#12

649 16 5
                                    

Gavau skambutį iš policijos, ir jie man pranešė, kad... Tai Jackas! "aš sakiau! Sakiau!" padėjusi telefoną surėkiau. Policija pasakė jog jie su juo susitvarkys kaip dera, užtikrino, kad jis už viską atsiims. Sedėjau rami ir nebesirūpinau, nes žinojau kad pakliuvo į tas rankas kur tam niekšui ir reikia.

*po 5 dienų*

Gavau skambutį iš policijos: "sveiki" atsiliepusi pasakiau aš. "laba diena, norime pranešti, kad Jackas pasodintas 9-neriems metams už išprievartavimą, galite būti rami. Geros dienos." ir tada policininkas padėjo ragelį. AAAAAA KOKIA AŠ LAIMINGA!!!!!!! Tas niekšas pagaliau kentės, taip kaip kentėjau aš, kai jis mane mušė, o dar ir prievartavo. PAGALIAU!

*kitą dieną*

Susirašiau su Ave ir pasakiau, kad reikia būtinai susitikti, turiu daug ką papasakoti. Ave sutiko, susitarėme susitikti 14h prie taste map kavinės.

*13:40*

"Aš jau netoli, greit būsiu, pasiilgau!" parašiau Avei tokią žinutę ir tada prieš save pamačiau ją bėgančią pas mane, apsikabinti. "AAAAAA, laaabaas!!!! Kaip pasiilgau!" sušuko ji. Tada nuėjome į Taste Map kavinę išgerti kavos ir suvalgyti po kokį pyragą. "Ave, tu neįsivaizduoji ką aš tau turiu papasakot, išgriūsi iš koto." pasakiau ir nusijuokiau. "GREIČIAU SAKYK" išvertusi akis pasakė Ave. "JACKAS KALĖJIME!!!" laimingu balsu sušukau aš. "Ką??? Kaip?? Kodėl?? Pasakok!" Tada mums atnešė Latte kavą ir po medaus torto gabalėlį ir aš pradėjau pasakoti...
"O D-I-E-V-E" po mano pasakojimo Ave neteko žado. "Taip ir reikia tam gaidžiui, o tu Karen, šaunuolė, kad po tokio jo poelgio nenuleidai rankų." mirktelėjo Ave. "Žinai, drauge, palūžau, bet supratau, kad tokie asilai kaip jis, turi kentėti!" nusijuokėm ir toliau šnekučiavomės.

Nepastebėjome kaip išgėrėme kavą ir tada nusprendėme išeiti į miestą, pasivaikščioti, nes labai geras ir saulėtas oras lauke. "Žinai, Ave, turiu ir blogų naujienų, tikriausiai nuliūsi.."
liūdnai tariau aš. "ei, kas atsitiko, saule?" susirūpinusi paklausė Ave. "Aš išvyksiu ir paliksiu NewYork'ą." pažvelgiau į ją. "Ką?! Kur? Kodėl?" paklausė ji. "Į LosAndželą, noriu pradėti naują gyvenimą, čia atsitiko tiek blogų dalykų, aš noriu gyventi laimingai, pamiršti Jacką, susirasti darbą, tik labai nenoriu palikti tavęs, noriu, kad vyktum kartu su manimi, bet puikiai suprantu, kad turi savo gyvenimą čia." paaiškinau aš. "Ahhh, suprantu tave, tikiuosi atvyksi pas mane! Žinoma, kad atvyksi, labai pasiilgsiu." apkabino mane Ave. "Beje, kada išskrendi?" paklausė ji. "po keturių dienų, šiandieną skiriu laiką tau, o tada ruošiuos kelionei." pasakiau aš. "supratau."tarė Ave ir mes nusprendėme nueiti į kiną.

*kitą dieną*

Atsikėliau ir gavau pranešimą, neskubėjau jo peržiūrėti, tačiau pamačiau ekrane užrašą ~pranešimas nuo Aves~ iš kart atsidariau pranešimą ir pamačiau "Saule!!! Aš vyksiu kartu su tavimi! Gyventi į LosAndželą!!!" perskaičiusi ėmiau šokinėti iš laimės, aš to nesitikėjau, labai apsidžiaugiau!!

*po 1 mėnesio*

Susiradau darbą LosAndžele, dirbu kosmetologe, o Ave dirba ligoninėje. Pradėjau naują romaną su Martin, esu laiminga kaip niekad...

PABAIGA

Ačiū Jums visiems labai! Kad buvote visą šią istoriją kartu su manimi, atsiprašau, kad buvo tokių nutraukimų, bet supratau, kad negaliu istorijos palikti be pabaigos❤️ Laukit😉 užuomina, kad gali būti dar kai kas ateityje😉 Sekmės💓 dar kartą AČIŪ, kad skaitėte💓

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 07, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Aistra su prieskoniais (BAIGTA) Where stories live. Discover now