5 ETAPTA MUTLULUK.

171 13 3
                                    

MULTİMEDİA RÜYA VE AZRA SAHİLDEYKEN.

BÖLÜM ŞARKISINI DİNLEYEREK OKUMANIZI ÖNERİRİM.

-"Çek len elini onun belinden"

-"Sana defol git dedim Emir" dedim tekrarlayarak.

-"Çekmezsem nolur ?"

-"Bu olur" dedi ve gelişi güzel Ömürün yüzüne yumruk attı.

Ben emiri tutmaya çalışırken bu sefer Ömürün yumruğuyla Emir yere düştü.  Emiri bırakıp var gücümle Ömürü iktirdim.

-"Yeter artik Emir beni rahat bırak" dedim yerden kalkarken.

-"Burda bitmedi görüşcez" deyip arkasına bakmadan gözden kayboldu.
Kafamı çevirip Ömüre baktım dudağının kanayan yeriyle uğraşıyodu. 

-"Bırak ben halledeyim"

-"Lanet olsun dokunma bana" yutmak üzere olduğum tükürük boğazımda düğümlendi. 

-"Ne demek bu? Burda benim suçum olduğunumu düşünüyosun bıktım dengesiz hareketlerinden." dedim kendimden emin bi şekilde.

Benim suçlu olduğumu kafasında belirlemiş gibi verdiğim cevaba şaşırsada kelimelerini toparladı.

-"Senin için uğraşmaktan bıktım.  Çocuk senin evini biliyo gelip bide pişman oldum diyo bide benim ne yaptığıma karışıyo hala suçsuz olduğunumu düşünüyosun."

-"Sende defol git o zaman" dedim ve gözyaşlarıma engel olamadım. Elimin tersiyle gözlerimi sildikten sonra arkama bakmadan eve girdim.

Şu an tek ihtiyacım olan şey çikolata. Odama çıkıp üstümdekilerden kurtuldum mutfağa inip dolaptan bulduğum bütün çikolataları aldım. Arkamı döndüğümde kapıdan gelen tıkırtıyla olduğum yere çivilendim. Elimi tezgaha attım önüme gelen ilk tavayı alıp salona doğru yürüdüm.  Ya hırsız yada Emir.

-"Rüyaaaa" diye cırlayan Azrayla karşılaştım. Ah çemkirella korkuttun beni. Birden Azraya bakarak ağlamaya başladım. Zaten yeterince doluydum neden bilmiyorum ama beni görünce Azrada ağlamaya başladı. Elindeki bavulu bırakıp kendini koltuğa attı. Hemen yanına doğru ilerleyip oturdum.

-"Anlat çilli." dedim.

***

15 dakikalık konuşmasından sonra anladığım tek şey Emrenin sapık eski sevgilisi yüzünden kavga etmeleriydi.

-"Sıra sende." dedi ağlayarak. 

Şu bir gün içinde yaşadığım herşeyi bi çırpıda anlattıktan sonra cevap vermeden mutfağa doğru ilerleyişini izledim. 5 dakika sonra elinde korkudan bıraktığım çikolatalar ve daha bi sürü abur cubur ile içeri girdi.

-"Azrayla 5 etapta mutlu olma seansına hoşgeldiniz." dedi.

-"Senden nefret ediyorum." dedim gülerek. 

-" Bende senden güzelim"  dedi ilk günlerde ki gibi. 

-"1. etap çikolata krizi." dedi ve önüne gelen ilk çikolatayı ağzına tıkıştırdı. Onu taklit ederek aldığım çikolatayı ağzıma tıkıştırdım.

-"30 dakikalık çikolata kirizimizin sonuna geldik. " dedi Azra ağzındaki son çikolatayı yutmaya çalışırken.

-"Ee sonra" dedim gözünün içine bakarken.

-"2. etap bira and sigara "

-"Biz hiç sigara içmedik biliyosun demi güzel arkadaşım ?" dedim dalga geçer gibi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİYAH VE BEYAZ (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin