part 14

32 6 0
                                    

Λεωνίδας POV.

Είμαι εδώ δύο μέρες περίπου . Δεν μιλάω σε κανέναν αν δεν κρατήσω το στόμα μου κλειστώ δεν γλυτώσω με τίποτα από εδώ. Το ξέρω πως η Κυρία θα βάλει κάποιον να με σκοτώσει. Αυτό είναι που με πληγώνει πιο πολύ από όλα. Αλλά τι να κάνουμε αυτό το ήξερα από την αρχή που μπήκα σε αυτήν την δουλειά .

Η ώρα είναι 12 το μεσημέρι αν πηγαίνει καλά αυτό το ρολόι που έχουμε στο κελί που ειμαι και εγώ μέσα .

(Δεσμοφύλακας) Λεωνίδας Στεργείου; Λεωνίδας Στεργείου είπα!

Εκείνη την ώρα βγήκα από τον λήθαργο μου ακούγοντας έναν από τους δεσμοφύλακες να φωνάζει το όνομά μου .

(Λεωνίδας) Ναι,ναι εδώ είμαι πες μου τι με θες ! είπα και πλησίασα περισσότερο τα κάγκελα .

(Δεσμοφύλακας) Πρώτον εμένα θα μου μιλάς στον πληθυντικό. Δε είμαι κανένα από τα φιλαράκια σου κατάλαβες; Έλα εδώ τώρα για να πάμε στο επισκεπτήριο είναι εδώ η δικηγόρος σου .είπε καθώς δάγκωσε και έγλυψε τα χείλη του . Θα τον πνίξω τον πουστη .

Βγήκα έξω και ο δεσμοφυλακας μου έβαλε ξανά τις χειροπέδες πηγαίνοντας με στην αίθουσα του επισκεπτήριο όπου με περίμενε η "δικηγόγος" μου . Καλά από την στιγμή που μπήκα εδώ μέσα ήξερα ότι θα έρθει η Κυρία να με δει σαν την δικηγόρο μου . Είναι πλέον μετρημένες η μέρες μου !

Αγάπη POV.

Επιτέλους σπίτι μου σπιτάκι μου . Πόσο μου είχε λείψει η αίσθηση του να είμαι σπίτι μου,μαζί με τους ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπούν.

Μόλις μπήκα μέσα στο σπίτι έτρεξα στο βαλκονι του σαλονιού άνοιξα το παντζούρι για να δω την υπέροχη αυτή θες που τόσο είχα επιθυμήσει.

Βγήκα στο μπαλκόνι, κάθησα σε μια κούνια που είχαμε εκείνον τον χορό

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Βγήκα στο μπαλκόνι, κάθησα σε μια κούνια που είχαμε εκείνον τον χορό. Πήρα ένα τσιγάρο από το γαμάτο πακέτο που βρήκα πάνω στο τραπεζάκι. Το κοίταξα γελώντας. Πήρα ολόκληρο το πακέτο και το πέταξα από τα κάγκελα. Τέλος το κάπνισμα για εμένα αρκετά κατέστρεψε τον εαυτό μου . Το ξεκίνησα όταν άρχισαν οι απειλές του Άγγελου, τώρα πια δεν υπάρχει λόγος να το συνεχίσω . Η ζωή τώρα ξεκινάει για εμένα. Πήρα το κινητό μου στα χέρια μου και κάλεσε στην Keena . Στο τρίτο χτύπημα το σήκωσε.

Κάνεμε Δικιά Σου  ... Αν Τολμάς Where stories live. Discover now