#7

1.1K 17 2
                                    

Ir tada gatvėje kai ką pamatėme kas labai išgąsdino...
Tai buvo vaizdas stovintis mums apies su Ave akyse... O tas vaizdas kaip kažkoks vyriškis smurtauja prieš moterį viešoje vietoje. "Ave tu tik pažiūrėk, įsivaizduok ką ji dabar patiria. Mes negalime to taip palikti." pasakiau Avei su išsigandusiomis akimis. "Žinai Karen, 100% tau pritariu." atsakė Ave. Aš išsitraukiau savo telefoną, surinkau 112 numerį, ir ėmiau skambinti pagalbai. "Laba diena, kalba greitoji pagalba, klausome." atsiliepė ir tarė. "Sujunkite mane prašau su policija. Tik labai prašau greičiau."
"Sveiki, kuo galime jums padėti?" paklausė policijos darbuotojas. "Frankfurto gatvėje vyriškis smurtauja prieš moterį, labai greitai reikia skubios pagalbos, manau prireiks net ir medikų." susirūpinusiu balsu atsakiau. "Supratome, mūsų ekipažas atvyks greitai, pasakykite tikslų adresą." pasakiusi tikslų adresą dar pridūriau: "esu su savo drauge, mes nenorime rodytis tam vyriškiui į akis, todėl viską stebėsime pro šalia esančios kavinės (starbucs) langą, jei ko nors reikės praneškite. Viso gero, laukiame." atsakiusi padėjau telefono ragelį. "Na, ką sakė?" susirūpinusiu balsu paklausė Ave. "Sakė tuoj atvyks, eikime į starbucs kavinę." nuėjome į kavinukę ir pro langą pamatėme kaip atvažiuoja policija su medikais, nes moteriai tikrai reikės medikų pagalbos. Policija atitraukė vyriškį nuo moters, įsodino į automobilį ir uždarė dureles, o moteris išvažiavo su greitaja pagalba. Pro kavinės duris įžengia policininkas: "pačiu laiku pranešėte, galėjo ir blogiau baigtis." pasakęs apsisuko ir išėjo, įsėdo į automobilį ir kartu su nusikaltėliu išvažiavo.

Mes dar truputį pasibuvome kartu su Ave ir atėjo laikas skirstytis. "Jetus Ave kokia aš laiminga, kad pasimatėme." tariau jai. "O taip, Karen, aš irgi." stipriai apsikabinome ir atsisveikinome.

*po 30 min.*

Grįžusi namo persirengiau, nusiploviau rankas, įsijungiau televizorių ir pro duris įėjo Jackas su pilnu glėbiu rožių. Aš prie jo pribėgau. "Čia tau mažyte mano" tarė Jackas. "Oawww ačiū" užšokau jam ant liemens, stipriai prisispaudžiau ir pasibučiavom. Jis atsisėdo ant sofos, pasisodino mane ant kelių ir pasakė: "nori šiandien paišdykauti? Atsipalaiduoti?" "naa jei šis tigriukas bus geras ir sutiks kad aš būčiau bloga mergaitė, sutinku." atsakiau jam vyliojančiu balsu. "O man blogos mergaitės patinka." tarė Jackas ir šelmiškai nusišypsojo. Nunešė mane ant lovos ir atsegė mano marškinius, po to numovė kelnes kartu su kelnaitėm ir liemenėle. Likau visiškai nuoga. Tada aš nurengiau jį, tiksliau nuplėšiau visus drabužius nuo jo. Juk sakiau kad būsiu bloga mergaitė. Jis užsidėjo apsaugos priemonę ir mes tai padarėme. Po viso šio įvykio atsigulėme vienas šalia kito ir atsidusę vienu metu tarėme: "na šį kartą karštai čia." "myliu tave Jackai" pabučiavau jam į lūpas. "O aš net nežinau ar tave myliu, tu man labiau kaip žaisliukas. Nežinau kokie mano jausmai tau." šiurkščiai tarė Jackas. "KĄ?!" surikau nuo to ką jis pasakė. "Aš tikiuosi tu juokauji" tariau Jackui. O jo pasakytas žodis įskaudino mane dar labiau...

Na štai ir dar viena 7 dalis! Tikiuosi patiko, nepamirškite užeiti į mano geros draugės anketą ir paskaityti jos istorijos. Anketa: ariukaaa
Jei norite daugiau dalių vote ir KOMENTUOKIT. ačiū kad skaitot💖

Aistra su prieskoniais (BAIGTA) Where stories live. Discover now