#1

4.6K 58 3
                                    

Iškart perspėju, skaitykit kitas dalis! Nes labai ivykiai greit vyksta!💜

Sedžiu kavinėje, užsisakiau ką tik kavos su grietinėle ir obuolių pyragą. Skaniai pasilepinau ir nuspredžiau eiti pasivaikščioti. Atsistojau, apsivilkau paltą ir ėjau link išėjimo durų, vos tik pradariau duris prieš mane iėjo gražus vaikinas, jis pažiūrėjo į mane, o aš į jį, jo akys - jos tobulos... Na, bet per daug nedžiūgavau ir ėjau miesto centro link.

*po 1h 30min*

Dieve! Mano pirkinių maišai tokie sunkūs, nes juk būtinai turėjau eiti ir prisipirkti daug įvairiausių šmutkių ane? Na gerai.. Teks kažkaip parsinešti namo, nors ir esu laiminga dėl pirkinių.

Labai išalkau per tiek laiko, tai nusprendžiau užeiti į kavinę ir normaliai pavalgyti. Užėjau i picerija užsisakiau picos su daug daug sūrio, skaniai pavalgiau ir išėjau. Eidama dar nusipirkau braškių, kad vakare žiūrint filmą galėčiau paskanauti. Tuo labiau kad man dabar periodas, tai noriu daug daug skanumynų. Einu link namų. Grįžusi namo pailsėjau ir nusprendžiau ką nors dar nuveikti lauke, kadangi tobulas oras ir yra labai karšta lauke.

Išėjau į lauką, nuėjau į parkelį. Pasedėjau, pachilinau ir nusprendžiau eiti namo. Jutau keistą jausmą, tada prieš save kai ką išvydau...

Atsiprašau, kad trumpa 1 dalis, bet tai tik pirma... Esu pradedančioji. Jei norite 2 dalies rašykite nuomones komentaruose, taip pat votinkit❤
AČIŪ!

Aistra su prieskoniais (BAIGTA) Where stories live. Discover now