#10

824 16 14
                                    

Atsistojau ir nuėjau prie durų, atidariusi duris pamaciau kai ką LABAI blogo, o tai buvo...
"T-t-taaii-i kažkoks vy-yras su gobtu-uvu-u" ėmiau išsigandusi mikčioti. Vyriškis agresyviai įsibrovė į mano namus, liepė man užrakinti duris. "Šitas balsas man labai pažįstamas... hmmm..." pagalvojau mintyse. Jis mane griebė už plaukų ir tempė mane į miegamajį. "Paleisk! Ką darai?! Paleeeiskkk!" ėmiau rėkti ir spardytis. "Tylėk! Kale!" agresyviai paliepė vyras ir trenkė man stiprų antausį. "Ką tu su manimi darysi?! Ko tau reikia iš manęs?!" ėmiau jo klausinėti tuo tarpu kai jis mane pargriovė ant lovos. "Tu šiandien darysi tai ko aš noriu! Tu paklusi man! Tu būsi mano sekso vergė." įsakančiu balsu pasakė jaunas vyro balsas. "Ne! Aš netenkinsiu vyro kuris įsibrovė į mano namus, aš tavęs nepažįstu! KAS TU?!" ėmiau rėkti ir priešintis. Po šių mano žodžių jis mane pririšo prie lovos, taip, kad negalėjau pajudėti. Aš ėmiau spardytis, bet tada man taip pat surišo kojas, vieną vienoje pusėje, o kitą kitoje,taip, kad aš buvau praskėstomis kojomis. Jis nuo manęs nuplėšė visus ant manęs buvusius rūbus, aš gulėjau nuoga prieš nepažįstamajį, tačiau pagal balsą jis buvo man pažįstamas. Mano skruostais nuriedėjo ašaros, juk jis gali su manimi daryti visiškai viską... Viską ko nori jis,o ne aš... Jis nusimovė kelnes ir maikę, liko visiškai nuogas aš net negalėjau žiūrėti į jo daiktą, todėl aš užsimerkiau ir maldavau kad jis to nedarytų... "Mažute, galiu nuraminti tik tuo, kad aš su preziku." keistai nusižvengė ir taip STIPRIAI įėjo į mane, kad aš rėkiau iš skausmo, mano skruostais riedėjo ašaros besustojimo.. Skaudėjo, nes aš to nenorėjau! Mane išprievartavo kažkoks jaunas vyras, kurio aš net nepažįstu. "Tylėk kale! Aš žinau kad tau patinka" ir pradėjo mane mušti, nes aš rėkiau ir sakiau kad nekenčiu jo. Jaučiau kaip visas mano kūnas kaista nuo šmūgių, o mano viduje kažkieno pasididžiavimas... Aš tiesiog verkiau.. Verkiau, nes mane IŠPRIEVARTAVO.. Norėjau, kad mano kūnas būtų tik mylimam žmogui.. Man skauda.. Aš kenčiu skausmą, bet mane vistiek toliau niokoja, aš išprievartauta! Ėmiau stipriai verkti, o jis vis judėjo manyje, o man skaudėjo. Baigęs jis liepė išsižioti, aš nesutikau, juk tai taip šlykštu. Bet jis tai padarė prievarta, o aš negalėjau nieko pakeisti...
Baigęs mane kankinti jis mane atrišo, o aš ėmiau nebevaldomai isterikuoti ir beperstojo verkti, buvau sugniuždyta. Jis apsirengė ir pasakė: "buvo gera žiūrėti kaip tu kankiniesi." aš gulėjau lovoje susirietusi ir verkiau, o prieš išeidamas jis nusiėmė kaukę...


... JACKAI! "KĄ TU SU MANIMI PADAREI?! Kodėl?! Kodėl?! Tu taip pasielgei?!" jis neatsakęs nusišypsojo pasitenkinusia šypsena ir išėjo pro duris. O aš likau verkti...

*po 1 savaitės*

"O dieve kaip man bloga!" nubėgau į tualetą ir ėmiau vemti. Ir taip jau 2 kartą. "Reikia nueiti į vaistinę." nuėjusi į vaistinę netoli savo namų priėjau prie pardavėjos. "Sveiki, mane jau 2 karta supykina, vemiu, gal galite kokius vaistus patarti, ar paaiškinti nuo ko taip galėtų būti?" paklausiau vaistininkės. "Pirmas dalykas kurį privalote įsigyti tai yra nėštumo testas." nusišypsojo vaistininkė. Bet tikrai nepasiteisins nes visada buvom su prezervatyvais. Pagalvojau mintyse. "Gerai, duokit, pabandysiu." nusipirkau testą ir pagalvojau echh surizikuosiu. Grįžusi namo pasidariau tualete testą ir ėmiau verkti. "AŠ LAUKIUOSI!" KAIP? Neeeee! NENORIU.. Išėjusi iš tualeto, savo kambaryje radau Jacko SUPLYŠUSĮ prezervatyvą...
O tada...

Komentuokit nuomones nes be jų nebus kitos dalies!!!❤

Aistra su prieskoniais (BAIGTA) Where stories live. Discover now