Tada prieš save kai ką išvydau...
Tai buvo tas pats gražus vaikinas kurio akys buvo begalo gražios. Jis sustojo ir pažiūrėjo į mane, o aš į jį. Man buvo nejauku tačiau jis man nusišypsojo. Atrodė labai fainas ir geras vaikinas. Mes susipažinome, pradėjome bendrauti.*po pusės metų bendravimo tapome pora*
Dabar mes su juo gyvename kartu, pas jį name. Labai mylim vienas kitą. Dabar jis stovi virtuvėje, nuėjau pas jį pabučiavaubjam į lūpas, o jis tarė: "kaip aš tave myliu mažute"
Aš jam atsakiau tuo pačiu ir tada mūsų bučinys buvo ilgas ir karštas, mes pajautėme aistrą.Jis nunešė mane ant lovos, nuplėšė nuo manęs seksualią suknelę, aš nuvilkau jo maikę ir atsegiau kelnes, atsisegiau liemenėlę o jis numovė man kelnaites, abu likome nuogi. Jis mane bučiavo ir bučiniais keliavo vis žemiau, tada mane pamalonino, iš mano lūpų ėjo aimanos. Jis nelaukęs užsidėjo prezervatyvą ir įėjo į mane, aš net surėkiau aimanomis, buvo gera. Jis baigė savo darbą manyje ir aš jį savo noru pamaloninau ranka. Tuo metu jis taip pat leido aimanas nuo gerų pojūčių. Kai jis pasiekė viršūnę tai yra orgazmą, jis nuleido. Tuo ir pasibaigė mūsų malonumai. Atsigulėme abu šalia ir apmąstėme kas ką tik buvo, tačiau kad ir kas tai buvo, tai neapsakoma! O aš buvau laiminga, kad aš ir TIK aš sugebėjau sukelti jam malonumų bangą.
Nuėjome žiūrėti filmo. Pasiėmėme braškių, grietinėlės ir pasidarėme arbatos. Kai žiūrėjome filmą buvome apsikabinę, jis apkabino mane per liemenį, o aš buvau padėjusi savo galvą ant jo krūtinės, jis mane pabučiavo o tada aš atsisėdau jam ant kelių, rankomis apsivijau kaklą ir ėmėme bučiuotis neapsakomais bučiniais, mes labai laimingi kad ši mūsų meilė tokia stipri ir atrodo lyg niekas negali jos sugriauti, beje man 17, o jam 19, aš Karen o jis Jack.
Nusprendėme nueiti į klubą, kadangi gyvename NewYorke taisyklės yra kitokios nei Lietuvoje. Mes atėjome į klubą, užsisakėme kelis kokteilius, nuo kurių tikrai kažkiek apsvaigome, prisitūsinom labai neblogai. "Jackai šis klubas nerealus ar ne?" paklausiau jo. "O taip, mažute jis tobulas" Jackas nuėjo į tualetą o aš...
Štai ir 2 dalis, čia dar nieko ypatingo, bet tikiuosi kažkiek įdomu, kadangi sakiau jog bus dirty tai tikrai bus. Dabar dalys trumpos, bet kai istorija isivažiuos išvysite ilgas ir ydomias dalis. Jei norite sužinoti kas bus toliau spauskite vote, o svarbiausia rašykit nuomones, nes be jų nebus 3 dalies, myliu jus!
YOU ARE READING
Aistra su prieskoniais (BAIGTA)
RomanceIš pradžių meilė, o po to kas? Visai jo nebeatpažįstu.. Mylėjau jį taip, kaip nieką kitą gyvenime... Man patiko jo glamonės, naktys praleistos kartu su juo.. Bet kas jam pasidarė? Kodėl jis sužvėrėjo? Kodėl jis tai padarė? O dar tas suplyšęs prezer...