Crrrn... zazvonil mi môj budík už asi po piaty krát, pretože som až moc lenivá na to ho zdvihnúť. Dnes je prvý deň kedy idem do mojej novej školy. Vôbec sa tam neteším. Bojím sa, že ma ľudia nezoberú takú aká som. Na mojej predošlej škole ma všetci obchádzali veľkým oblúkom, pretože si mysleli, že som asi z inej planéty a tak ma nazývali čudáčkou. Neobliekam sa ako modelka z obálky časopisu a to im asi až moc prekážalo. Dúfam, že tu to bude iné... Presťahovali sme sa pred týždňom, no mamka mala týždeň volno než pôjde do práce tak sme si za ten týždeň poobzerali Buenos Aires a vyzerá to tu naozaj pekne mám vyhliadnutých aj pár miest kde sa chcem ešte pozrieť.
"Karol!" kričí na mňa mamka zdola.
"Áno, už vstávam."
S nechuťou vstávam z mojej vyhriatej postele a moje kroky vedú do kúpelne kde urobím rannú hygienu, veď všetci to poznáme a premiestnim sa ku skrini z ktorek si vytiahnem outfit na dnes, ktorý som si včera prichystala, čo sa často nestáva.Oblečená prídem dole do kuchyne kde ma už čaká mamka s kávou a rannými novinami v ruke.
"Dobré ráno" pozdravím ju.
"Dobré, že sa nám uráčilo aj vstať." zasmiala sa mamka.
"Ach, môžme ísť?" povzdychnem si.
"Jasné, len dopijem kávu." povie mamka zatiaľ čo ja sa idem obuť do predsiene. Keď som obutá, vyjdem von kde čakám na mamku pri aute. Keď príjde nasadneme do auta a konečne vyrazíme.~~~
"Tak nech sa ti dnes darí, držím ti palce." popraje mi mamka. Dám jej ešte pusu na líce a otvorím dvere od auta. Naposledy jej zakývam a sledujem odchádzajúce auto. Stojím pred mojou novou školou a premýšlam či utiecť alebo ísť ďalej. Vybrala som si druhú možnosť. Viem ako by to doma vyzeralo keby sa mamka dozvedela, že niesom v škole. Nebudem radšej pokúšať. Nádych, výdych a otváram dvere do nového sveta.
Ahojte!
Dúfam že sa vám časť páčila bola celkom nudná no ďalšia už bude dúfam lepšia :)Kristin ♥️
YOU ARE READING
Ruggarol {SK} ✔️
Fanfiction"Počula som všetko." odpovedala som s nahnevaným tónom. "Ale toto určite nie. Milujem ťa Karol Sevilla." *Môžu sa vyskytnúť gramatické chyby*