part 11

22 8 8
                                    

Keena POV.

(Κeena) Αλέξανδρε σήκω είπα πρέπει να πάμε από το νοσοκομείο.

(Αλέξανδρος) Μήπως να καθίσουμε εδώ και όταν λέω εδώ εννοώ στο κρεβάτι να περάσουμε καλα;

(Keena)Είπα κάτι αν σε δυο λεπτά δεν έχεις σηκωθεί θα σου έρθω με έναν γεμάτο μου να με παγωμένο νερό . Γι'αυτό ΣΉΚΩ.

(Αλεξανδρος) Να να σηκώθηκα. Μην κάνεις κάμοια βλακεία .

Ειπε και σηκώθηκε αμέσως όρθιος και άρχισε να ετοιμάζεται . Εγώ κατέβηκα στην κουζίνα και άρχισα να φτιάχνω το πρωινό μας. Και για όσους αναρωτιούνται δεν είμαστε ακριβώς μαζί είναι λίγο μπερδεμένη η όλη κατάσταση . Όπως λέει αυτος απλά περνάμε καλά . Τι να πω και εγώ; Μετά από πέντε λεπτά κατέβηκε τις σκάλες και ήρθε στην κουζίνα. Εγώ εκείνη την ώρα έφτιαχνα καφέ και του είχα γυρισμένη την πλάτη μου . Ξαφνικά ένιωσα δύο υπέροχα γυμνασμένος χέρια να με αγκαλιάσουν. Θα μπορούσα να αναγνωρίσω παντου αυτά τα χέρια. Άρχισε να με φυλάει στον λαιμό και τα χέρια του ταξίδευαν στην μέση μου . Μετά από λίγο με γύρισε και ένωσε τα χείλη μας παθιασμένα αλλά γλυκά ταυτόχρονα δεν ξέρω πώς το κάνει κάτι τέτοιο αυτός ο άνθρωπος . Εκεί που φιλιομασταν άρχισε να χτυπάει το κινητό μου .

(Αλεξανδρος) Μωρό μου μην το σηκώσεις .

(Keena) Δεν γίνεται μπορεί να είναι ο Γιώργος και έχει γίνει κάτι με την Αγάπη .

Είπα και έτρεξα προς το υπνοδωμάτιο μου να προλάβω το τηλέφωνο πριν κλείσει .

"(Keena)Ναι .

(Γιωργος) Λοιπόν άκου τι έγινε....είπε και άρχισε να μου λέει όλα αυτά που συνέβησαν τις τελευταίες μέρες στο νοσοκομείο . Για τον Χάρη για τον Λεωνίδα για όλα .

(Κeena)Τι; Πότε έγιναν όλα αυτά; Γιατί δεν με πήρες αμέσως τηλέφωνο μόλις το εμαθες;

(Γιώργος) Μέχρι να σιγουρευτώ ότι όλα θα πήγαναν καλά δεν έπρεπε να πω τίποτα σε κανέναν . Και όλα αυτά έγιναν χθες το μεσημέρι και προχθές το μεσημέρι .

(Κeena)Οκ θες να έρθουμε....έρθω εκεί;

(Γιώργος) Όχι ρε τι να κάνεις εδώ αν γίνει κάτι καινούριο με την Αγάπη θα δε πάρω τηλέφωνο να έρθει αμέσως . Θα θέλει να σε δει μόλις ξυπνήσει . Αααα να σου πω όλα αυτά που σου είπα μην τα πεις σε κανέναν . Ούτε καν στον Αλέξανδρο.

(Κeena) Τι σχεση εχει τωρα ο Αλεξανδρος . Τεσπα εννοειται πως δεν θα πω κατι σε κανεναν αφου δεν το θες εσυ . Λοιπόν σε αφήνω γιατί έχω μια δουλίτσα τα λέμε φιλακιαααα."

Κάνεμε Δικιά Σου  ... Αν Τολμάς Where stories live. Discover now