#8

1K 16 1
                                    

O jo pasakytas žodis įskaudino mane dar labiau...
"Ne, aš nejuokauju." šaltai tarė Jackas. "Tai tu manimi naudojiesi?! Aš tau blet reikalinga tik tam reikalui?! Žinai, susirink daiktus ir dink iš mano gyvenimo! Tu tik ir temoki skaudinti ir išnaudoti." po šitų žodžiu Jackas vėl trenkė man antausį. Tačiau aš sį kartą nepasidaviau. Atsistojusi nuo lovos trenkiau jam dar stipriau. "Čia tau už manęs žeminimą ir išnaudojimą." pasakiau jam, o tada ištraukiau jo daiktus sudėjau į maišą ir išmečiau pro duris,o Jackas vis dar stovėjo prieš mane. "Išeik." šaltai tariau jam. "Kalė." tarė Jackas. "Na matai, turbūt visai gera KALĖ esu jai su manim buvai, o dabar apsisuk ir IŠEIK!!" surėkiau ir užtrenkiau duris. Per langą mačiau kaip jis įsėdo į mašiną, susirinko daiktus ir išvažiavo. Tiesą sakant nejaučiau liūdesio, net galvojau, kad labai gerai padariau, nes neleisiu, kad kažkoks MULKIS mane žemintų ir niekada nebūsiu jo žaisliukas. Buvau kažkiek pikta, bet viskas greit praėjo kai tik Jackas išvažiavo. Spėjau tą dieną net pamiršti jį. "Daugiau gyvenime nesusidėsiu su juo." Tvirtai tariau sau.

*po pusės metų.*

"Labas Ave" pasakiau paskambinusi telefonu Avei. "Sveika Karen!" atsakė Ave. "Gal nori susitikti?" paklausiau. "O dieve tu dar klausi, kur ir kada?"
"Centre, 14h." kai atsakiau ji sutiko ir padėjo ragelį. O aš per pusę metų tik vieną kartą sugebejau pagalvoti apie Jacka. Esu be jo labai laiminga. Bent jau turiu draugę kuri manęs nežemina kaip tas niekšas. Pastebėjau, kad mano gyvenimas be jo labai pasikeitė ir supratau, kad labiau reikia vertinti drauges negu niekšus vaikinu na nebent tas vaikinas vertina tave, be to turiu simpatiją, tokį seksualų vaikinuką, jo akysssss omg nerealios. Na gerai gana, bėgu ruoštis.

*po 30min.*

Blemba kur mano raktai?! Fak fak fak jei nerasiu tai nežinau ką padarysiu.
Oo pagaliau radau! Ok viskas varau i miesta. Be to dar susirašiau su Ave:

"Labasss MAŽEEE!!!!!!!!!!!!!" sušukau ir pasileidau bėgti link jos

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Labasss MAŽEEE!!!!!!!!!!!!!" sušukau ir pasileidau bėgti link jos. "Labas meile!!" taip pat sušuko Ave. "kur einam? Ką veikiam?" paklausiau jos. "Ammm gal einam kur pasilinksmint?" pasiūlė Ave. "Manau gera mintis, bet žiūrėk turiu pasiūlymą, gal vakare nuvarom pas mane, pasipuošiam, aš padažysiu tave ir varom į klubą? Kaip tau mintis?" šmaikščiai paklausiau jos. "Žinok tavo mintis man patinka." mirktelėjo Ave. "O dabar einam į mcdonald's pavalgyt, nes tuoj mirsiu." nusijuokiau. Ave sutiko, nes mc yra mūsų Dievas. Nuėjome, nusipirkome pavalgyti, aš pasiėmiau didelį komplektą su didelėm bulvytėm, 9 vištienos gabaliukais, dideliu kolos ir dar plius 2 padažai. O Ave pasiėmė bigmac'a. Skaniai pavalgėm ir išėjom. Tada nuėjome oas mane ten pabuvome ir kai buvo 19h vakaro pradėjome ruoštis klubui. Aš gražiai padažiau Ave, taip pat ir save, apsirengėme seksualiai, bet patogiai. Tada pažiūrėjome į laikrodį jau 22h. "Manau jau galime eiti, nes naktinis klubas prasideda vėlai vakare." tariau Avei. "Taip, aišku, galime eiti, tik palauk užbėgsiu į tualetą, nes tuoj sprogsiu." abi nusijuokėme. Aš palaukiau Aves ir tada išėjome. Nuėjusios prie klubo pamatėme mūsų klasiikę Auga. Mes jos labai nekentėme. Kodėl? Todėl kad ji melagė, ji moka TIK meluoti, šmeižti ir skleisti nebūtus dalykus ir dar GRUBIAI pasakysiu ji mėgsta IŠSIPISINĖTI. "O žiūrėk kas čia tokia." pasakiau garsiai Avei ir mes nužvelgėme Auga nuo galvos iki kojų. "Na kai ji tokia apkūni jai tikrai nederėtų dėvėti mini sijonėlio." garsiai jusijuokėme. Įėjome į klubą, nusipirkome po kokteilį, išgėrėme, kad linksmesnės būtume ir tada įsisukome į žmonių sūkurį ir pradėjome tūsintis. Auga bandė kažką pavaidinti, nors ji tikrai, nėra GRAŽUOLĖ. Be to jos visiškai niekas nemėgsta. Todėl, kad visi žino kokia,ji yra.

*po 2h*

Vis dar šokame, labai linksma, esam begalo atsipalaidavusios ir negalvojam apie nieką, tiesa, prie manęs sukiojasi labai gražus vaikinukas, na jis man patinka. "Odv Ave jis eina prie manęs" pamačiusi jį einamt link manęs apsidžiaugiau. Priėjęs pasakė: "Koks šios nuostabios merginos vardas? Nes turi labai gražią šypseną ir užvedančias akis." pasakė jis. "Aš Karen, o tu mano prince kuo vardu?" nusijuokiau. "Aš Tomas." atsakė vaikinukas. "Okey, susimatykim dar;) dabar aš pabūsiu su drauge." atsakiau šmaikščiai jam. Jis atsisuko į Ave ir tarė: "Na ši panelė patinka mano draugui." Ave nusišypsojo ir davė ženkla, kad ji norėtų su juo susipažinti. Tomas savo draugą pakvietė ir jie ėme abu kalbėtis, tiesa Aves vaikinuko vardas Lukas. Ave kalbėjo su Luku, o aš su Tomu, tačiau buvome susitarusios, kad nors ir bus kokie bernai vistiek būsime kartu. Mes labai gerai susidraugavome su Tomu ir Luku, ir visą likusį laiką praleidome keturiese, ta prasme kaip šaikelė.

Baigėme šokti 4h ryto ir nusprendėme linksmybes pratęsti kur nors kitur. Aš visus pasikviečiau pas save. Turėjau gėrimų, vaišių ir visko ko gali prireikti, linksmai pasisedėjome ir tada Tomas mane pabučiavo, tiesą sakant aš to nesitikėjau, bet laukiau, nes jis man labai patiko, TAČIAU po kiek laiko tas pats įvyko su Ave ir Luku. Dar kiek pasisedėjome ir tada...

Na štai ir 8 dalis, tikiuosi patiko. Nepamirškite užeiti į Aves anketą: ariukaaa ir paskaityti jos istorijos. Jei norite daugiau dalių VOTE ir KOMENTUOKIT NUOMONES NES NUSTOSIU KURTI, TIKRAI, nes nežinau ar jums patinka!
💙💛💜

Aistra su prieskoniais (BAIGTA) Where stories live. Discover now