17. BÖLÜM + CİMBOM
Coğrafya sınavının sitresini atmak için son ders okuldan kaçıp karakolluk kavgamızdan sonra hiç gitmedigimiz mahallenin halısahasına gidip akşama kadar maç oynadık , sonrada onurların evine gidip karınlarımız patlayıncaya kadar yemek yedik . Maşallah halime tetzeye biz gelicez diye döktürmüş de döktürmüş sarmalar , börekler hele o nar gibi kızaran tavuk yokmu , mantı dökmeside şahane olmuş .
Babam, benim onurun evinde olduğumu bildiği için iş çıkışı beni almak için onurun evine geldiğinde halime teyzede babamı yemeğe çağırdı , işte benim babam kim bu muhteşem masaya hayır diye bilirki .
Elif evde salatasını yesin dursun , babamda aynı benim gibiydi nekadar yerde yesin kilo almazdı .
Babam benimle baranın arasındaki boş sandalye oturup " Ee gençler nasılsınız " dediginde , geveze onur boş durmayıp " çok iyiyiz Ramazan amca , buğün son ders okuldan kaçıp halı sahada maç oynadık " dedi .
Halime teyzede onurun kafasına eliyle şaplagı yapıştırıp babama servis açtı . Babam önce göz ucuyla baba bakıp " Eeeeee " diye devam etti .
Geveze onurumuz da halime teyzenin yeni şaplagına aldırmadan " maç oynadık çıkışta çok güzel kızlar vardı , biraz kızlar ile konuşup sonrada yoncadan su isteyen piçi dövdük ".
Halime teyze ikici şaplagı tapıştırınca onurun yemekte olduğu mantı boğazına kaçıp böğüre böğüre Togalete koştu .
Babam ise son zamandır görmediğim kadar mutlu görünüyordu .
Onur dan sonra Baran anlatmaya başladı , babam bizim çocukları severdi sanki şimdi daha çok seviyormuş gibi görünüyordu , yemeğimizi yedikten sonra babam muhabbete devam etmek isteyince koltuklara geçip çaylarımızı yudumlarken kahkakara boğuluyorduk . Babam bu konuşmayı fırsat bilip şu son karakolluk olayını anlatında onu da bilerim dedigin de boğazıma kocaman bir yumru oturdu . Onur hiç bozuntuya vermeden anlatmaya başladı " Şimdi Ramazan amca dördümüz yemek yiyoruz yonca da Togalete girerken geri kafalı piçin biri asılınca senin kızı da iyi yetiştirdiğimiz için masadan ki şampanya şişesini alıp piçin kafasına biverdi , sonra ikincisini bende üçüncü şişeyi patlatmak için eline alıp sallaya sallaya koştum Hasanla Baran da piçi dövüp yere indirdiğinde tam bende üçüncü şişeyi öyle güzel patlatacaktımki polisin sesi ile elim havada kaldı " dediginde halime teyze ayağındaki terligi onur' un havada olan eline fırlattı .
Onur acılar içinde inlerken evin içi de kahkalara boğuldu .
Çayımın son yudumunu içerken babam musade alıp ayaklandı babam yapraklarım ile el sıkışıp dış kapıya doğru yürüdü ben de onura doğru dönüp " kanka iyi idare ettin dillerine sağlık " " Elimden oldum senin yüzünden " .
Onurun kızarmış elini öpüp rampasını karıştırırken babamın " haydi kızım " sesiyle kapıya doğru koştum , Halime teyzeye sarırdıktan sonra babamla evden çıktık .
Babam yol boyu çok iyi arkadaşlar seçmişsin onlar yanında iken gözüm arkada kalmaz gibi bir çok iltifatlar ile yol boyu konuştuk .
Eve geldiğimizde Rümeysa uyuyor Elifde dizi izliyordu Elif neredeydiniz diye sorunca ben odama babam salına doğru yöneldi .
Odama girdigimde düzeltilmemiş yatağıma kendimi atıp muslera ile biraz bakıştıktan sonra zor olsa da üzerimdeki kazagı çıkarıp elimde döndürüp gelişi güzel bir yere fırlattım sonra pantolonuma yöneldigimde öksürme sesi duydum .
Yataktan kafamı doğruttugumda terden kokmuş kazağım Elif'in kafasındaydı .
" Of yine elif dırdırı "⚽️⚽️⚽️
2 , 22 , 2018
PerşembeYonca ,yonca , yonca " kız kalk geç kalacaksın okula . Kız kalk sana ."
Elif herzaman yaptığı gibi şimdide beynimin etini yiyor ben ise kulaklarımdaki pamukları daha çok sıkıştırıp uykuma devam etmeye çalışıyorum .
" Yonca , yonca , yonca kız kalk sana , bak yüzüne su dökerim ."
" Tamam kalktım , uykumun içine ettin Elif "
" Çabuk giyin baban bırakacakmış "
Elif odamdan çıkınca kulaklarımdaki pamukları çıkarıp güzelce esnedim .
Pişamakarımı çıkarıp boy aynasında kendime baktığımda boyumun uzadığını fark ettim gerçekten de uzamıştım aynada kendime bakmayı es geçip okul formamı giydim .
Saçlarımı toplayıp okul sonu halısaha da top oynayacagımız için gıranponlarımı çantama atıp kahvaltı masasına indim .
Babam aynı ben gibi dünkü yemekten budesini sindiremedigi için sadece çay içiyordu .
4 yapraklı yonca Whatsapp gurubuna girip bizim çocuklara , bizi babam bırakacak siz yine parkta bekleyin yazıp telefonu cebime attım .
Babamla çaylarımızı içerken onur geldi oda bize dahil olunca Elif çaydanlığı yakında kafamıza geçirecekti çünkü elif çayı hiç sevmez portakal suyu veya bitki çayları içer .
Çaylarımızı içip babam ben onur evden çıktık , parka geldiğimizde Baran yürümeyecegi için çok mutlu Hasanın ise çok uykusuz bir hali vardı . Babam bizi okula bırakıp işe gitti daha zil çalmadığı için kantin de iki masayı birleştirip işgal ettik Hasan ile ben uyumaya çalışıyoruz onur istegram da gezininyor Baran kafasını meşgul masaya koymuş karşıda oturan Damlayı kesiyor .
Okula erken geldiğimiz için yarım saat den fazla uyuyup zilin sesi ile sınıfımıza geçip tarihçi işgencesinin kurbanı olduk .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Yapraklı Yonca 2
Roman pour Adolescentsortalığı biraz karıştırmaya varmısın veyada maçlara gitmeye özlemişsinizdir belki muslerayı .