18 . BÖLÜM

19 7 2
                                    

18. BÖLÜM + CİMBOM



Hava biraz sıcak parktaki çocuklar balonları uçurmaya çalışıyor kız çocuğunun biride balonu patladı diye ağlarken Hülya balon alıp minik kıza uzattığında minik kızın gözleri mutluluktan ışıl ışıl parlıyordu Hülya banklardan birine oturup Hasanın gelmesini bekliyordu yonca ile Hasanın küs olduğunu bildiği için biraz mutluydu .
Aslında Hülya böyle bir insan değildi yoncayıda çok severdi tek hatası Ebru ile arkadaşlık kurması oldu . Doruklada aynı sınıfta olduğu için üçüde yonca için planlar yapmaya başladı . Hülyanın tek istediği Hasanın sadece kendisini sevmesi oldu zaten de öyleydi Hasan hülyayı çok seviyordu ama kıskançlık kırızı geçiren Hülya hiç bir şeyin farkında bile değildi .  Hülya oturduğu bankta ayaklarını sallarken hasanın gölgesi ile kafasını kaldırıp " Aşkım bende seni bekliyordum " dedi ve Hasanın oturması için yana kaydı . Hasan beş altı dakika boyunca hiç konuşmadı Hülya " neyin var " dediginde  Hasan derin bir iç çekip " yoncayla küsüz , şu vakte kadar Baran onur hiçbiri arayıp nasılsın nerdesin diye sormadılar .
Baran arada sıkılınca lan diye mesaj atardı oda yok "dedi .
Hülya gülümseyerek '' Ben varım " dedi . Sonra Hasan Hülyaya " yonca ile neden kavga ettiniz " dediginde hülya kanını donduran bu soru ile sona kaldı .
" Kızmıcam Hülya yoncayla neden kavga ettiniz "
" Beni seviyor musun "
" Bu nasıl soru  bu , ilk önce benim soruma cevap verir misin "
" Tamam doğruları söyleyecegim ama beni asla bırakma "
Hülya boğazına boğumlanan yumruk ile konuşmaya başladı " Ben seni her şeyden herkezden çok sevdim herkezden çok kıskandım . Yoncadan nefret ediyorum "
Hasan hülyanın yoncaya hakaretini duymamak için Elleri ile hülyanın ağzını kapattı .   "  sakın yoncanın adını ağzına alma " Hülya sinirlenerek Hasanın ellerini itip
" Sen de farkında değilsin ama yonca bizi ayırmaya çalışıyor yoncadan nefret ediyorum her şeyi ikimiz için yaptım "
" Ne yaptın "
" Dorukla yonca öpüşürken resimlerini çekip her tarafa asıp dağıttım anladınmı şimdi yoncadan nekadar çok  nefret ettiğimi "
Hülya yoncadan nefret ettiğini bağıra  bağıra açıklarken Hasan ise duyduklarının şoku ile sevdiği kıza igrenircesine baktı çünkü Hülya Hasan için sevdiği kız değildi uykusuz kaldığı kız değildi kendini heyecanlandıran  kalbini attıran kız değildi sadece bir zamanlar sevdiği zannettiği kız olmuştu .
Hasan oturduğu  bankta  kalkarak
" Senin yüzünden canımdan çok sevdiğim kardeşlerimin yanında olamıyorum , kimin yüzünden ? Hepsi senin yüzünden .
O gün parkta yerdeydi ya yoncaya haksız yere sana zarar verdiği için sinirlendim . Ogün yoncaya kızamadım bagıramadım ama  o günden sonra kardeşlerim ile konuşmadım
Hasan daha çok bağırarak tekrar
" Kimin için " diye sordu .
Ağlayan hülyadan cevap gelmeyince   " senin için "diye bağırdı .
" Ama anlıyorum ki yanlış yapmışıyım "
" Ne yani doğruları söyledim diye aşığının kollarına gideceksin "
" Hülya saçmalamayı kesermisin yonca benim kardeşim sen ise sevgilimdin , ama bu günden sonra hiç bir şeyim değilsin "
" Hayır hayır duymak istemiyorum yamapma Hasan "
Hülya ayrılarım kelimesini duymamak için gözlerinden düşen yaşları silip elleri ile kulaklarını  tıkadı . Hasan ise hızla hülyanın ellerini kulaklarından çekip  " sen artık nefret ettiğim insanlardan sın  " dedi ve hülyanın hıckırıklar içerisinde ağlamasına aldırmadan gitti .




