[15] Honeymoons on Hawai

793 48 7
                                    

Zach
„Lásko, vstávej," šeptal jsem Kass do ucha a jemně jí hladil po holých zádech. Předešlý den i noc byla náročná jak pro mě, tak i pro ni. Hlavně pro ni. Byl jsem vzhůru už tři hodiny a zatím nám zabalil kufry. Tedy jí alespoň z části, kosmetiku a hygienu, co používají ženy, si tam musí dát sama. „ Ženo moje, musíš vstávat," řekl jsem a začal jí obsypávat polibky. „ Ještě hodinku," zamumlala do polštáře, ale trochu cuknula. „ Budeš spát v letadle. Ale teď už nestíháme," řekl jsem a ona pomalu otevřela svoje nádherné oči. „ Proč jsi mě nevzbudil dřív?" zeptala se mě a hned byla v sedu. „ Byla náročná noc i den," řekl jsem a podíval se na ní. „ Ale bylo to dokonalé," řekla a podívala se na svojí pravou ruku, kde byl prstýnek. „ To ano. A teď si musíš dobalit kufr," řekl jsem a ještě se k ní natáhl, abych ji políbil. „ Dobré ráno muži," řekla a nalepila se na mé rty těmi svými. „ Dobré ženo moje," řekl jsem a jednu ruku jí položil na holé břicho. Až teď jsem si uvědomil, že má jen nohy přikryté dekou jinak je nahá. „ Jak pak se má naše další láska?" zamumlal jsem do jejího krku a pak jsem ucítil, jak se usmála. „ Nezlobí, což je jen dobře," odpověděla a pak mi dala rychlou pusu do vlasů. „ Jdu udělat snídani," řekl jsem a pomalu vstal. „ Jdu si zabalit a dát si sprchu," oznámila mi, když jsem odešel z ložnice. Chyběla tu naše malá fazolka, bez ní ten byt byl tichý. K snídani jsem udělal obyčejná míchaná vajíčka, která nikomu neublíží. „ Miláčku?" zavolala na mě Kass po nějaké době z ložnice. „ Ano?" křikl jsem na zpět a otočil se, kdyby vyšla z ložnice. „ Ty jsi mi zabalil jen to, co se ti líbí," řekla, opravdu vyšla z pokoje a v ruce držela bílé lehké šaty a černé Bikiny. Odložil jsem vařečku a nenápadně se podrbal na zátylku. „ Ty šaty ti opravdu sluší," řekl jsem s malým úsměvem a ona jen zakroutila hlavou a vrátila se do ložnice. Ani mi neřekla, jestli si je vezme s sebou.

Kass
Po snídani jsme se mohli tak akorát obléct. Během oblékání jsem se musela podívat na svoje bříško, které pomalu rostlo. Odtrhla jsem zrak od zrcadla a podívala se na svojí ruku, kde byla větší a větší jizva. Rozhodně to neznamenalo nic dobrého. Budu muset najít něco v knihách, ale nikomu nic říct. Je to jen můj problém.

„ Můžeme jet?" zeptala se mě Zach, když jsem se konečně objevila na chodbě. Jen jsem přikývla s malým úsměvem a psychicky se připravovala na ruch civilních letadel.

„ Proč jdeme k soukromým dráhám?" nechápala jsem, když jsme na letišti odbočili někam jinam. „ Adrian nám udělal menší laskavost," řekl a ukázal před nás. „ Je to skvělý kamarád," dodal ještě. Před námi bylo soukromé letadlo a moje ústa se otevřela v údiv. „ Čekala jsem ruch civilních letadel," řekla jsem popravdě. „ Kdepak. Letadlo máme jen pro sebe," řekl a propletl si se mnou prsty. Naše líbánky mohli začít.

O několik hodin později
„ Vážení cestující, prosím vás, abyste se připoutali. Budeme přistávat," řekl pilot a já se musela podívat z okýnka. Chvíli mi trvalo, než jsem souostroví poznala, ale hned jak mi to došlo, otočila jsem se na Zacha, sedícího hned vedle mě. „ Vážně? Líbánky tady? Líbánky na Havaji?!" křičela jsem šťastně. Možná to je klišé, ale nikdy jsem se nekoupala v oceánu a vždycky jsem chtěla vidět Havaj. „ Ano. Líbánky strávíme tady," řekl Zach s úsměvem a já jsem ho hned objala. Byl to dokonalý muž, který mi splnil další můj sen.

Next day on Hawai
Hotel, kde jsme ubytování je přímo u pláže a lidé jsou tu velmi hodní. A jak vypadají naše líbánky? Celý den jsme na pláži, já se opaluju a Zach se učí na surfu. Prý ho to vždycky zajímalo, a tak využil příležitosti a zkusil to. Samozřejmě se rychle naučil a teď ho z toho prkna nemůžu sundat. Zrovna jsem si ležela na lehátku, když vycházel z vody. V pravé ruce držel prkno a levou si prohraboval mokré vlasy. Doslova jsem cítila, jak mi z koutku úst teče slina, jen kvůli tomu jak vypadal. Červené plavky, rozcuchané vlasy a kapky stékající po jeho hrudi. To byl můj sexy novomanžel.

################################I am back!!!!!!Fanfáry! Bubny! Červený koberec!Ne dělám si srandu!Prostě přijímačky jsou za mnou a já plním své slovo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

################################
I am back!!!!!!
Fanfáry! Bubny! Červený koberec!
Ne dělám si srandu!
Prostě přijímačky jsou za mnou a já plním své slovo.
Místo Jamieho, nebo jak se jmenuje si představte našeho Zacha ♥.
Jinak nahoře v médiích je to Danila Kozlovsky - fotku jsem našla na jeho Instagramu 😂😅.
Ani nevím co o této kapitole říct.
No tak kdo je aspoň rád, že jsem zase tu a budu vás otravovat? Mucheche.
Nemyslíte že by to chtělo nějakou akci?
Mně osobně trochu už chybí, ale prostě ten konec a to všechno co mám v hlavě se neobejde bez těchto kapitol. Prostě musíte počkat...
No.. nechám své kecy kecama a Adios!
Lovuju vás!
Vaše
#Bee#

Princess of Vampires III - Their Adventure [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat