15 . BÖLÜM

22 7 0
                                    


15. BÖLÜM +CİMBOM

⚽️⚽️⚽️

Galatasaray Kasımpaşa

Tribünün en önlerinden yerlerimizi aldık Onur yine kızlara dadanmasındiye ben ve Hasanın arasına oturttuk duk benim diğer yanıma da Baran oturdu .
Baran Kulağıma eğilerek " Muslera geçen deplasmanda çok top kaçırdığı için oynamayacak dediler " .
Ben dudaklarımı kıvırırken Galatasaray futbolcuları sahaya girmeye başladı " Muslara , muslera Baran bak muslera da var " .
Galatasarayın futbolcuları yerlerini alınca Kasımpaşa futbolcularına yerlerini aldı ve istiklal marşı okunup hakemin düdüğü ile maç başladı .
Yaşa cimbomum , maç başlıyalı 4 dakika oldu futbolcular daha yeni yeni ısınıyor sehirçiler ise daha maçın başından coşmaya başladı , Kasımpaşa girişmeye başlayınca onur küfretmeye başladı ve Galatasaray altıncı dakika korner kullanacak .
" Kim kullanacakki korneli " Baran "Gomiz kullanır " deyince gözlerim Gomiz'i aradı .
Sahaya baktığımda ceza sahası içerisinde dizlerini tutuyordu .
Gomiz dizlerini tutarak yürürken ceza sahası içerisinde yere yıgıldı .
" Lan ne oluyor Gomiz bayıldı , gidiyor golcümüz "
Bizim taraftarlar bağırmaya başlayınca Gomiz' in etrafına tüm futbolcular toplandı ve korkulu anlar içerisinde sağlık ekiplerini çağırıp Gomizi sedyeye bindirip götürdüler .
Biz seyirciler arasında herkez korkulu anlar yaşarken arkadan biri ölmüş diye bağırınca nefes aldıktan sonra veremeyince az kalsın kendi kendi öldürüyordum .
Futbolcular yerlerini almaya başlayınca Gomiz' de yerini alınca ölmediği için derin bir oh çektim .
Maç kaldığı yerden devam ederken Gomiz tekrar oyuna girdi .Gomiz',in bayılması ile futbolcuların enerjisi düşük ve içimde kocaman bir öküz vardı .
Müsebahanın otuz yedinci dakikasında top Donk ' ta Donk Garry Rodrigues 'e pas attı .
Rodrigues cezasahası içerisinde topu kaleye doğru sürerken sehirciler coşmaya başladı ve GOOLLLL
Rodrigues , Rodrigues Galatasaray taraftarı öyle coşuyorlarki Rodrigues'e şiir ve şarkılar ile gölün sevincini devam ettirirlerken onur " hayatın anlamı Galatasaray diye şarkı söylemeye devam etti .
Rodrigues güzel gol atmıştı Donk' tan sol kanattan pas alıp ceza sahası içerisine topu sürerek plase vuruşu ile meşin yuvarladıgı çılgın futbolcumuz ben senin gol sevincini yerim .
Rodrigues'in sevincinden sonra maç devam etti , etmez olsaydı içimde bir öküz var demiştim öküz büyüdü büyüdü ve Kasımpaşa' dan iki gol yedik yaktın bizi cimbom .
Maç bitti Fatih terim aşırı tedirgin duruyordu oldukçada katı .
Hasan Kasımpaşa taraftarının biri ile birbirine girince Onur ve Baranın yardımı ile zor ayırdık .
Yüzler asık gönüller kırık musleram nasıl tutamadın o topları nazar değdi muslerama kurşun mu döktürsek Baran " Saçmalama yonca " dedi ve beraber stadyum' dan çıktık Hasan hala sinirden küfrediyor ben ise asık suratımla baranın kolunun altında yolda yürümeye devam ediyordum .
Hasanın arabasıyla mahallenin parkına gelip içecek bir şeyler alıp içmeye başladık .

Hasanın arabasıyla mahallenin parkına gelip içecek bir şeyler alıp içmeye başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hasan : kaşımı patlatmış şerefsiz

Yonca : Muslera Muslera

Onur : Yorumlar çıkmış

Dört Yapraklı Yonca 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin