ve yorum yapmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın. ❤️💛

Instagram : sumeyra_ugur

Dört Yapraklı Yonca 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin