part 8

27 9 4
                                    

Αγάπη POV.

ΤΟ ΒΡΆΔΥ.

Ακούω τον Γιώργο δίπλα μου να μου μιλάει να και να μου κρατάει το χέρι. Τα ακούω όλα. Προσπαθώ να θυμηθώ αλλά δεν είναι εύκολο . Ξαφνικά εμφανίζεται μπροστά μου ο Άγγελος να με μαχαιρώνει μια δύο τρεις φορές ,μετά ακούω την Keena μαζί με τον Αλέξη να φωνάζουν . Μετά όλα σκοτάδι . Τώρα θυμήθηκα ο Άγγελος προσπάθησε να με σκοτώσει. Το έχει ξαναπροσπαθησει στο παρελθόν αλλά μου είπε ότι είχε μεθύσι και ότι δεν το ήθελε . Θέλω να ξυπνήσω να δω τον αδελφό μου να τον αγκαλιάσω την Keena ακόμα και τον Κωνσταντίνο που δεν έχουμε ιδιαίτερες σχέσεις .

Άγγελος POV.

Γυναίκα (?)

(?) Άχρηστος μια ζωή άχρηστος. Τίποτα δεν μπορείς να κάνεις Άγγελε. ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ . Μια δουλειά σου είπα να κάνεις την πρώτη φορά γλύτωσε από μαλάκια σου αλλά δεν σε έπιασε ποτέ κάνεις . Τώρα στην δεύτερη απόπειρα σε έπιασαν οι μπάτσοι. Κοίτα που είσαι Άγγελε ΌΧΙ ΚΟΊΤΑ .

(Αγγελος) Συγγνώμη....νόμιζα ότι ήμουν μόνος μου στο σπίτι μαζί της...3 φορές την μαχαίρωσα και αυτή εκεί .

(?) Σκάσε δεν μπορώ να σε ακούω άλλο . Το μόνο που με ευχαριστεί είναι ότι χαροπαλεύει στο νοσοκομείο. Θα στείλω κάποιον άξιο να την καθαρίσει.

Είπε και χτύπησε το χέρι της στο τραπέζι που βρισκόταν στο επισκεπτήριο . Δίκιο είχε αλλά δεν μπορώ να τις πάω κοντά θα με σκοτώσει. Αυτή η γυναίκα δεν δείχνει έλεος σε κανέναν . Εκείνη την ώρα μπήκε ένας μπάτσος και με πήρε το επισκεπτήριο για τους δικηγόρους τελείωσε.

(?) Δύο λεπτάκια σας παρακαλώ πάρα πολύ και θα βγω . Θέλω να πω δυο τελευταία λόγια νε τον πελάτη μου .είπε και ο μπάτσος έφυγε .

(?) Που κατάντησα να σου κάνω και την δικηγόρο.

Είπε και έφυγε . Έτσι όπως τα έκανες πάρτα μαλακά . Αλλά η πουτανα η Αγάπη δεν θα την γλυτώσει θα την δω νεκρή....νεκρή ακόμα και αν πρέπει να πεθάνω εγώ πρώτα .

Keena POV.

(Keena) Έλα βρε Αλέξανδρε κάνεις σαν Μ το παιδί . Λίγο αιματακι είναι.

Εδώ και μισή ώρα διαπραγματευόμαστε με την νοσοκόμα για το αν θα του πάρουν αίμα και πόσο τελικά θα χρειαστεί να του πάρουν . Τελικά συμφώνησε με τα πολλά . Του υποσχέθηκα να του κρατάω το χέρι . Την ώρα που τον τρύπησε η νοσοκόμα με την βελόνα αυτός πανικοβληθεί και εγώ χωρίς να χάσω ευκαιρία τον φίλησα. Έτσι ηρέμησε . Έχω ανατρίχιασα ολόκληρη και αυτός το ίδιο . Το νιώθω. Η νοσοκόμα έχει σκάσει στα τέλεια . Με το δίκιο την η γυναίκα.

Κάνεμε Δικιά Σου  ... Αν Τολμάς Where stories live. Discover now