Jackas nuėjo į tualetą, o aš...
Nuėjau jam iš paskos, žinodama kad jis išėjo dėl manęs, kadangi buvau įsitikinusi, kad jis manęs nori. Atidariusi tuoleto duris įėjau į vyrų tualetą, susiradusi jo kabiną tyliai tariau "Jackai, mažuti, atėjau pas tave" jis atidarė duris ir staigiai prirėmė mane prie sienos, pradėjo mane bučiuoti, jo akyse atspindėjo geismas manęs. "Ar tu to tikrai nori? Čia ir dabar?" viliojančiu žvilgsniu paklausiau jo. "Dabar nieko kito nenoriu kaip padaryti greituką ir grįšti kaip niekur nieko". Jis grubiai mane prispaudė prie sienos, savo raumeningom rankom ėmė mane liesti, nuo ko man per kūną ėjo šiurpuliukai. Jo rankos buvo ant mano krūtinės nuo kurios leidosi žemyn ir sugriebė man už užpakalio. Jis mane nurengė, o tada aš jį. Kadangi negalėjome ilgai užsibūti teko viska daryti greitai, kas man iš tiesų patiko ir net gi LABAI. Aš jam užmoviau prezervatyvą o jis patikrinęs ar aš pasiruošus mane prispaudo prie sienos, mano kojas apsivijo aplink savo liemenį, aš nesiekiau žemės, jis laikė mane už šlaunų ir šiek tiek užpakalio. Jis greitai įėjo į mane ir pradėjo lėtai, bet giliai judėti pirmyn atgal ir tai kartojo daug kartų. Jo stumimai buvo gilūs, bet buvo malonu. Viską užbaigėme ir buvome laimingi. Tada apsirengėme ir jis man pasakė "o tu šiandien buvai gera katyte" "o tu geras tigriukas" atsakiau jam su dusliu balsu kuris jį labai vyliojo. Iš tualeto išėjome kaip niekur nieko, niekas net nekreipė dėmesio.Dar šiek tiek laiko pasišokom ir ėjom namo. Tiesą sakant labai buvau pavargusi. Jackas mane ėmė ir nešė vestuvių poros poza iki namų. Grįžusi nuėjau į kambarį, apsivilkau pižamą ir nuėjau pas Jacką, jis taip pat buvo jau su pižama. Mes pasibučiavom jis pasakė kokia aš graži ir kaip jis mane myli. Aš įvėliau savo pirštus į jo juodus gražius plaukus ir pažiūrėjusi į jo mėlynas gražias akis pasakiau jam "esu labai pavargusi, einu miegoti, lauksiu tavęs" "gerai mažute" tarė Jackas. Aš Apsisukusi nuėjau į lovą ir stengiausi užmigti, kai Jackas atėjo aš jau,miegojau. Ryte atsibudusi juodaplaukio neradau šalia savęs. "Hmmm kur jis galėjo išeiti taip anksti?" išlipau iš lovos nusileidau žemyn, nuėjau į virtuvę ir pro lauko duris į namus įėjo Jackas. "Labas rytas, saule" tarė jis. "Labukas, zuiki" atsakiau. Jo abejos rankos buvo užimtos, vienoje rankoje kavos puodelis, o kitoje mano mėgstamas obuolių pyragas, supakuotas į kartoninę dėžutę. "Kol tu miegojai nusprendžiau nupirkti tau kavos ir pyrago" nusišypsojęs tarė jis. Aš prie jo pribėgau, užšokau jam ant liemesns stipriai prie jo prisispaudžiau ir apsikabinau. Visai nesvarbu, kad jo rankose buvo pusryčiai. Atsisėdome prie stalo ir abu papusryčiavome. Tada jis išbėgo į darbą, o aš likau viena namuose. Nusprendžiau paruošti mums skanią vakarienę žvakių šviesoje. Praėjo pora valandų nuo jo išėjimo į darbą. Aš nuėjau į parduotuvę ir susipirkau produktus kurių man reikės vakarienei paruošti. Grįžusi viską paruošiau ir uždegiau žvakes, nes už kelių minučių turėjo grįžti Jackas. "O štai ir jis" nubėgau atidaryti durų. "Labas mažute" tarė jis. "Labutis, turiu tau staigmeną" pasakiau Jackui ir nusišypsojau. Stipriai apsikabinau jį ir pasibučiavome. "Užsimerk" paliepiau jam. "Ejj o tu bloga mergaitė. Ir ką jau tokio paruošei? Aš labai išalkęs" atvedžiau jį prie vakarienės stalo ir atidengiau akis. Jis buvo priblokštas mano patiekalais. Mes pavakarieniavome, o tada išėjome į parką...
Na štai ir 3 dalis. Jei norite daugiau dalių rašykite nuomones (BŪTINAI). 💜
YOU ARE READING
Aistra su prieskoniais (BAIGTA)
RomanceIš pradžių meilė, o po to kas? Visai jo nebeatpažįstu.. Mylėjau jį taip, kaip nieką kitą gyvenime... Man patiko jo glamonės, naktys praleistos kartu su juo.. Bet kas jam pasidarė? Kodėl jis sužvėrėjo? Kodėl jis tai padarė? O dar tas suplyšęs prezer...