Αλέξης (Αλέξανδρος what ever) POV.
Ωχ...τώρα μαλάκα μου τι κάνουμε ? Και οι δύο εδώ ρε ....
Πρέπει να εξαφανιστώ αμέσως .(Αγάπη ) Εισαι καλα Αλέξη ; Μου είπε φανερά αγχωμένη .
(Μάκης : φωνούλα μέσα στο κεφάλι του Αλέξη) Άσε μας μωρέ . Οι ερωτήσεις σου μας έλειπαν τώρα .
(Αλέξης ) Μάκη σκάσε μην της μιλάς έτσι . Είπα στην σπαστική φωνή μέσα στο κεφάλι μου.
(Αλέξης)Ειμαι μια χαρα μικρή .
( Μάκης ) Ναι και δυο τρομάρες. Λέει η σπαστική φωνή στο κεφάλι μου .
(Αλέξης) Μην ανησυχείς όλα καλά . Πρε-πρεπει να παω στο μπάνιο.
(Μάκης ) Να μαλάκα τραβλησε και άλλο . Δεν σε καταλαβανε ακόμα όλοι .
(Αλέξης) Φύγε γαμώ τον διάολο μου .
(Μάκης) θα φύγω και θα με ζητάς και θα παραπονιέσαι για το κακό που μου έκανες θα κλαις και θα χτυπιέται. 😂😂
Αγάπη POV.
Βλέπω την keena να μπει μέσα στο μπαρ και κουνάω το χέρι μου μπας και με δει . Αααα να με είδε και έρχεται προς το μέρος μου .
(Keena) Γεια σου κοπελιά τι κάνεις?
(Αγάπη) Θα σου έλεγα τώρα αλλά έχει χάρη που δεν έχω όρεξη για γκρίνια . Τεσπα καλά είμαι εσύ ?
(Keena) Καλά είμαι . Ποιανού είναι το δεύτερο το ποτηράκι ? 😉Μου είπε με ένα πονηρό χαμόγελο .
(Αγάπη) Εεε τώρα .... Να είμαι ένα παιδί Αλέξη τον λένε που πάμε στο ίδιο σχολείο και να μωρέ μου αρέσει λίγο και αφού η καλή μου κολλητούλα με έφτυσε για τον γκόμενο τον πείρα τηλέφωνο για να βγούμε . Είπα με μια ανάσα .
(Keena) Δίκιο έχεις σόρρυ . Δηλαδή θα γνωρίσω τον Αλεξούκο σου ??
(Αγάπη) Δεν είναι μου .... Ακόμα δηλαδή που θα μου πάει θα γίνει . Τεσπα να έχει πάει λίγο στο μπάνιο και θα έρθει .
(Keena) Τέλεια .
Αλέξης POV.
Λοιπόν πρέπει να σκεφτώ κάτι γρήγορα . Κάτι θα σκεφτεί αυτό το υπέροχο μου μυαλό .
Αχ...έλα σκέψου , σκέψου .
Μάκη που είσαιιι... Γύρνα πίσω η έστω τηλεφώναααα ....
Άπαντα βρε αγόρι μου έλα χωρίς εσένα είμαι μισός.
(Μακης) Εγώ σου είπα πως θα ζητάς και εγώ θα σου κάνω τον δύσκολο .
(Αλέξης) Δίκιο έχεις πες μου τώρα τι στο πούτσο πρέπει να κάνω .
(Μακης) Το δαιμόνιο μυαλό μου κάτι σκέφτηκε .
(Αλέξης) Είσαι ήδη μυαλό εσύ δεν έχεις .
(Μάκης) Σωστό και αυτό . Λοιπόν άκου τι σκέφτηκα . Την ώρα που εσύ έγραψες για να βρεις την έξοδο εγώ κατέστρωνα το σχέδιο απόδρασης μας . Υπάρχει μια έξοδος κινδύνου ακριβώς δίπλα από τις τουαλέτες τον γυναικών μπορείς να κατέβεις την σκάλα και να βγεις έξω από το μαγαζί . Μόλις βγεις θα πας στην μηχανή και θα κατευθυνθείς προς το σπίτι . Μόλις φτάσεις θα παρεις τηλέφωνο την Αγάπη και θα της πεις ότι δεν ένιωσες πολύ καλά και έφυγες . Και όταν σε ρωτήσει γιατί δεν της είπες κάτι θα της απαντήσεις ότι δεν ήθελες να την ανησυχισεις . Ο μόνος κίνδυνος είναι να μην σε δει η Αγάπη η η Keena όταν θα περάσεις από τις τουαλέτες των γυναικών η από την έξοδο αυτά .
(Αλέξης) Είσαι θεός αγόρι μου .
(Μάκης) Το ξέρω το ξέρω . Άντε προχωρά .
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Χρόνια πολλά καλή χρονιά . Χαρούμενο το 2019 . Εύχομαι ότι ευτυχία δεν σας έφερε το 2018 να σας το φέρει το 2019 .
Ξέρω ξέρω είμαι απαράδεκτη που δεν ανέβασα κεφάλαιο τόσο καιρό αλλά υποχρεώσεις .
Και ξέρω μικρό κεφάλαιο αλλά ανέβασα ένα για το καλό .
Θα προσπαθήσω να ανεβάσω κεφάλαιο σχετικά γρήγορα .
Φιλιααααααα 😍😍
YOU ARE READING
Κάνεμε Δικιά Σου ... Αν Τολμάς
Historical FictionΠολλοί λένε πως είναι πιο εύκολα να αποφύγεις την μοίρα πάρα τον έρωτα.... τον κεραυνοβολο έρωτα Η Αγάπη είναι ένα 16 κορίτσι πολυ πληγωμενο απο πολλα συμβαντα που εχουν συμβει στην ζωη της ... εχει μαθει να μην υπακουει κανενα και ολοι να την σεβο...