Αγάπη POV.
Κάποια στιγμή βλέπω την keena να φεύγει με τον Γιάννη καλά ήταν και οι δύο μεθυσμένοι φουλ αλλά και εγώ με τον Δήμο την πηγαίναμε πίσω . Είμαι σίγουρη πως θα περάσει πάρα μα πάρα πολύ καλά . 😉
(Δημος)Μωρο μου παμε να χορέψουμε;
(Αγαπη) Αχ...Ναι πάμε.
Πήγαμε στην πίστα και αρχίσαμε να χορεύουμε εγώ κουνιομουν αρκετά προκλητικά αλλά μου αρέσει αυτό.Σε πολύ λίγο είχα τραβήξει τα πιο πολλά Αντριάνα βλέμματα πάνω μου . Μόλις το κατάλαβε ο Δήμος με τράβηξε στην αγκαλιά του και άρχισε να με φιλάει στο λαιμό αλλά και στα χείλη .Στην αρχή ήταν γλυκό το φίλη μας αλλά μετά έγινε αύριο και γεμάτο με πάθος και ένταση . Εγώ δεν ήθελα να τελειώσει.
(Δημος) Αγάπη μου πάμε σπίτι μου ;
(Αγαπη) Θα είναι εκεί η Keena με τον Γιάννη. Παμε στο δικό μου .
(Δημος) Φύγαμε.
Μπήκαμε στο αμάξι και αρχίσαμε να μιλάμε .
(Δήμος ) Πόσο εισαι;
(Αγάπη ) 16 εσυ;
(Δημος) 20 ... Δηλαδή πας 1 λυκείου ακόμα;
(Αγάπη) Ναι... Εσύ τι κάνεις;;
(Δημος) Εγώ σπουδάζω Γεωπονική .
(Αγαπη) Ωραία . Εμμ... φτάσαμε εδώ είναι .
Τώρα πως καταφέραμε και φτάσαμε σόι στο σπίτι μου δεν ξέρω . Μπήκαμε μέσα και εγώ έκλεισα την πόρτα .Αυτός με κόλλησε στην πίστα και σε όσα να με φιλάει στον λαιμό.
Μετά με γύρισε προς το μέρος του και άρχισε να μου λέει γλυκόλογα .(Αγαπη) Αχ...σε παρακαλώ σταματά με τις μαλακιες !
Τότε έγινε πιο επιθετικό και γεμάτο πάθος το φίλη του . Κάποια στιγμή μου είπε πήδα. Για μια φορά έκανα αυτό που μου είπαν χωρίς αντιρρήσεις. Πήγαμε στο δωμάτιο μου και με έριξε στο κρεβάτι . Με δάγκωσε στον λόγο μου και ένα βογκηχτο βγήκε από το στόμα μου χωρίς να το θέλω, τότε ένα χαμόγελο ευχαριστήσεις ήρθε στα χείλη του. Σε κάποια φάση άρχισε να ξεκουμπωνει το φορεμα μου...
(Αγαπη) Δημο;
(Δημος) Έλα μωρό μου .
(Αγαπη) Δεν θέλω να συνεχίσουμε...Είμαι μικρή ακόμα...
Εκείνη την στιγμή με κοίταξε με ένα ξινησμενο βλέμμα...νταξ του ξέρω του έκανα χαλαστρα αλλά δε θα κάτσω να σκάσω και για τις ορέξεις του . Ξεφυσιξε και έπεσε δίπλα μου . Εγώ έκλεισα τα μάτια μου για να κοιμηθώ αλλά δεν μπορούσα . Βγήκα έξω στο μπαλκόνι και έβγαλα ένα τσιγάρο ,άρχισα να καπνίζω και να κοιτάω τον ουρανό .
YOU ARE READING
Κάνεμε Δικιά Σου ... Αν Τολμάς
Historical FictionΠολλοί λένε πως είναι πιο εύκολα να αποφύγεις την μοίρα πάρα τον έρωτα.... τον κεραυνοβολο έρωτα Η Αγάπη είναι ένα 16 κορίτσι πολυ πληγωμενο απο πολλα συμβαντα που εχουν συμβει στην ζωη της ... εχει μαθει να μην υπακουει κανενα και ολοι να την σεβο...