part 10

26 7 5
                                    

(Μπάτσος 1) Ο κύριος Στέργιου κατηγορείται για τον φόνο του Άγγελου Αγγέλου και την απόπειρα δολοφονίας του Γιώργου και της Αγάπης Ζωητου αλλά και για διάφορους άλλους φόνους που δεν μπορώ να αναφέρω αυτην την  στιγμή .

(Λεωνιδας) Ααα δεν πας καλά . Έχω τον πόνο μου εδώ .... χανω εναν πολυ αγαπημενο μου  ανθρωπο και εσύ έρχεσαι και μου λες παπαριες;

(Μπάτσος 1) Εγώ είπα να το πάμε με τον ωραίο τρόπο και να νην τραβηξω την προσοχη και σε εκθεσω αλλά δεν θα κατσω να πιάσω και κουβέντα μαζί σου ούτε τε θα ανεχτώ άλλο να με βρίζεις.  Πάρτε τον Και πηγαίνετε  τον στο περιπολικό.

(Λεωνιδας) Τι;; Εεε....Όχι Ε.. Εγώ ο...Όχι ....μα για...Γιατί  δεν εχω κάνει  κα...κατι απο α ...αυτα που ειπες  ; Εγώ.... ειμαι κα...καλός άνθρωπος ότι μουτς μυρμιγγακι δεν έχω πειράξει στην ζω...Ζωή μου και μ...μου λες εσύ τω...Τώρα ότι έχω κάνει κ...Και φονο;Εγω....

Γαμω γιατί τραβλιζω ιδικά τώρα με αυτόν τον τρόπο δείχνω την ενοχή μου αλλά δεν με νοιάζει απλά θέλω να γλυτώσω. Αν με πάμε μέσα θα μείνω εκεί στην καλύτερα και θα τα πίσω και στην χειρότερη να βάλει η κυρία κάποιον να με καθαρίσει ενώ ειμαι εκεί μέσα .

(Μπατσος1)Να τον πάρε σας παρακαλώ εκεί που είπα δεν θα λέω το ίδιο πράγμα πενήντα φορές.

Ειπε πριν προλάβω να τελειώσω την πρόταση μου . Με  εδέσαν ακρετα σφυχτα θα ελεγα με χειροπέδες και με τραβαγαν προς το περιπολικό . Με πως με έπιασαν ... Πότε δεν αφήνω στοθχα πίσω μου και ο μόνος που ξέρει τα σχέδια μου είναι ο Χάρης και η Κυρία ο Χάρης αποκειλεται να είπε κάτι γιατί είναι κολλητός μου . Αλλά και να ήθελε τι θα έλεγε έκανε αυτός τους φοβους και εγώ απλά κοίταγα; Γιατί στην ουσία αυτό έκανε . Από την άλλη η Κυρία δεν έχει κανένα  λόγο να το κάνει αυτό γιατί θα ποθασιυν και την ίδια .  Όλο αυτό είναι μια παγίδα αλλα από ποιον ;

Προσπαθούσα με όλες μου τις δυνάμεις να φύγω αλλά δε τα κατάφερνα . Ήταν και οι δύο μπάτσοι πολύ δυνατοί . Με έβαλαν μέσα στη μαλακεια με τεράστια ευκολία αρχίσαμε να κατευθυνόμαστε στο χειρότερο μέρος από όλα ..... Την ΦΥΛΑΚΉ.

(Λεωνίδας) Ρε παιδιά που με πάρε τώρα;

(Μπάτσος 2) Έλα τώρα που δεν ξέρεις .

(Λεωνίδας) Όχι ρε δεν ξέρω και κόψε αυτό το υφάκι γιατί δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει .

(Μπάτσος 3) Αντί έστω και αργά να μετανιώσεις για όλα όσα έχεις κάνει βγάζεις και γλώσσα; Ξέρεις πόσα χρόνια σε ψάχναμε; Για εμπόριο ναρκωτικών όπλων και πολλές δολοφονίες . Δυστυχώς όμως πιάσαμε μόνο εσένα αλλά που θα πάει σε λίγο είμαι σίγουρος πως θα ειναι εδώ μαζί σου και το αφεντικό σου . Γιατί αποκλείεται μόνος σου να τα κάνεις όλα αυτά.

Κάνεμε Δικιά Σου  ... Αν Τολμάς Where stories live. Discover now