                         ⚽️⚽️⚽️

      
             
2 , 24 , 2018
Cumartesi




Gün boyunca evdeydim akşam onurla beraber Baranların evine derbi maçı izlemeye gittik . Baranın evine gittiğimizde Hasan daha gelmemişti belki de hiç gelmezdi .
Biz hiç ayrı olamazdık ki barana dönüp " Hasan gelmiyor mu " diye sorduğumda,  Baran " Hülya ile buluşacaklardı bugün " dedi ve onur lafa atılarak " bu küslük böyle giderse Hasan aramızdan çıkar gibi , bence  fotoğraf mevzusunu söyleyelim " dedi ve somurtarak koltuğa oturdu .
Benim yüzümden Baran la onur'da görüşemez olmuşlardı hepsi benim yüzümden kendimi kötü bir cadı gibi hissederken ağlamaya başlamıştım bile Baran ağlama derken boynuna sarırdım ama bu sefer daha sesli ağlamaya başladım salta sümük ben ağlarken kapı çalmıştı onurla Hasan içeri girerken Baranın boynundan sümükle göz yaşları birbirine girmiş kafamı çekerken Hasan " yapma cimbom yakışıyormu ağlamak sana " dedi ve Baran ile ikimize kocaman sarırdı onurda atakta olunca
" Cimbom sevgisi işte herşeyin ilacı " deyip üzerimize atladı . " Altta kalanın canı çıksın . "
Maçın başlaması ile birbirimizden ayrıldık Hasan " Bugün Beşiktaş ve Fenerbahçe nin  derbisi  vardı  değilmi " dedi ve koltuklara dagıldık .
Daha hasret gideremedigim Hasanın yanına oturdum kafamı sert kollarının arasına girdirdim .
Onur " Beşiktaş feneri yıkıp geçer " derken Hasanın kulağına sessizce Hülyamı söyledi dediğimde yanaklarını sıkıp " bana neden hülyanın fotoğrafları dağıttığını söylemedim "  " Hülya ile aran bozulsun istemedim " dediğimde yüzümü önüme döndüm Hasan ise " beni kimse kardeşlerimden ayıramaz ayıramaz " bunu biraz daha yüksek sesle söylemişti , yine aynı ses tonunda " biz Hülya ile ayrıldık yani ben terk ettim " dediginde Baran " iyi yapmışsın kanka son zamanlarda saçmalamaya başlamıştı zaten , bi gel bi git olmuyordu "   onur " iyi olmuş poposu sarkıktı zaten " dediginde Hasanın kollarının arasında kahkakar içerisinde gülerken Fenerbahçe gol attı . Onur ayaklarımı gıdıklamaya çalışırken Beşiktaşın gol atması ile gole tepki verir gibi ayağımı onurun ağzına soktum .
Baran " kaçıklar ne yapıyorsunuz açsan onur söylese , yoncamın ayağını niye yiyorsun " dedi ve mutfaktan bir kola ve iki paket çekirdek getirdi .
Şu iki gündür hiç böyle mutlu olmamıştık bugün herzaman yaptığımız gibi eşekler gibi anıra anıra gülüp eğlendik .
Ha bu arada maç bir , üç bitti onurun dediği gibi Beşiktaş feneri yıkıp geçti .


Oy ve yorum yapmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın .  ❤️💛

Instagram : sumeyra_ugur

Dört Yapraklı Yonca 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin