part 15

25 6 3
                                    

Αγαπη POV.

Πιάνω το τηλεφωνο στα χέρια μου και παίρνω τον Αλέξη . Στο τρίτο χτύπημα άκουσα την σέξυ φωνή του ....εμ δεν το είπα εγώ αυτό !

"(Αλέξης) Γεια σου Αγάπη .είπε κάπως αναστατωμένος

(Αγαπη) Γεια.

(Αλεξης) Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να με πάρεις αλλά υγεία .

(Αγαπη) χαχαχα η αλήθεια είναι πως ούτε εγώ περίμενα να σε πάρω ποτέ τηλ . 😂

(Αλεξης) Μάλιστα . Και γιατί είπαμε με πηρες;

(Αγαπη) Γιατί ήθελα να σε ρωτήσω μήπως...μπορείς να να βγούμε  το βράδυ μωρέ .

(Αλεξης) Εννοείται , δεν μπορώ να σου πω όχι .

(Αλεξης) Κατά τις 9 είναι καλά;

(Αγαπη) Μια χαρά, που θα πάμε;

(Αλέξης) Στο γνωστό μπαράκι που είναι λίγο πιο μακριά από το σπίτι σου .

(Αγάπη) Έκλεισε .

(Αλέξης) Ωραία λοιπόν 9 ακριβώς θα είμαι έξω από το σπίτι σου . Μην με αφήσεις να περιμένω .

(Αγαπη) Οκ τα λέμε . "

Έκλεισα το τηλέφωνο ευχαριστημένη . Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει αρκετά ο Αλέξης. Αλλά σιγά μην γυρίσει να κοιτάξει εμένα .

Η ώρα εχει παει ηδη 7 το απόγευμα πρέπει να αρχίσω να ετοιμάζομαι .  Μπήκα στο μπάνιο και γέμισα την μπανιέρα με καυτό νερό και το αγαπημένο μου αφρόλουτρο (να μην βρομαμαι κιόλας) και μπήκα μέσα .  Έκατσα εκεί για αρκετή ώρα . Όταν ένιωσα το νερό να παγώνει ξεπληθηκα και βγήκα έξω τυλίγοντας μια πετσέτα (δύο φορές μεγαλύτερη από την Ελλάδα) γύρο μου .

Πήγα στο δωμάτιο μου και αποφάσισα να μείνω με τα εσώρουχα . Έτσι άρχισα να στεγνώνω τα μαλλιά μου . Στην συνέχεια τα ισιωσα . Κοίτα να την ώρα και είχε πάει 8 και 30 . Ιιιιιιι θα αργήσωωω. Άνοιξα γρήγορα την ντουλάπα μου . Ευτυχώς είχα αποφασίσει από πριν τι θα βάλω .
Και εννοείται πως για το τέλος άφησα το βάψιμο . 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Κάνεμε Δικιά Σου  ... Αν Τολμάς Where stories live. Discover now