("%") POV.
Επιτελούν ξημέρωσε θα πάρω εκδίκηση για το μωρό μου . Και ναι για όσους αναρωτιούνται εγώ με την Κυρία μυστήριο είμαστε μαζί . Αλλά ποτέ δεν μου έχει πει το όνομα της επιμένει να την φωνάζω κυρία...τι να πει κανείς; Σηκονωμαι από το κρεβάτι και πάω στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα μετά ντύνομαι και κατεβαίνω τις σκάλες για να πάω να πιω επιτέλους λιγο καφέ . Μετά από κάμοια ώρα αποφάσισα να φύγω. Μένω στο αμάξι και πάω από το σπίτι του κολλητού μου .
("%") Έλα ρε μαλακα μέσα δεν θα περιμένει για πολύ η κυρία .
(??*) Καλά ρε εγώ μπαίνω αλλά εσύ ακόμα να μάθεις το όνομα της.ειπε μπαίνοντας μέσα και εγώ έβαλα μπρος .
("%") Αχ...άστα .
(??*) Να σου πω που πάμε τώρα και τι θα κανουμε; Από ότι κατάλαβα κάποια δουλίτσα μας έχει αναθέσει πλάι .
("%") Σωστά. Θυμάσαι ένα μαλακισμενο τον Αγγελο; Η κυρία του είχε αναθέσει να βγάλει από την μέσα μια γκόμενά ....Αγάπη νομίζω την λένε . Εεεε ο Άγγελος έκανε μαλάκια και τελικά η μικρή την γλύτωσε και αυτός μπήκε φυλακή αλλά δεν έκατσε για πολύ γιατί τον έφαγε η κυρία. Εμένα μου έχει αναθέσει να βγάλω από την μέρη την μικρή με ένα δηλητήριο αλλά δεν μπορώ μόνο μου θέλω κάλυψη για το νοσοκομείο .
(??*) Ευκολακι αλλά ρε μαλακα με τι δικαιολογία θα μείνουμεστο νοσοκομείο ;
("%") Έχουμε έναν μέσα τον έστειλε εκεί η κυρία ξες της γλύτωσε και εμείς θα τον προσέξουμε ιδιαιτέρως καταλαβαίνεις .
(??*) Μάλιστα .
("%") Εδώ είμαστε κατέβα . Η μάλλον όχι περίμενε να σου πω το σχέδιο.
(??*) Λέγε να τελειώνουμε.
("%") Λοιπόν μπαίνουμε μέσα και ζητάμε να μας πουν που είναι ο Διαμαντόπουλος. Μετά θα πάω στο δωμάτιο που αλλάζουν οι νοσοκόμες , οι γιατροί και τα λοιπά θα βάλω μια στολή και θα μπω στο δωμάτιο της για να τελειώνουμε και με αυτή . Μόλις τελειώσω θα φύγουμε ΚΎΡΙΟΙ.
(??*) Άντε πάμε να τελειώνουμε .Βγαίνουμε από το αμάξι σπέρνοντας το μπουκαλάκι με το δηλητήριο και την σύριγγα . Κατευθυνθήκαμε προς την είσοδο του νοσοκομείου και μπήκαμε μέσα . Πήγαμε στην γραμματεία και Ρωτήσαμε που είναι το δωμάτιο του Σωτηρίου ( αυτουνού που έστειλε η κυρία εδώ) και πήγαμε να κάτσουμε στις καρέκλες από έξω . Έστειλα μυνημα στην κυρία για να μου στείλει φωτογραφίες της Αγάπης και του αδελφού της του Γιώργου. Μόλις μου τις έστειλε ένιωσα πάρα μα πάρα πολύ τυχερός . Στο ακριβώς δίπλα δωμάτιο βρίσκονταν η Αγάπη και από έξω ο αδελφός της . Τέλεια θα ειναι πιο εύκολο από ότι το φανταζόμουν . Τελικά αποφασίσαμε να πάει ο άλλος να της βάλει της ένεση γιατί εμένα λέει τα χαρακτηριστικά μου είναι αξέχαστα και ιδικά τα μάτια μου ....τι να πω . Αν αρχίσει και να μου την πέφτει θα έχουμε θέμα . Του έδωσα διακριτικά το μπουκαλάκι μια την σύριγγα και του είπα προς τα που να πάει . Γιατί εγώ είχα έρθει πολλές φορές εδώ για διάφορους λόγους.
Έφυγε και μετά από λίγο τον είδα να μπενει με την στολή του γιατρού στο δωμάτιο της . Αφού πέρασαν 10 λεπτά βγήκε έξω φανερά αναστατωμένος .
YOU ARE READING
Κάνεμε Δικιά Σου ... Αν Τολμάς
Historical FictionΠολλοί λένε πως είναι πιο εύκολα να αποφύγεις την μοίρα πάρα τον έρωτα.... τον κεραυνοβολο έρωτα Η Αγάπη είναι ένα 16 κορίτσι πολυ πληγωμενο απο πολλα συμβαντα που εχουν συμβει στην ζωη της ... εχει μαθει να μην υπακουει κανενα και ολοι να την σεβο...